Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37135

Tytuł: Аромамаркетинг як інноваційний інструмент
Inne tytuły: Aromamarketing as an innovative tool
Authors: Віт, Вікторія
Vit, Victoria
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Віт В. Аромамаркетинг як інноваційний інструмент / Віт Вікторія // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 26–27. — (Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств).
Bibliographic description: Vit V. (2021) Aromamarketynh yak innovatsiinyi instrument [Aromamarketing as an innovative tool]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 26-27 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Konferencja/wydarzenie: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 22-lis-2021
Date of entry: 10-sty-2022
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 26-27
Główna strona: 26
Strona końcowa: 27
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37135
Związane URL literatura: https://moluch.ru/archive/207/50650/
Wykaz piśmiennictwa: 1. Окландер Т.О. Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг /Т.О. Окландер //Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 97-101;
2. Тимашов Е. Методи аромамаркетингу для підвищення лояльності клієнтів в громадському харчуванні. /Е. Тимашов //Молодий вчений. - 2018. - № 21. - С. 306–308. URL : https://moluch.ru/archive/207/50650/
References: 1. Oklander T.O. Innovatsiini metody vplyvu na spozhyvachiv: aromamarketynh /T.O. Oklander //Marketynh i menedzhment innovatsii, 2011, No 3, V.2, P. 97-101;
2. Tymashov E. Metody aromamarketynhu dlia pidvyshchennia loialnosti kliientiv v hromadskomu kharchuvanni. /E. Tymashov //Molodyi vchenyi, 2018, No 21, P. 306–308. URL : https://moluch.ru/archive/207/50650/
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi