Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37111
Назва: Особливості застосування НЛП та сугестивних технологій у психокорекції
Інші назви: Особенности применения НЛП и внушающих технологий в психокоррекции
Автори: Мукан, Мар’яна Іванівна
Mukan, Maryana
Приналежність: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФЕМ, Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Мукан М. І. Особливості застосування НЛП та сугестивних технологій у психокорекції : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „053 — психологія“ / М. І. Мукан. — Тернопіль: ТНТУ, 2021. — 64 с.
Дата публікації: 23-гру-2021
Дата подання: 14-гру-2021
Дата внесення: 31-гру-2021
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, кафедра психології, Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Вишньовський, Василь Володимирович
Члени комітету: Кирич, Наталія Богданівна
УДК: 159.9
Теми: 053
психологія
нейролінгвіністичне програмування
репрезантивні системи
навіювання
сугестивні тексти
тривожність
neurolinguistic programming
representative systems
suggestion
suggestive texts
anxiety
Короткий огляд (реферат): Мукан М.І. Особливості застосування нлп та сугестивних технологій у психокорекції. – Рукопис. Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня «Магістр» за спеціальністю 053 – «Психологія» – Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя. – Тернопіль, 2021. Магістерська робота розкриває поняття нейролінгвіністичного програмування, репрезинтативні системи, особливості методу навіювання, різні підходи до процесу навіювання. У роботі запропоновано та обґрунтовано використання НЛП та різноманітних сугестивних текстів що дозволяє знизити рівень тривожності у студентів в період сесії. Проаналізовано комплекс факторів які впливають на ефективність психокорекції з застосуванням НЛП та сугестивних технологій. Використання НЛП та сугестивних текстів є ефективним методом психокорекційної роботи практичного психолога, про що вказують результати кількісного аналізу даних цього експериментального дослідження.
Mukan MI Features of the use of NLP and suggestive technologies in psychocorrection. - Manuscript. Master's thesis for the degree of "Master" in specialty 053 - "Psychology" - Ternopil National Technical University. I. Pulyuya. - Ternopil, 2021. The master's thesis reveals the concept of neurolinguistic programming, representative systems, features of the method of suggestion, different approaches to the process of suggestion. The paper proposes and substantiates the use of NLP and various suggestive texts that reduce the level of anxiety in students during the session. A set of factors influencing the effectiveness of psychocorrection with the use of NLP and suggestive technologies is analyzed. The use of NLP and suggestive texts is an effective method of psycho-correctional work of a practical psychologist, as indicated by the results of quantitative analysis of the data of this experimental study.
Зміст: ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ПО НЕЙРОЛІНГВІСТИЧНОМУ ПРОГРАМУВАННЮ 8 1.1. Суть історія та специфіка використання нейролінгвіністичного програмування 8 1.2. Основні пресупозиції нейролінгвіністичного програмування 10 1.3. Репрезентативні системи 17 Висновок до розділу І 22 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЙ НАВІЮВАННЯ МАНІПУЛЯТИВНОГО ВПЛИВУ 24 2.1. Історична та наукова специфіка сугестивних явищ 24 2.2. Основні поняття та напрямки реалізації технологій навіювання 28 Висновок до розділу ІI 31 РОЗДІЛ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НЛП ТА СУГЕСТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПСИХОКОРЕКЦІЇ ОСОБИСТОСТІ 32 3.1. Структура психолого-педагогічного дослідження 32 3.2. Організація та проведення психолого-педагогічного дослідження 40 3.3. Обробка отриманих показників, інтерпретація та аналіз результатів проведеного дослідження 43 Висновок до розділу ІІІ 53 РОЗДІЛ ІV. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 56 4.1. Надзвичайні ситуації соціального характеру 56 4.2. Основні напрямки в роботі з охорони навколишнього середовища 58 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 62 ДОДАТКИ…65
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37111
Власник авторського права: © Мукан Мар’яна Іванівна
