Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34906

Tytuł: Сучасні проблеми управління продажем
Inne tytuły: Modern problems of sales management
Authors: Дячун, Ольга Дмитрівна
Dyachun, Olga
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Cytat: Дячун О. Д. Сучасні проблеми управління продажем / Ольга Дячун // Матеріали Ⅵ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 31 березня-01 квітня 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 61–63. — (Роль та потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
Bibliographic description: Dyachun O. (2021) Suchasni problemy upravlinnia prodazhem [Modern problems of sales management]. Proceedings of the 6th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern., 31 March-01 April 2021), pp. 61-63 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2021
Proceedings of the 6th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2021
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Data wydania: 31-mar-2021
Date of entry: 23-kwi-2021
Wydawca: ФОП Паляниця В.А.
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 31 березня-01 квітня 2021 року
31 March-01 April 2021
UDC: 339.138
Strony: 3
Zakres stron: 61-63
Główna strona: 61
Strona końcowa: 63
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34906
ISBN: 978-617-7875-13-9
Właściciel praw autorskich: © ФОП Паляниця В.А., 2021
Związane URL literatura: https://stud.com.ua/62408/menedzhment/sistemi_upravlinnya_vzayemovidnosinami_kliyentami
https://pidruchniki.com/82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketingu
http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/
https://pidruchniki.com/74048/marketing/osnovni_problemi_internet-torgivli
Wykaz piśmiennictwa: 1. Котлер Ф., Келлер К.Л. Маркетинг – менеджмент. Питер, 2012. 816 c.
2. Системи управління взаємовідносинами із клієнтами. URL: https://stud.com.ua/62408/menedzhment/sistemi_upravlinnya_vzayemovidnosinami_kliyentami
3. Використання інформаційних технологій у маркетингу. URL: https://pidruchniki.com/82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketingu
4. Цікаві факти про Інтернет-торгівлю у світі у 2018 році. URL: http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/.
5. Основні проблеми інтернет-торгівлі – інформаційний бізнес. URL: https://pidruchniki.com/74048/marketing/osnovni_problemi_internet-torgivli
References: 1. Kotler F., Keller K.L. Marketinh – menedzhment. Piter, 2012. 816 c.
2. Systemy upravlinnia vzaiemovidnosynamy iz kliientamy. URL: https://stud.com.ua/62408/menedzhment/sistemi_upravlinnya_vzayemovidnosinami_kliyentami
3. Vykorystannia informatsiinykh tekhnolohii u marketynhu. URL: https://pidruchniki.com/82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketingu
4. Tsikavi fakty pro Internet-torhivliu u sviti u 2018 rotsi. URL: http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/.
5. Osnovni problemy internet-torhivli – informatsiinyi biznes. URL: https://pidruchniki.com/74048/marketing/osnovni_problemi_internet-torgivli
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:VІ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2021)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi