Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34155
Заглавие: Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів із дисципліни «Маркетингове ціноутворення» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів із дисципліни «Маркетингове ціноутворення» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / О. П. Бурліцька. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2020. – 55 с.
Дата на Публикуване: 2020
Submitted date: 2020
Date of entry: 28-Яну-2021
Издател: ТНТУ ім. І. Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім. І. Пулюя
UDC: 339.13
Ключови Думи: маркетинг,
цінова політика
споживач,
сегментація
клієнт,
просування,
попит,
товар
ціна
стратегія
Резюме: Маркетингова цінова політика — це ціна і її зміна в залежності від ситуації, яка складається на ринку. Роль і значення маркетингової цінової політики в діяльності підприємства суттєво залежить від типу ринку. Найбільшою є її роль на ринку монополістичної конкуренції і незначною — на ринку чистої конкуренції. Мінімальною є роль маркетингової цінової політики на ринку чистої монополії. Ціна — грошовий вираз вартості товару. Комплексне вивчення ринку передбачає необхідність дослідження ринкових цін на товари. Цінова політика — встановлення ціни в міжнародній торгівлі з урахуванням стану економіки, кон’юнктури ринку, стану конкурентів, посередників і споживачів, курсу обміну валют.
Описание: Після вивчення курсу Ви зможете: охарактеризувати зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на ціноутворення;проаналізувати цінову політику підприємства в системі маркетингу; описати види цін і їх характеристики; пояснити, яким чином підприємства визначають різні ціни в межах товарного асортименту і номенклатури, які дозволяють отримати їм максимальний прибуток; зрозуміти, як правильно встановити ціну на новий товар і як аналізувати ціни на товари конкурентів.
Content: Маркетингове ціноутворення
Ключові терміни та поняття
Види цін
Ціна і попит
Методи ціноутворення
Встановлення ціни на новий товар
Аналіз цін на товари конкурентів
Цінова стратегія
Державна політика регулювання цін
Контрольні запитання
Контрольні тести
Інформаційні джерела
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34155
Copyright owner: © ТНТУ ім. І. Пулюя
References (Ukraine): 1. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання.: Пер. з англ.: Навч посібник. – М.: К.:Видавничий дім „Вільямс”, 2003.
2. Гінгстон П. Найкраща книжка про збут і маркетинг. Пер. з англ. – Львів: Сейбр-Світло, 1996.
3. Гончаров С.М. Маркетинг: Навч. посібник. – Рівне: РДТУ,1998.
4. Гончаров С.М., Барановський С.В., Дубенюк І.Є., Петрук І.Р. Маркетинг: вправи, ситуації, тести: Навч. посібника. – Рівне: РДТУ, 2000.
5. Гончаров С.М. Маркетинг: Інтерактивний комплекс навчально-методичного забезпечення. – Рівне: НУВГП, 2006.
6. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. – 2-е европ. изд. – М.: СПб.: К.: Издательский дом „Вильямс”, 2003.
7. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг: Підручник. – К.: КНЕУ, 2003.
8. Райс Э., Траут Д. Маркетинговые войны. – СПБ.: Питер, 2000.
9. Старостіна А.О., Черваньов Д.М., Зозульов О.В. Маркетинг: Навч. посібник. – К.: Знання – Прес, 2002.
10. Уткин Э.А., Кочеткова А.И., Юликов Л.И. Сборник ситуационных задач, деловых и психологических игр, тестов, контрольных заданий, вопросов для самопроверки по курсу „Маркетинг” – М.: Финансы и статистика, 2000. Internet
Content type: Methodical recommendations
Показва се в Колекции:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
методичні вказівки МЦП _2020.pdf852,61 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти