Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39198
Назва: Функції управління збутом на підприємстві
Автори: Радинський, Сергій Віталійович
Дячун, Ольга
Бібліографічний опис: 1. Управління збутом. Бібліотека економіста. URL: https://library.if.ua/books/ 2. Терент’єва Н. В. Управління збутовою діяльністю в системі управління підприємства. Ефективна економіка. 2016. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4783 3. Стимулювання збуту. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Стимулювання_збуту 4. Шереметинська О., Невмержицька Ю. Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства при здійсненні ЗЕД. Ефективна економіка. 2016. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4785 5. Росола У. В. Вдосконалення стимулювання збуту на ринку. Міжнародний науковий журнал. 2016. С. 120-122
Дата публікації: 11-лис-2022
Дата подання: 12-лис-2022
Дата внесення: 9-гру-2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ
УДК: 658.5
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39198
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022_11_збірник.pdf3,26 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора