このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37164

完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorШафранська, Віталія
dc.contributor.authorShafranska, Vitaliia
dc.coverage.temporal22 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal22 November 2021
dc.date.accessioned2022-01-10T14:59:20Z-
dc.date.available2022-01-10T14:59:20Z-
dc.date.created2021-11-22
dc.date.issued2021-11-22
dc.identifier.citationШафранська В. Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача / Шафранська Віталія // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 80–81. — (Інноваційні технології продажів).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37164-
dc.format.extent80-81
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
dc.titleНейромаркетинг як інструмент впливу на споживача
dc.title.alternativeNeuromarketing as a tool of consumer influence
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.13
dc.relation.references1. Окландер М., Губарєва Ю. Нейромаркетинг — Теорія та практика впливу на підсвідомість споживача / М.Окландер, Ю.Губарєва // Економіст. – 2014. - №11. – С. 59-62.
dc.relation.references2. Чеченюк І. Нейромаркетинг як інструмент збільшення обсягів продажу // Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіальногосподарських систем: Монографія / ТНТУ ім. І. Пулюя. – Тернопіль, ФОП Паляниця О.А, 2021. ‒ С.153-159.
dc.relation.referencesen1. Oklander M., Hubarieva Yu. Neiromarketynh - Teoriia ta praktyka vplyvu na pidsvidomist spozhyvacha, M.Oklander, Yu.Hubarieva, Ekonomist, 2014, No 11, P. 59-62.
dc.relation.referencesen2. Checheniuk I. Neiromarketynh yak instrument zbilshennia obsiahiv prodazhu, Naroshchuvannia finansovo-ekonomichnoho potentsialu subiektiv ekonomichnykh vidnosyn yak osnova postupalnoho rozvytku terytorialnohospodarskykh system: monograph, TNTU im. I. Puliuia, Ternopil, FOP Palianytsia O.A, 2021. ‒ P.153-159.
dc.identifier.citationenShafranska V. (2021) Neiromarketynh yak instrument vplyvu na spozhyvacha [Neuromarketing as a tool of consumer influence]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 80-81 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі
dc.citation.journalTitleМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage80
dc.citation.epage81
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
出現コレクション:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。