Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36069

Назва: Інформація як інструмент соціального впливу
Інші назви: Information as an tool of social influence
Автори: Бабух, С.
Babukh, S.
Приналежність: Українська академія друкарства
Ukrainian Academy of Printing
Бібліографічний опис: Бабух С. Інформація як інструмент соціального впливу / Бабух С. // Матеріали Ⅳ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 28-29 квітня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 165–166. — (Гуманітарні науки).
Bibliographic description: Babukh S. (2021) Informatsiia yak instrument sotsialnoho vplyvu [Information as an tool of social influence]. Materialy Ⅳ Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 28-29 April 2021), pp. 165-166 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅳ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2021
Конференція/захід: Ⅳ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅳ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Дата публікації: 28-кві-2021
Дата внесення: 12-гру-2021
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 28-29 квітня 2021 року
28-29 April 2021
УДК: 007
316.3
Теми: інформація
засоби масової інформації
маніпулювання
information
massmedia
manipulation
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 165-166
Початкова сторінка: 165
Кінцева сторінка: 166
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36069
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
Перелік літератури: 1. Медіаосвіта та медіа грамотність: підручник / Ред.-упор. В.Ф. Іванов, О.В. Волошенюк; За наук. ред. В.В Різуна. – К.: Центр вільної преси, 2012. – 352 с.
2. Психологія мас-медіа: підручник / В. Лизанчук. – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2015. – 420 с.
3. Хавкіна Л. Сучасний український рекламний міф: монографія / Л. Хавкіна. – Х.: Харківське історико-філологічне товариство, 2010. – 352 с.
References: 1. Mediaosvita ta media hramotnist: pidruchnyk, Red.-upor. V.F. Ivanov, O.V. Volosheniuk; Za nauk. red. V.V Rizuna, K., Tsentr vilnoi presy, 2012, 352 p.
2. Psykholohiia mas-media: pidruchnyk, V. Lyzanchuk, Lviv : LNU im. Ivana Franka, 2015, 420 p.
3. Khavkina L. Suchasnyi ukrainskyi reklamnyi mif: monograph, L. Khavkina, Kh., Kharkivske istoryko-filolohichne tovarystvo, 2010, 352 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:IV Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.