Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37148

Tytuł: Стратегія маркетингу в соціальних мережах для бізнесу у 2021 році
Inne tytuły: Social media marketing strategy for businesses in 2021
Authors: Буранич, Олег
Buranych, Oleg
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Буранич О. Стратегія маркетингу в соціальних мережах для бізнесу у 2021 році / Буранич Олег // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 52–53. — (Сучасна трансформація маркетингових інструментів в умовах цифрової економіки).
Bibliographic description (International): Buranych O. (2021) Stratehiia marketynhu v sotsialnykh merezhakh dlia biznesu u 2021 rotsi [Social media marketing strategy for businesses in 2021]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 52-53 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Konferencja/wydarzenie: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 22-lis-2021
Date of entry: 10-sty-2022
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 52-53
Główna strona: 52
Strona końcowa: 53
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37148
Typ zawartości: Conference Abstract
Ebben a gyűjteményben:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi