Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36069

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorБабух, С.
dc.contributor.authorBabukh, S.
dc.coverage.temporal28-29 квітня 2021 року
dc.coverage.temporal28-29 April 2021
dc.date.accessioned2021-12-12T18:53:52Z-
dc.date.available2021-12-12T18:53:52Z-
dc.date.created2021-04-28
dc.date.issued2021-04-28
dc.identifier.citationБабух С. Інформація як інструмент соціального впливу / Бабух С. // Матеріали Ⅳ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 28-29 квітня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 165–166. — (Гуманітарні науки).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36069-
dc.format.extent165-166
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅳ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2021
dc.subjectінформація
dc.subjectзасоби масової інформації
dc.subjectманіпулювання
dc.subjectinformation
dc.subjectmassmedia
dc.subjectmanipulation
dc.titleІнформація як інструмент соціального впливу
dc.title.alternativeInformation as an tool of social influence
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc007
dc.subject.udc316.3
dc.relation.references1. Медіаосвіта та медіа грамотність: підручник / Ред.-упор. В.Ф. Іванов, О.В. Волошенюк; За наук. ред. В.В Різуна. – К.: Центр вільної преси, 2012. – 352 с.
dc.relation.references2. Психологія мас-медіа: підручник / В. Лизанчук. – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2015. – 420 с.
dc.relation.references3. Хавкіна Л. Сучасний український рекламний міф: монографія / Л. Хавкіна. – Х.: Харківське історико-філологічне товариство, 2010. – 352 с.
dc.relation.referencesen1. Mediaosvita ta media hramotnist: pidruchnyk, Red.-upor. V.F. Ivanov, O.V. Volosheniuk; Za nauk. red. V.V Rizuna, K., Tsentr vilnoi presy, 2012, 352 p.
dc.relation.referencesen2. Psykholohiia mas-media: pidruchnyk, V. Lyzanchuk, Lviv : LNU im. Ivana Franka, 2015, 420 p.
dc.relation.referencesen3. Khavkina L. Suchasnyi ukrainskyi reklamnyi mif: monograph, L. Khavkina, Kh., Kharkivske istoryko-filolohichne tovarystvo, 2010, 352 p.
dc.identifier.citationenBabukh S. (2021) Informatsiia yak instrument sotsialnoho vplyvu [Information as an tool of social influence]. Materialy Ⅳ Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 28-29 April 2021), pp. 165-166 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationУкраїнська академія друкарства
dc.contributor.affiliationUkrainian Academy of Printing
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅳ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.citation.spage165
dc.citation.epage166
dc.citation.conferenceⅣ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Ebben a gyűjteményben:IV Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2021)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!