Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37135

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВіт, Вікторія
dc.contributor.authorVit, Victoria
dc.coverage.temporal22 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal22 November 2021
dc.date.accessioned2022-01-10T14:59:14Z-
dc.date.available2022-01-10T14:59:14Z-
dc.date.created2021-11-22
dc.date.issued2021-11-22
dc.identifier.citationВіт В. Аромамаркетинг як інноваційний інструмент / Віт Вікторія // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 26–27. — (Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37135-
dc.format.extent26-27
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
dc.relation.urihttps://moluch.ru/archive/207/50650/
dc.titleАромамаркетинг як інноваційний інструмент
dc.title.alternativeAromamarketing as an innovative tool
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Окландер Т.О. Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг /Т.О. Окландер //Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 97-101;
dc.relation.references2. Тимашов Е. Методи аромамаркетингу для підвищення лояльності клієнтів в громадському харчуванні. /Е. Тимашов //Молодий вчений. - 2018. - № 21. - С. 306–308. URL : https://moluch.ru/archive/207/50650/
dc.relation.referencesen1. Oklander T.O. Innovatsiini metody vplyvu na spozhyvachiv: aromamarketynh /T.O. Oklander //Marketynh i menedzhment innovatsii, 2011, No 3, V.2, P. 97-101;
dc.relation.referencesen2. Tymashov E. Metody aromamarketynhu dlia pidvyshchennia loialnosti kliientiv v hromadskomu kharchuvanni. /E. Tymashov //Molodyi vchenyi, 2018, No 21, P. 306–308. URL : https://moluch.ru/archive/207/50650/
dc.identifier.citationenVit V. (2021) Aromamarketynh yak innovatsiinyi instrument [Aromamarketing as an innovative tool]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 26-27 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage26
dc.citation.epage27
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.