Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36362

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицишин, Вікторія
dc.contributor.authorHrytsyshyn, Viktoriia
dc.coverage.temporal05 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal05 November 2021
dc.date.accessioned2021-12-17T08:16:50Z-
dc.date.available2021-12-17T08:16:50Z-
dc.date.created2021-11-05
dc.date.issued2021-11-05
dc.identifier.citationГрицишин В. Hr-маркетинг як інструмент управління персоналом / Грицишин Вікторія // Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 05 листопада 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 176–178. — (Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).
dc.identifier.isbn978-617-7875-24-5
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36362-
dc.format.extent176-178
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the 7th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2021
dc.relation.urihttps://hurma.work/blog/hr-marketing-shhocze-ta-navishho-vin-potriben/
dc.relation.urihttps://www.insidemarketing.it/wp-content/uploads/2018/10/Employee-advocacy-edelman-research.pdf
dc.titleHr-маркетинг як інструмент управління персоналом
dc.title.alternativeHr-marketing as a tool of personnel management
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В.А., 2021
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc005.95
dc.subject.udc331.1
dc.relation.references1. Макович Г.В. Маркетинговые инструменты в работе с персоналом организации / Г.В. Макович // Вопросы управления. — 2015. — № 2. — С. 139—142.
dc.relation.references2. HR-маркетинг: що це та навіщо він потрібен. URL: https://hurma.work/blog/hr-marketing-shhocze-ta-navishho-vin-potriben/ (дата звернення: 20.10.2021).
dc.relation.references3. 2018 Edelman Trust Barometer THE EMPLOYER ADVANTAGE. URL: https://www.insidemarketing.it/wp-content/uploads/2018/10/Employee-advocacy-edelman-research.pdf (дата звернення: 20.10.2021).
dc.relation.referencesen1. Makovich H.V. Marketinhovye instrumenty v rabote s personalom orhanizatsii, H.V. Makovich, Voprosy upravleniia, 2015, No 2, P. 139-142.
dc.relation.referencesen2. HR-marketynh: shcho tse ta navishcho vin potriben. URL: https://hurma.work/blog/hr-marketing-shhocze-ta-navishho-vin-potriben/ (Date of appeal: 20.10.2021).
dc.relation.referencesen3. 2018 Edelman Trust Barometer THE EMPLOYER ADVANTAGE. URL: https://www.insidemarketing.it/wp-content/uploads/2018/10/Employee-advocacy-edelman-research.pdf (Date of appeal: 20.10.2021).
dc.identifier.citationenHrytsyshyn V. (2021) Hr-marketynh yak instrument upravlinnia personalom [Hr-marketing as a tool of personnel management]. Proceedings of the 7th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern., 05 November 2021), pp. 176-178 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage176
dc.citation.epage178
dc.citation.conferenceⅦ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Розташовується у зібраннях:VII Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.