Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35505
Title: Планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ “АВЕРС”
Other Titles: Marketing planning in the organization, on the example of LLC “AVERS”
Authors: Бубняк, Тетяна Володимирівна
Bybnyak, Tetiana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Бубняк Т. В. Планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ “АВЕРС” : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Т. В. Бубняк. - Тернопіль : ТНТУ, 2021. - 61 с.
Bibliographic description (International): Bybnyak T.V. Marketing planning in the organization, on the example of LLC “AVERS”: bachelor degree thesis on speciality 073 “Management”/ T.V. Bybnyak. - Ternopil: TNTU. - 61 p.
Issue Date: 22-Jun-2021
Submitted date: 22-Jun-2021
Date of entry: 24-Jun-2021
Publisher: ТНТУ імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Зяйлик, Марія Федорівна
Committee members: Стойко, Ігор Іванович
UDC: 229.138 : 229.138
Keywords: маркетинг
планування маркетингу
комплекс маркетингу
комунікаційні процеси
рекламна кампанія
медіа-планування
marketing
marketing planning
marketing complex
advertising campaign
communication processes
media planning
Abstract: Предмет дослідження - теоретико-прикладні контексти розроблення плану маркетингу ТОВ “АВЕРС”. Об'єкт дослідження – ТОВ “АВЕРС”. Метою роботи є обґрунтування теоретико-прикладних досліджень формування плану маркетингу на фірмі.
The subject of investigation is theoretical and applied contexts of development of the marketing plan of Open Joint-Stock Company “AVERS”. The object of investigation is the Open Joint-Stock Company “AVERS”. The aim of the work is to substantiate the theoretical and applied research of formation a marketing plan at the firm.
Description: Розроблені пропозиції по реалізації планування маркетингу ТОВ “АВЕРС”, обґрунтовано заходи щодо покращення рекламної кампанії товариства та застосування проєктних рішень в контексті параметрів медіа-планування фірми.
Content: Вступ. Розділ 1. Теретичні контексти планування маркетингової діяльності підприємств. 1.1 Сутністно-змістовні контексти плану маркетингу підприємств. 1.2 Маркетингові бізнес-процеси як визначальний вектор формування підприємницьких структур. 1.3 Планування маркетингових моделей підприємств. Розділ 2. Комплексне дослідження маркетингової діяльності організації в сучасних умовах. 2.1 Загальна характеристика функціонування ТОВ “АВЕРС”. 2.2 Аналіз маркетингової діяльності досліджуваного товариства. Розділ 3. Розроблення рекомендацій щодо планування маркетингу. 3.1 Вдосконалення рекламної кампанії як основної компоненти покращення маркетингової діяльності підприємства 3.2 Розробка пропозицій по покращенню комунікаційної політики ТОВ “АВЕРС” Розділ 4. Безпека життєдіяльності та основи охорони праці. 4.1 Ризик як кількісна оцінка небезпек. 4.2 Організація безпечної роботи електроустановок. Висновки. Бібліографія. Додатки.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35505
Copyright owner: Бубняк Тетяна Володимирівна
References (Ukraine): 1. Акимова И. М. Промышленный маркетинг. К.: О-во “Знання”. КОО. 2006. 249 с. 2.Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. М.: ИНФРА-М. 2018. 803 с. 3. Васійчук В. О. Основи цивільного захисту: Навч. посібник. Львів, 2010. 384 с. 4. Войчак А.В. Сучасні тенденції розвитку каналів розподілу. Маркетинг в Україні. 2018. № 2. С. 42-43. 5. Вачевський М.В. Маркетинг для менеджера. Стрий: “Просвіта”. 2013. 139 с. 6. Гейк П. Вчись аналізувати ринок. Методика та практика. Львів: Укр.-амер. Фонд “Сейбр-світло”. 2018. 270 с. 7. Гойчук О.І. Економічні основи функціонування підприємства: навч. посібник. К.: ІАЕ. 2010. 467 с. 8. Голубков Е.П. Маркетингові дослідження. Теорія і методологія. К.: АСК, 2012. 221 с. 9. Дубовіч І. А. Теоретико-методичні та практичні засади ризику в системі оцінки небезпек. Науковий вісник НЛТУ України. 2019. Вип. 24.3. С. 64-70. 10. Друкер П. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво. К.: Україна. 2012. 320с. 11. Економіка підприємства: Навч. посіб. К.: Знання. Прес. 2015. 335 с. 12. Житна І.П. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств. К.: Вища школа. 2014. 191 с. 13. Жовковська Т. Т. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача. Інноваційна економіка : Всеукр. науково-виробничий журнал. Тернопіль. 2017. №10 (36). С. 195-198. 14. Зарівняк І. І. Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2018. №472. С.55-61. 15. Заремба В. П. Інтегрована система організаційних механізмів маркетингового управління діяльністю підприємств. Інвестиції: практика та досвід : наук. журнал. 2018. № 15. С. 82 – 87. 16. Зяйлик М.Ф. Галузевий маркетинг. Навчальний посібник. ФОП. Паляниця В.А., 2016. 169. 17. Корольчук О. П. Маркетинг. Ситуаційні, творчі та контрольні завдання: Практикум. К.: Київ.нац.торг.-екон. Ун-т. 2015. 259 с. 18. Крикавський Є. Промисловий маркетинг. Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”. 2010. 472 с. 19. Матвійчук-Сосніна Н. Розвиток маркетингових комунікацій в Інтернет-просторі України. Маркетинг в Україні. 2015. №6. С. 14-16. 20. Окландер М. А. Логістична система підприємства. О.: “Астропринт”. 2014. 309 с. 21. Прокопенко О.В. Дослідження впливу надзвичайних ситуацій: мотиваційний підхід: Монографія. Суми: Університетська книга. 2018. 392 c. 22. Мороз В.М. Охорона праці. Вінниця. НОВА КНИГА. 2015. 544 с. 23. Логвіна Ю. М. Сутність та значення інтегрованої системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств. Торгівля і ринок Україн : темат. зб. наук. пр. Донецьк : ДонНУЕТ. 2016. Вип. 33. С. 41-50. 24. Пересадько Г.О. Аналіз маркетингової політики просування та збуту продукції підприємства. Механізм регулювання економіки. Міжнародний науковий журнал. 2018. Т. 3, № 3 (48). С. 72-80. 25. Павленко А. Ф. Маркетинг: посібник. 2-е, доп. і випр. К.: КНЕУ. 2017. 106 с. 26. Полянська А. С. Застосування стратегічного та оперативного аналізу для контролю збутової діяльності на промисловому підприємстві. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2016. №552. C. 127-132. 27. Прауде В. Р. Маркетинг. К.: Вища школа. 2010. 256 с. 28. Старостіна А.О. Маркетинг: Навч. посіб. К.: НАУ. 2001. 204 с. 29. Тараненко О.О. Тенденції та чинники розвитку роздрібної торгівлі в Україні. Економічний простір. 2018. №64. С. 126-131. 30. Фоломкіна І. С. Оцінка ключових компетенцій підприємства щодо маркетингового управління реалізацією його стратегій. Вісник ДонНУЕТ: наук. журнал. Донецьк. 2013. №3 (43). С. 99-107.
Content type: Bachelor Thesis
Appears in Collections:073 — Менеджмент (бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Авторська довідка Бубняк .pdf138,53 kBAdobe PDFView/Open
КРБ Бубняк .pdf777,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools