Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35263

Назва: Нейромаркетинг як інструмент збільшення обсягів продажу
Інші назви: Neuromarketing as a tool for increasing sales
Автори: Чеченюк, Ірина
Checheniuk, Iryna
Приналежність: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», м. Тернопіль, Україна
SHEI «Ternopil College of Food Technology and Trade», Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Чеченюк І. Нейромаркетинг як інструмент збільшення обсягів продажу / Чеченюк Ірина // Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 153–159. — (Роль вітчизняного підприємництва у процесі формування фінансово-економічного потенціалу учасників господарських відносин територіально-господарських систем).
Bibliographic description: Checheniuk I. (2021) Neiromarketynh yak instrument zbilshennia obsiahiv prodazhu [Neuromarketing as a tool for increasing sales]. Increasing the financial and economic potential of the subjects of economic relations as a basis for the progressive development of territorial and economic systems: monograph (Tern.), pp. 153-159 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія, 2021
Increasing the financial and economic potential of the subjects of economic relations as a basis for the progressive development of territorial and economic systems: monograph, 2021
Журнал/збірник: Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 8-чер-2021
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanytsya V.A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
УДК: 338.1
Кількість сторінок: 7
Діапазон сторінок: 153-159
Початкова сторінка: 153
Кінцева сторінка: 159
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35263
ISBN: 978-617-7875-15-3
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В.А., 2021
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/2018/july/issue59/article-38026.html
https://ua.marketmusic.com/blog/vidy-biznesov/muzika-dlya-torgovih-centriv.html
Перелік літератури: 1. Губарєва Ю.А. Аудіомаркетинг: інструменти, перспективи, прогресивний світовий досвід / А.Ю.Губарєва // Економіка: реалії часу. – 2015. – № 4 (20). – С. 65-70.
2. Зімовін О. Психологія кольору / О.Зімовін // Податки & бухоблік – 2018. - № 59. – Електронний ресурс – Режим доступу: https://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/2018/july/issue59/article-38026.html
3. Ліндстром М. Buyology: Захоплива подорож до мозку сучасного покупця / М. Ліндстром. – М.: Ексмо, 2010. – 240с.
4. Market-music (Блог) – Електронний ресурс – Режим доступу: https://ua.marketmusic.com/blog/vidy-biznesov/muzika-dlya-torgovih-centriv.html
5. Окландер М., Губарєва Ю. Нейромаркетинг — Теорія та практика впливу на підсвідомість споживача / М.Окландер, Ю.Губарєва // Економіст. – 2014. - №11. – С. 59- 62.
6. Тєлєтов О.С., Мірошник О.Л. Аудіомаркетинг у торгівлі / О.С.Тєлєтов, О.Л.Мірошник // Економічні проблеми сталого розвитку: Матеріали Міжнародної науковопрактичної конференції імені проф. Балацького О. Ф. у 2-х томах. Том 2 [м. Суми, 11- 12 травня 2016р.]. – Суми: Сумський державний університет, 2016. – С.52-54.
References: 1. Hubarieva Yu.A. Audiomarketynh: instrumenty, perspektyvy, prohresyvnyi svitovyi dosvid, A.Yu.Hubarieva, Ekonomika: realii chasu, 2015, No 4 (20), P. 65-70.
2. Zimovin O. Psykholohiia koloru, O.Zimovin, Podatky & bukhoblik – 2018, No 59, Elektronnyi resurs – Access mode: https://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/2018/july/issue59/article-38026.html
3. Lindstrom M. Buyology: Zakhoplyva podorozh do mozku suchasnoho pokuptsia, M. Lindstrom, M., Eksmo, 2010, 240p.
4. Market-music (Bloh) – Elektronnii resurs – Access mode: https://ua.marketmusic.com/blog/vidy-biznesov/muzika-dlya-torgovih-centriv.html
5. Oklander M., Hubarieva Yu. Neiromarketynh - Teoriia ta praktyka vplyvu na pidsvidomist spozhyvacha, M.Oklander, Yu.Hubarieva, Ekonomist, 2014, No 11, P. 59- 62.
6. Tielietov O.S., Miroshnyk O.L. Audiomarketynh u torhivli, O.S.Tielietov, O.L.Miroshnyk, Ekonomichni problemy staloho rozvytku: Materialy Mizhnarodnoi naukovopraktychnoi konferentsii imeni prof. Balatskoho O. F. u 2-kh tomakh. V. 2 [m. Sumy, 11- 12 travnia 2016y.], Sumy: Sumskyi derzhavnyi universytet, 2016, P.52-54.
Тип вмісту: Book Chapter
Розташовується у зібраннях:Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.