Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЛяшук, Олег Леонтійович-
dc.contributor.authorЯщук, Максим Анатолійович-
dc.contributor.authorYashchuk, Maksym-
dc.date.accessioned2021-12-27T18:41:59Z-
dc.date.available2021-12-27T18:41:59Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.date.submitted2021-12-
dc.identifier.citationЯщук М.А. Покращення виробничо-технічної бази автотранспортного підприємства з модернізацією гальмівного стенду для технічного обслуговування гальмівної системи вантажного автомобіля КамАЗ 55111, з дослідженням пар тертя дисково-колодкового гальма: кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „274 – Автомобільний транспорт“ / М.А. Ящук. − Тернопіль: ТНТУ, 2021. - 60 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36889-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі розроблено покращення виробничо-технічної бази автотранспортного підприємства з модернізацією гальмівного стенду для технічного обслуговування гальмівної системи вантажного автомобіля КамАЗ 55111, з дослідженням пар тертя дисково-колодкового гальма.uk_UA
dc.description.abstractІn this graduation thesis іmprovement of production and technical facilities of the motor transportation company including the brake stand modernization for a lorry КаmАZ 55111 servicing and the study of spot-type disc brake friction pair.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ. 1 ЗАГАЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ РОЗДІЛ. 1.1 Нормативи всіх видів ТО і ремонту автомобілів. 1.2 Розрахунок у потребі у ТО та КР автомобілів. 1.3 Розрахунок виробничої програми в трудових показниках. 1.4 Висновки та постановка завдання на магістерську роботу. 2 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ. 2.1 Характеристика гальмівної системи автомобіля КамАЗ 55111. 2.2 Загальна методика та технологія ТО та ремонту гальмівних систем вантажних автомобілів. 2.3 Складання технологічних корт на діагностику гальмівної системи вантажного автомобіля КамАЗ-55111. 2.4 Складання технологічних корт на регулювання гальмівної системи вантажного автомобіля КамАЗ-55111. 2.5 Розрахунок штатів, робочих постів та обладнання. 2.6 Розробка кошторису витрат на проектування і виготовлення стенду оригінальної конструкції. 2.7 Розрахунок річного економічного ефекту від впровадження конструкторських розробок. 3 КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ. 3.1 Обґрунтування вибору стенду для діагностування гальмівних систем. 3.2 Визначення основних параметрів гальмівного стенду. 4 НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ РОЗДІЛ. 4.1 Теоретичні дослідження напружено-деформованого стану гальмівних механізмів. 5 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 5.1 Вимоги безпеки при виконанні робіт з профілактичного обслуговування і ремонту автомобілів. 5.2 Аварії з викидом сильнодіючих отруйних речовин. ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ. БІБЛІОГРАФІЯ. ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject274uk_UA
dc.subjectавтомобільний транспортuk_UA
dc.subjectгальмуванняuk_UA
dc.subjectbrakinguk_UA
dc.subjectдорожні умовиuk_UA
dc.subjectroad conditionsuk_UA
dc.subjectгальмівний шляхuk_UA
dc.subjectbraking distanceuk_UA
dc.subjectмодернізаціяuk_UA
dc.subjectmodernizationuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.titleПокращення виробничо-технічної бази автотранспортного підприємства з модернізацією гальмівного стенду для технічного обслуговування гальмівної системи вантажного автомобіля КамАЗ 55111, з дослідженням пар тертя дисково-колодкового гальмаuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of production and technical facilities of the motor transportation company including the brake stand modernization for a lorry КаmАZ 55111 servicing and the study of spot-type disc brake friction pairuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holderЯщук Максим Анатолійович, 2021uk_UA
dc.contributor.committeeMemberДячун, Андрій Євгенович-
dc.coverage.placenameТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc629.33uk_UA
dc.relation.references1. Ляшук О.Л., Гудь В.З., Пиндус Ю.І., Левкович М.Г., Хорошун Р.В. Методичний посібник до виконання кваліфікаційної роботи магістра за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» галузі знань 27 «Транспорт» спеціальністі 274 «Автомобільний транспорт» – Тернопіль: Видавництво ТНТУ, 2020. – 66 с.uk_UA
dc.relation.references2. Булей І.А. Проектування підприємств з виробництва і ремонту сільськогосподарських машин: Навчальний посібник. - К.: Вища школа., 1993.- 287с.uk_UA
dc.relation.references3. Харазов А.М. Диагностическое обеспечение ТО и ремонта автомобилей. -М.: Высшая школа., 1990.-208 с.uk_UA
dc.relation.references4. Дюмин И.Е., Трегуб Г.Г. Ремонт автомобилей. – М.: Транспорт, 1999 – 280 с.uk_UA
dc.relation.references5. Карагодин В.И. Ремонт автомобилей и двигателей. – М.: Мастерство, 2001. – 496 с.uk_UA
dc.relation.references6. Автослесарь: устройство, ТО и ремонт автомобилей. – Ростов-на-Дону, 2000. – 544 с.uk_UA
dc.relation.references7. Канарчук В.И. Основи технічного обслуговування і ремонту автомобілів.В 3-х томах. – К.: Техніка, 1994.uk_UA
dc.relation.references8. Вахламов В.К. Автомобили ВАЗ: приспособления для ремонта и технического обслуживания. М.: Транспорт, 1995. – 64 с.uk_UA
dc.relation.references9. Харазов А.М. Диагностическое обеспечение ТО и ремонта. – М.: Высшая школа, 1990. – 208 с.uk_UA
dc.relation.references10. Луців І.В. Розробка алгоритмів створення багатолезового оснащення адаптивного типу для обробки поверхонь обертання / І.В. Луців, Р.Я.Лещук // Надійність інструменту та оптимізація технологічних систем. Збірник наукових праць. – Краматорськ, вип. №26, 2009. C.164 - 171uk_UA
dc.relation.references10. Луців І.В. Динамічні характеристики підсистем верстатного оснащення адаптивного типу / І.В. Луців, Р.Я.Лещук // Вісник Тернопільського державного технічного університету, 2009, Том 14, №4. С.144-149.uk_UA
dc.relation.references11. Гевко І.Б Техніко-економічне обґрунтування процесу механічної обробки з використанням комбінованого свердла-мітчика / І.Б.Гевко, Р.Я., Лещук, І.І.Стойко, Н.М.Марчук, М.Д.Сіправська // Сільськогосподарські машини: Зб. наук. ст.–Вип. 40.–Луцьк,uk_UA
dc.relation.references12. Ю. Паливода. Інструментальні матеріали, режими різання, технічне нормування механічної обробки: навчально-методичний посібник / Ю. Паливода, А. Дячун, Р. Лещук. – Тернопіль, Тернопільський національний технічний університет ім.І.Пулюя, 2019. – 240с.uk_UA
dc.relation.references13. Положення про профілактичне обслуговування і ремонт рухомого складу автомобільного транспорту України: Міністерство автомобільного транспорту України. – К., 1994. –36 с.uk_UA
dc.relation.references14. Норми витрат пального і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті : Міністерство транспорту України, департамент автомобільного транспорту. – К.,1995. –76 с.uk_UA
dc.relation.references15. Говорущенко Н.Я. Экономия топлива и снижения токсичности на автомобильном транспорте. – М.: Транспорт, 1990. –135 с.uk_UA
dc.relation.references16. Напольский Г.М. Технологическое проектирование АТП и СТО. Учебник для вузов. –2-е изд-е. – М.: Транспорт, 1993.-271 с.uk_UA
dc.relation.references17. Техніко-економічне обґрунтування інженерних рішень на СТО та АТП : Навчальний посібник / Укладачі : Гевко І.Б., Ляшук О.Л., Луциків І.В., Плекан У.М., Клендій В.М. - Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 276 с.uk_UA
dc.relation.references18. Основи технології виробництва та ремонту автомобілів : Навчальний посібник / Укладачі : Гевко І.Б., Рогатинський Р.М., Ляшук О.Л., Гудь В.З., Левкович М.Г., Сташків М.Я., Сіправська М.Д. - Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 544 с.uk_UA
dc.relation.references19. Луців І.В. Розробка алгоритмів створення багатолезового оснащення адаптивного типу для обробки поверхонь обертання / І.В. Луців, Р.Я.Лещук // Надійність інструменту та оптимізація технологічних систем. Збірник наукових праць. – Краматорськ, вип. №26, 2009. C.164 - 171.uk_UA
dc.relation.references20. Луців І.В. Динамічні характеристики підсистем верстатного оснащення адаптивного типу / І.В. Луців, Р.Я.Лещук // Вісник Тернопільського державного технічного університету, 2009, Том 14, №4. С.144-149.uk_UA
dc.relation.references21. Гевко І.Б Техніко-економічне обґрунтування процесу механічної обробки з використанням комбінованого свердла-мітчика / І.Б.Гевко, Р.Я., Лещук, І.І.Стойко, Н.М.Марчук, М.Д.Сіправська // Сільськогосподарські машини: Зб. наук. ст.–Вип. 40.–Луцьк, 2018. С.21-31.uk_UA
dc.identifier.citationenYashchuk M. Improvement of production and technical facilities of the motor transportation company including the brake stand modernization for a lorry КаmАZ 55111 servicing and the study of spot-type disc brake friction pair: master's thesis in specialty „274 – Automobile Transport“ / M. Yashchuk.− Ternopil: TNTU, 2021. - 60 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:274 — автомобільний транспорт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yashchuk Maksym.pdf2,08 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторс_ка_довiдка_Ящук.doc42,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора