Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37063

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorБерестецька, Олена Михайлівна
dc.contributor.authorКовальчик, Олена Арнольдівна
dc.contributor.authorBerestetska, O.
dc.contributor.authorKovalchyk, O.
dc.coverage.temporal2-3 грудня 2021 року
dc.coverage.temporal2-3 december 2021
dc.date.accessioned2021-12-30T14:18:39Z-
dc.date.available2021-12-30T14:18:39Z-
dc.date.created2021-12-02
dc.date.issued2021-12-02
dc.identifier.citationБерестецька О. М. Соціальні тренди електронної комерції / Олена Михайлівна Берестецька, О. А. Ковальчик // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 136–138. — (Інноваційний розвиток економічних систем в умовах цифрової економіки).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37063-
dc.format.extent136-138
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2021
dc.relation.urihttps://mmr.ua/show/digital-2021-poslednie-dannye-issledovaniya-we-are-social-ihootsuite
dc.relation.urihttps://rb.com.ua/blog/socialnye-setii-messendzhery-v-ukraine/
dc.relation.urihttps://www.investopedia.com/
dc.relation.urihttps://influencermarketinghub.com/influencer-marketing-benchmark-report-2021/
dc.titleСоціальні тренди електронної комерції
dc.title.alternativeSocial trends in e-commerce
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc339.1
dc.relation.references1. Digital 2021: последние данные исследования We Are Social и Hootsuite. URL:https://mmr.ua/show/digital-2021-poslednie-dannye-issledovaniya-we-are-social-ihootsuite (дата звернення: 20.11.2021).
dc.relation.references2. Соцсети и мессенджеры в Украине (2021). URL:https://rb.com.ua/blog/socialnye-setii-messendzhery-v-ukraine/ (дата звернення: 22.11.2021).
dc.relation.references3. URL: https://www.investopedia.com/ (дата звернення: 23.11.2021).
dc.relation.references4. The State of Influencer Marketing 2021: Benchmark Report. (2021) URL:https://influencermarketinghub.com/influencer-marketing-benchmark-report-2021/ (дата звернення: 23.11.2021).
dc.relation.referencesen1. Digital 2021: poslednie dannye issledovaniia We Are Social i Hootsuite. URL:https://mmr.ua/show/digital-2021-poslednie-dannye-issledovaniya-we-are-social-ihootsuite (Date of appeal: 20.11.2021).
dc.relation.referencesen2. Sotsseti i messendzhery v Ukraine (2021). URL:https://rb.com.ua/blog/socialnye-setii-messendzhery-v-ukraine/ (Date of appeal: 22.11.2021).
dc.relation.referencesen3. URL: https://www.investopedia.com/ (Date of appeal: 23.11.2021).
dc.relation.referencesen4. The State of Influencer Marketing 2021: Benchmark Report. (2021) URL:https://influencermarketinghub.com/influencer-marketing-benchmark-report-2021/ (Date of appeal: 23.11.2021).
dc.identifier.citationenBerestetska O., Kovalchyk O. (2021) Sotsialni trendy elektronnoi komertsii [Social trends in e-commerce]. Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 2-3 december 2021), pp. 136-138 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
dc.citation.spage136
dc.citation.epage138
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Ebben a gyűjteményben:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2021)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!