Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37139

Tytuł: Маркетинг інновацій: необхідність, поняття та завдання
Inne tytuły: Innovation marketing: need, concept and tasks
Authors: Оксентюк, Богдана Андріївна
Бокулі, Бофаса Седрік
Oksentyuk, Bogdana
Bokuli, Bofasa Sedrik
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Оксентюк Б. А. Маркетинг інновацій: необхідність, поняття та завдання / Оксентюк Богдана, Бокулі Бофаса Седрік // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 35–36. — (Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств).
Bibliographic description (International): Oksentyuk B., Bokuli B. S. (2021) Marketynh innovatsii: neobkhidnist, poniattia ta zavdannia [Innovation marketing: need, concept and tasks]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 35-36 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Konferencja/wydarzenie: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 22-lis-2021
Date of entry: 10-sty-2022
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 35-36
Główna strona: 35
Strona końcowa: 36
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37139
Wykaz piśmiennictwa: 1. Вовк І.П. Маркетинг інновацій. Курс лекцій. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А. 2015. 144 с.
References: 1. Vovk I.P. Marketynh innovatsii. Kurs lektsii. Ternopil: FOP Palianytsia V.A. 2015. 144 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi