Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37063

Tytuł: Соціальні тренди електронної комерції
Inne tytuły: Social trends in e-commerce
Authors: Берестецька, Олена Михайлівна
Ковальчик, Олена Арнольдівна
Berestetska, O.
Kovalchyk, O.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Берестецька О. М. Соціальні тренди електронної комерції / Олена Михайлівна Берестецька, О. А. Ковальчик // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 136–138. — (Інноваційний розвиток економічних систем в умовах цифрової економіки).
Bibliographic description (International): Berestetska O., Kovalchyk O. (2021) Sotsialni trendy elektronnoi komertsii [Social trends in e-commerce]. Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 2-3 december 2021), pp. 136-138 [in Ukrainian].
Część publikacji: Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2021
Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2021
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Journal/kolekcja: Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Data wydania: 2-gru-2021
Date of entry: 30-gru-2021
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 2-3 грудня 2021 року
2-3 december 2021
UDC: 339.1
Strony: 3
Zakres stron: 136-138
Główna strona: 136
Strona końcowa: 138
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37063
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
Związane URL literatura: https://mmr.ua/show/digital-2021-poslednie-dannye-issledovaniya-we-are-social-ihootsuite
https://rb.com.ua/blog/socialnye-setii-messendzhery-v-ukraine/
https://www.investopedia.com/
https://influencermarketinghub.com/influencer-marketing-benchmark-report-2021/
Wykaz piśmiennictwa: 1. Digital 2021: последние данные исследования We Are Social и Hootsuite. URL:https://mmr.ua/show/digital-2021-poslednie-dannye-issledovaniya-we-are-social-ihootsuite (дата звернення: 20.11.2021).
2. Соцсети и мессенджеры в Украине (2021). URL:https://rb.com.ua/blog/socialnye-setii-messendzhery-v-ukraine/ (дата звернення: 22.11.2021).
3. URL: https://www.investopedia.com/ (дата звернення: 23.11.2021).
4. The State of Influencer Marketing 2021: Benchmark Report. (2021) URL:https://influencermarketinghub.com/influencer-marketing-benchmark-report-2021/ (дата звернення: 23.11.2021).
References: 1. Digital 2021: poslednie dannye issledovaniia We Are Social i Hootsuite. URL:https://mmr.ua/show/digital-2021-poslednie-dannye-issledovaniya-we-are-social-ihootsuite (Date of appeal: 20.11.2021).
2. Sotsseti i messendzhery v Ukraine (2021). URL:https://rb.com.ua/blog/socialnye-setii-messendzhery-v-ukraine/ (Date of appeal: 22.11.2021).
3. URL: https://www.investopedia.com/ (Date of appeal: 23.11.2021).
4. The State of Influencer Marketing 2021: Benchmark Report. (2021) URL:https://influencermarketinghub.com/influencer-marketing-benchmark-report-2021/ (Date of appeal: 23.11.2021).
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2021)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi