Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36069

Títol: Інформація як інструмент соціального впливу
Altres títols: Information as an tool of social influence
Autor: Бабух, С.
Babukh, S.
Affiliation: Українська академія друкарства
Ukrainian Academy of Printing
Bibliographic description (Ukraine): Бабух С. Інформація як інструмент соціального впливу / Бабух С. // Матеріали Ⅳ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 28-29 квітня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 165–166. — (Гуманітарні науки).
Bibliographic description (International): Babukh S. (2021) Informatsiia yak instrument sotsialnoho vplyvu [Information as an tool of social influence]. Materialy Ⅳ Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 28-29 April 2021), pp. 165-166 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2021
Conference/Event: Ⅳ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Data de publicació: 28-d’a-2021
Date of entry: 12-de -2021
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 28-29 квітня 2021 року
28-29 April 2021
UDC: 007
316.3
Paraules clau: інформація
засоби масової інформації
маніпулювання
information
massmedia
manipulation
Number of pages: 2
Page range: 165-166
Start page: 165
End page: 166
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36069
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
References (Ukraine): 1. Медіаосвіта та медіа грамотність: підручник / Ред.-упор. В.Ф. Іванов, О.В. Волошенюк; За наук. ред. В.В Різуна. – К.: Центр вільної преси, 2012. – 352 с.
2. Психологія мас-медіа: підручник / В. Лизанчук. – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2015. – 420 с.
3. Хавкіна Л. Сучасний український рекламний міф: монографія / Л. Хавкіна. – Х.: Харківське історико-філологічне товариство, 2010. – 352 с.
References (International): 1. Mediaosvita ta media hramotnist: pidruchnyk, Red.-upor. V.F. Ivanov, O.V. Volosheniuk; Za nauk. red. V.V Rizuna, K., Tsentr vilnoi presy, 2012, 352 p.
2. Psykholohiia mas-media: pidruchnyk, V. Lyzanchuk, Lviv : LNU im. Ivana Franka, 2015, 420 p.
3. Khavkina L. Suchasnyi ukrainskyi reklamnyi mif: monograph, L. Khavkina, Kh., Kharkivske istoryko-filolohichne tovarystvo, 2010, 352 p.
Content type: Conference Abstract
Apareix a les col·leccions:IV Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2021)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.