Перелік літератури: СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Алдер Г. Технология НЛП. Санкт-Петербург : Питер, 2001. 224 с. 2. Андреас К. Измените свое мышление и воспользуйтесь результатами: Новейшие субмодальные вмешательства НЛП. Москва : Олма-пресс, 2004. 256 с. 3. Андреас С., Андреас К. Сердце разума: Практическое использование методов НЛП. Москва : ИОИ, 2001. 328 с. 4. Бавистер С., Викерс А. Основы НЛП: Успех в профессиональной, общественной и личной жизни. Москва : 2008. 336 с. 5. Бакиров А. С чего начинается НЛП. Москва : КСП, 2001. 320 с. 6. Бэйли Р. НЛП-консультирование. Москва : КСП, 2000. 320 с. 7. Бехтерев В.М. Внушение и воспитание : Избранные труды по психологии личности в 2-х томах. Санкт-Петербург : 1999. 281с. 8. Боденхамер Б. НЛП-практик. Полный сертификационный курс. Москва : Олма-пресс, 2003. 272 с. 9. Бойко О.Д. Політичне маніпулювання. Київ : 2010. 432 с. 10. Бойко О.Д. Анатомія політичного маніпулювання. Ніжин, 2007. 223 с. 11. Брэдбери Э. Развитие НЛП-навыков. Санкт-Петербург : Питер, 2002. 160 с. 12. Востриков А.А. Методическая разработка по курсу «Суггестивная педагогика» : Проблемы теории суггестивного обучения в свете критики концепции Г.Лозанова. Пермь, 1978. 96с. 13. Гончаров С.М. Дидактичні основи кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Рівне: НУВГП, 2006. 192с. 14. Гончаров С.М. Інтерактивні технології навчання в кредитно-модульній системі організації навчального процесу: Навчально-методичний посібник. Рівне: НУВГП, 2006. 172с. 15. Гончаров С.М. Основи педагогічної праці: Навчально-методичний посібник. Рівне: РДТУ, 2001. 256с. 16. Гончаров С.М. Технологія навчання студентів економічних спеціальностей з використанням конспектів опорних сигналів та психологічної корекції. Рівне: УДУВГП, 1997. 34с. 17. Гордеев М.Н., Гордеева Е.Г. НЛП в психотерапии. Москва : ИПТ, 2002. 272 с. 18. Грибан В.Г., Негодченко О.В. Охорона праці: Навчальний посібник. Київ : Центр учбової літератури, 2009. 280 с. 19. Гриндер Д., Бостик-Сен Клер К. Шепот по ветру. Новый код в НЛП. Москва : Прайм-Еврознак, 2005. 445 с. 20. Дилтс Р. Фокусы языка. Изменение убеждений с помощью НЛП. Санкт-Петербург : Питер, 2008. 314 с. 21. Дубов А.П., Пушкин В.Н. Парапсихология и современное естествознание. Москва : Соваминко, 1989. 241 с. 22. Желібо Є.П., Завіруха Н.М., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності: навчальний посібник для ВНЗ. Київ : Каравела, 2003. 328 с. 23. Кандыба В.М. Загадки и феномены. Санкт-Петербург, 1998. 196 с. 24. Ковалёв А.Г. Психология личности. Москва : Просвещение, 1970. 391 с. 25. Ковалёв С.В. Введение в современное НЛП. Психотехнологии личностной эффективности : учеб. пособ. Москва : Москва, 2004. 547 с. 26. Клайн Полл «Справочное руководство по конструированию тестов». Киев, 1994. 143 с. 27. Кравков С.В. Внушение / Педагогика и психология внушения. Москва : 1924. 111 с. 28. Лозанов Г. Основы сугестологии. София, 1973. 225с. 29. Моргун В.Ф. Суггестия в свете современной психологии учения. Советская педагогика, 1978. – №1. С. 7-8. 30. Олдер Г., Хэзер Б. НЛП. Вводный курс. Полное практическое руководство. Киев : «София», 2000. 224 с. 31. Остроухова В.В., Петрик В.М., Штоквиш А.А. Информационно-психологическая безопасность в эпоху глобализации: учеб. пособ. Киев : 2008. 544 с. 32. Пальчевський С.С. Сугестопедагогіка: новітні освітні технології: Навч. Посібник. Київ : Кондор, 2005. 351 с. 33. Панов В.И. Экологическая психология: Научное издание. Москва : Наука, 2004. 197 с. 34. Пєхота О.М. Освітні технології: навчально-методичний посібник. Київ : А.С.К, 2004. 256 с. 35. Плигин А.А., Герасимов А.В. Руководство к курсу НЛП-Практик. Москва : Центр НЛП в образовании, 2000. 576 с. 36. Ромен А.С. Самовнушение и его влияние на организм человека. Алма-Ата, 1970. 236 с. 37. Рудницький Р.І. Практикум по психотерапії. Чернівці, 2001. 102 с. 38. Сытин Г.Н. Животворящая сила. Помоги себе сам. Москва : Животворящая сила, 1995. 350 с. 39. Скулиша Є.Д., Остроухов В.В., Петрик В.М., Присяжнюк М.М. Інформаційна безпека (соціально-правові аспекти). Київ : КНТ, 2010. 776 с. 40. Скулиша Є.Д., Петрик В.М., Присяжнюк М.М., Компанцева Л.Ф. Сугестивні технології маніпулятивного впливу. Київ, 2010. 375 с. 41. Слободяник А.П. Психотерапия. Внушение. Гипноз. Киев : Здоровье, 1977. 365 с. 42. Холл М. 77 лучших техник НЛП. Санкт-Петербург, 2008. 438 с. 43. Холл М., Боденхамер Б. 51 метапрограмма НЛП. Прогнозирование поведения, «чтение» мыслей, понимание мотивов. Санкт-Петербург, 2007. 347 с. 44. Холл М., Боденхамер Б. НЛП-мастер: полный сертификационный курс. Высшая магия НЛП. Санкт-Петербург, 2007. 544 с. 45. Янг П. НЛП. Эффективные методики влияния. Москва, 2008. 384 с.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:053 — психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtorska_magistr_Mukan_M..pdfавторська довідка356,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
dyplom_Mukan_M_2021.pdfкваліфікаційна робота магістра936,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора