Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36362

Назва: Hr-маркетинг як інструмент управління персоналом
Інші назви: Hr-marketing as a tool of personnel management
Автори: Грицишин, Вікторія
Hrytsyshyn, Viktoriia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Грицишин В. Hr-маркетинг як інструмент управління персоналом / Грицишин Вікторія // Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 05 листопада 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 176–178. — (Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).
Bibliographic description: Hrytsyshyn V. (2021) Hr-marketynh yak instrument upravlinnia personalom [Hr-marketing as a tool of personnel management]. Proceedings of the 7th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern., 05 November 2021), pp. 176-178 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2021
Proceedings of the 7th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2021
Конференція/захід: Ⅶ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 5-лис-2021
Дата внесення: 17-гру-2021
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 05 листопада 2021 року
05 November 2021
УДК: 005.95
331.1
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 176-178
Початкова сторінка: 176
Кінцева сторінка: 178
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36362
ISBN: 978-617-7875-24-5
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В.А., 2021
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://hurma.work/blog/hr-marketing-shhocze-ta-navishho-vin-potriben/
https://www.insidemarketing.it/wp-content/uploads/2018/10/Employee-advocacy-edelman-research.pdf
Перелік літератури: 1. Макович Г.В. Маркетинговые инструменты в работе с персоналом организации / Г.В. Макович // Вопросы управления. — 2015. — № 2. — С. 139—142.
2. HR-маркетинг: що це та навіщо він потрібен. URL: https://hurma.work/blog/hr-marketing-shhocze-ta-navishho-vin-potriben/ (дата звернення: 20.10.2021).
3. 2018 Edelman Trust Barometer THE EMPLOYER ADVANTAGE. URL: https://www.insidemarketing.it/wp-content/uploads/2018/10/Employee-advocacy-edelman-research.pdf (дата звернення: 20.10.2021).
References: 1. Makovich H.V. Marketinhovye instrumenty v rabote s personalom orhanizatsii, H.V. Makovich, Voprosy upravleniia, 2015, No 2, P. 139-142.
2. HR-marketynh: shcho tse ta navishcho vin potriben. URL: https://hurma.work/blog/hr-marketing-shhocze-ta-navishho-vin-potriben/ (Date of appeal: 20.10.2021).
3. 2018 Edelman Trust Barometer THE EMPLOYER ADVANTAGE. URL: https://www.insidemarketing.it/wp-content/uploads/2018/10/Employee-advocacy-edelman-research.pdf (Date of appeal: 20.10.2021).
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:VII Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.