Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37164

Başlık: Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача
Diğer Başlıklar: Neuromarketing as a tool of consumer influence
Yazarlar: Шафранська, Віталія
Shafranska, Vitaliia
Affiliation: Тернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі
Bibliographic description (Ukraine): Шафранська В. Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача / Шафранська Віталія // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 80–81. — (Інноваційні технології продажів).
Bibliographic description (International): Shafranska V. (2021) Neiromarketynh yak instrument vplyvu na spozhyvacha [Neuromarketing as a tool of consumer influence]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 80-81 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Conference/Event: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Yayın Tarihi: 22-Kas-2021
Date of entry: 10-Oca-2022
Yayıncı: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 338.13
Number of pages: 2
Page range: 80-81
Start page: 80
End page: 81
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37164
References (Ukraine): 1. Окландер М., Губарєва Ю. Нейромаркетинг — Теорія та практика впливу на підсвідомість споживача / М.Окландер, Ю.Губарєва // Економіст. – 2014. - №11. – С. 59-62.
2. Чеченюк І. Нейромаркетинг як інструмент збільшення обсягів продажу // Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіальногосподарських систем: Монографія / ТНТУ ім. І. Пулюя. – Тернопіль, ФОП Паляниця О.А, 2021. ‒ С.153-159.
References (International): 1. Oklander M., Hubarieva Yu. Neiromarketynh - Teoriia ta praktyka vplyvu na pidsvidomist spozhyvacha, M.Oklander, Yu.Hubarieva, Ekonomist, 2014, No 11, P. 59-62.
2. Checheniuk I. Neiromarketynh yak instrument zbilshennia obsiahiv prodazhu, Naroshchuvannia finansovo-ekonomichnoho potentsialu subiektiv ekonomichnykh vidnosyn yak osnova postupalnoho rozvytku terytorialnohospodarskykh system: monograph, TNTU im. I. Puliuia, Ternopil, FOP Palianytsia O.A, 2021. ‒ P.153-159.
Content type: Conference Abstract
Koleksiyonlarda Görünür:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.