Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35505
Назва: Планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ “АВЕРС”
Інші назви: Marketing planning in the organization, on the example of LLC “AVERS”
Автори: Бубняк, Тетяна Володимирівна
Bybnyak, Tetiana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Бубняк Т. В. Планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ “АВЕРС” : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Т. В. Бубняк. - Тернопіль : ТНТУ, 2021. - 61 с.
Bibliographic description: Bybnyak T.V. Marketing planning in the organization, on the example of LLC “AVERS”: bachelor degree thesis on speciality 073 “Management”/ T.V. Bybnyak. - Ternopil: TNTU. - 61 p.
Дата публікації: 22-чер-2021
Дата подання: 22-чер-2021
Дата внесення: 24-чер-2021
Видавництво: ТНТУ імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Члени комітету: Стойко, Ігор Іванович
УДК: 229.138 : 229.138
Теми: маркетинг
планування маркетингу
комплекс маркетингу
комунікаційні процеси
рекламна кампанія
медіа-планування
marketing
marketing planning
marketing complex
advertising campaign
communication processes
media planning
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження - теоретико-прикладні контексти розроблення плану маркетингу ТОВ “АВЕРС”. Об'єкт дослідження – ТОВ “АВЕРС”. Метою роботи є обґрунтування теоретико-прикладних досліджень формування плану маркетингу на фірмі.
The subject of investigation is theoretical and applied contexts of development of the marketing plan of Open Joint-Stock Company “AVERS”. The object of investigation is the Open Joint-Stock Company “AVERS”. The aim of the work is to substantiate the theoretical and applied research of formation a marketing plan at the firm.
Опис: Розроблені пропозиції по реалізації планування маркетингу ТОВ “АВЕРС”, обґрунтовано заходи щодо покращення рекламної кампанії товариства та застосування проєктних рішень в контексті параметрів медіа-планування фірми.
Зміст: Вступ. Розділ 1. Теретичні контексти планування маркетингової діяльності підприємств. 1.1 Сутністно-змістовні контексти плану маркетингу підприємств. 1.2 Маркетингові бізнес-процеси як визначальний вектор формування підприємницьких структур. 1.3 Планування маркетингових моделей підприємств. Розділ 2. Комплексне дослідження маркетингової діяльності організації в сучасних умовах. 2.1 Загальна характеристика функціонування ТОВ “АВЕРС”. 2.2 Аналіз маркетингової діяльності досліджуваного товариства. Розділ 3. Розроблення рекомендацій щодо планування маркетингу. 3.1 Вдосконалення рекламної кампанії як основної компоненти покращення маркетингової діяльності підприємства 3.2 Розробка пропозицій по покращенню комунікаційної політики ТОВ “АВЕРС” Розділ 4. Безпека життєдіяльності та основи охорони праці. 4.1 Ризик як кількісна оцінка небезпек. 4.2 Організація безпечної роботи електроустановок. Висновки. Бібліографія. Додатки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35505
Власник авторського права: Бубняк Тетяна Володимирівна
Перелік літератури: 1. Акимова И. М. Промышленный маркетинг. К.: О-во “Знання”. КОО. 2006. 249 с. 2.Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. М.: ИНФРА-М. 2018. 803 с. 3. Васійчук В. О. Основи цивільного захисту: Навч. посібник. Львів, 2010. 384 с. 4. Войчак А.В. Сучасні тенденції розвитку каналів розподілу. Маркетинг в Україні. 2018. № 2. С. 42-43. 5. Вачевський М.В. Маркетинг для менеджера. Стрий: “Просвіта”. 2013. 139 с. 6. Гейк П. Вчись аналізувати ринок. Методика та практика. Львів: Укр.-амер. Фонд “Сейбр-світло”. 2018. 270 с. 7. Гойчук О.І. Економічні основи функціонування підприємства: навч. посібник. К.: ІАЕ. 2010. 467 с. 8. Голубков Е.П. Маркетингові дослідження. Теорія і методологія. К.: АСК, 2012. 221 с. 9. Дубовіч І. А. Теоретико-методичні та практичні засади ризику в системі оцінки небезпек. Науковий вісник НЛТУ України. 2019. Вип. 24.3. С. 64-70. 10. Друкер П. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво. К.: Україна. 2012. 320с. 11. Економіка підприємства: Навч. посіб. К.: Знання. Прес. 2015. 335 с. 12. Житна І.П. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств. К.: Вища школа. 2014. 191 с. 13. Жовковська Т. Т. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача. Інноваційна економіка : Всеукр. науково-виробничий журнал. Тернопіль. 2017. №10 (36). С. 195-198. 14. Зарівняк І. І. Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2018. №472. С.55-61. 15. Заремба В. П. Інтегрована система організаційних механізмів маркетингового управління діяльністю підприємств. Інвестиції: практика та досвід : наук. журнал. 2018. № 15. С. 82 – 87. 16. Зяйлик М.Ф. Галузевий маркетинг. Навчальний посібник. ФОП. Паляниця В.А., 2016. 169. 17. Корольчук О. П. Маркетинг. Ситуаційні, творчі та контрольні завдання: Практикум. К.: Київ.нац.торг.-екон. Ун-т. 2015. 259 с. 18. Крикавський Є. Промисловий маркетинг. Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”. 2010. 472 с. 19. Матвійчук-Сосніна Н. Розвиток маркетингових комунікацій в Інтернет-просторі України. Маркетинг в Україні. 2015. №6. С. 14-16. 20. Окландер М. А. Логістична система підприємства. О.: “Астропринт”. 2014. 309 с. 21. Прокопенко О.В. Дослідження впливу надзвичайних ситуацій: мотиваційний підхід: Монографія. Суми: Університетська книга. 2018. 392 c. 22. Мороз В.М. Охорона праці. Вінниця. НОВА КНИГА. 2015. 544 с. 23. Логвіна Ю. М. Сутність та значення інтегрованої системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств. Торгівля і ринок Україн : темат. зб. наук. пр. Донецьк : ДонНУЕТ. 2016. Вип. 33. С. 41-50. 24. Пересадько Г.О. Аналіз маркетингової політики просування та збуту продукції підприємства. Механізм регулювання економіки. Міжнародний науковий журнал. 2018. Т. 3, № 3 (48). С. 72-80. 25. Павленко А. Ф. Маркетинг: посібник. 2-е, доп. і випр. К.: КНЕУ. 2017. 106 с. 26. Полянська А. С. Застосування стратегічного та оперативного аналізу для контролю збутової діяльності на промисловому підприємстві. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2016. №552. C. 127-132. 27. Прауде В. Р. Маркетинг. К.: Вища школа. 2010. 256 с. 28. Старостіна А.О. Маркетинг: Навч. посіб. К.: НАУ. 2001. 204 с. 29. Тараненко О.О. Тенденції та чинники розвитку роздрібної торгівлі в Україні. Економічний простір. 2018. №64. С. 126-131. 30. Фоломкіна І. С. Оцінка ключових компетенцій підприємства щодо маркетингового управління реалізацією його стратегій. Вісник ДонНУЕТ: наук. журнал. Донецьк. 2013. №3 (43). С. 99-107.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка Бубняк .pdf138,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
КРБ Бубняк .pdf777,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора