Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37139

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна
dc.contributor.authorБокулі, Бофаса Седрік
dc.contributor.authorOksentyuk, Bogdana
dc.contributor.authorBokuli, Bofasa Sedrik
dc.coverage.temporal22 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal22 November 2021
dc.date.accessioned2022-01-10T14:59:15Z-
dc.date.available2022-01-10T14:59:15Z-
dc.date.created2021-11-22
dc.date.issued2021-11-22
dc.identifier.citationОксентюк Б. А. Маркетинг інновацій: необхідність, поняття та завдання / Оксентюк Богдана, Бокулі Бофаса Седрік // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 35–36. — (Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37139-
dc.format.extent35-36
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
dc.titleМаркетинг інновацій: необхідність, поняття та завдання
dc.title.alternativeInnovation marketing: need, concept and tasks
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Вовк І.П. Маркетинг інновацій. Курс лекцій. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А. 2015. 144 с.
dc.relation.referencesen1. Vovk I.P. Marketynh innovatsii. Kurs lektsii. Ternopil: FOP Palianytsia V.A. 2015. 144 p.
dc.identifier.citationenOksentyuk B., Bokuli B. S. (2021) Marketynh innovatsii: neobkhidnist, poniattia ta zavdannia [Innovation marketing: need, concept and tasks]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 35-36 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage35
dc.citation.epage36
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Koleksiyonlarda Görünür:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.