Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37148

Назва: Стратегія маркетингу в соціальних мережах для бізнесу у 2021 році
Інші назви: Social media marketing strategy for businesses in 2021
Автори: Буранич, Олег
Buranych, Oleg
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Буранич О. Стратегія маркетингу в соціальних мережах для бізнесу у 2021 році / Буранич Олег // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 52–53. — (Сучасна трансформація маркетингових інструментів в умовах цифрової економіки).
Bibliographic description: Buranych O. (2021) Stratehiia marketynhu v sotsialnykh merezhakh dlia biznesu u 2021 rotsi [Social media marketing strategy for businesses in 2021]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 52-53 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Конференція/захід: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 22-лис-2021
Дата внесення: 10-січ-2022
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 52-53
Початкова сторінка: 52
Кінцева сторінка: 53
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37148
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.