Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34155
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2021-01-28T15:33:50Z-
dc.date.available2021-01-28T15:33:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.date.submitted2020-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації для самостійної роботи студентів із дисципліни «Маркетингове ціноутворення» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / О. П. Бурліцька. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2020. – 55 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34155-
dc.descriptionПісля вивчення курсу Ви зможете: охарактеризувати зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на ціноутворення;проаналізувати цінову політику підприємства в системі маркетингу; описати види цін і їх характеристики; пояснити, яким чином підприємства визначають різні ціни в межах товарного асортименту і номенклатури, які дозволяють отримати їм максимальний прибуток; зрозуміти, як правильно встановити ціну на новий товар і як аналізувати ціни на товари конкурентів.uk_UA
dc.description.abstractМаркетингова цінова політика — це ціна і її зміна в залежності від ситуації, яка складається на ринку. Роль і значення маркетингової цінової політики в діяльності підприємства суттєво залежить від типу ринку. Найбільшою є її роль на ринку монополістичної конкуренції і незначною — на ринку чистої конкуренції. Мінімальною є роль маркетингової цінової політики на ринку чистої монополії. Ціна — грошовий вираз вартості товару. Комплексне вивчення ринку передбачає необхідність дослідження ринкових цін на товари. Цінова політика — встановлення ціни в міжнародній торгівлі з урахуванням стану економіки, кон’юнктури ринку, стану конкурентів, посередників і споживачів, курсу обміну валют.uk_UA
dc.description.tableofcontentsМаркетингове ціноутворенняuk_UA
dc.description.tableofcontentsКлючові терміни та поняттяuk_UA
dc.description.tableofcontentsВиди цінuk_UA
dc.description.tableofcontentsЦіна і попитuk_UA
dc.description.tableofcontentsМетоди ціноутворенняuk_UA
dc.description.tableofcontentsВстановлення ціни на новий товарuk_UA
dc.description.tableofcontentsАналіз цін на товари конкурентівuk_UA
dc.description.tableofcontentsЦінова стратегіяuk_UA
dc.description.tableofcontentsДержавна політика регулювання цінuk_UA
dc.description.tableofcontentsКонтрольні запитанняuk_UA
dc.description.tableofcontentsКонтрольні тестиuk_UA
dc.description.tableofcontentsІнформаційні джерелаuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетинг,uk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectспоживач,uk_UA
dc.subjectсегментаціяuk_UA
dc.subjectклієнт,uk_UA
dc.subjectпросування,uk_UA
dc.subjectпопит,uk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.titleМетодичні рекомендації для самостійної роботи студентів із дисципліни «Маркетингове ціноутворення» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»uk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання.: Пер. з англ.: Навч посібник. – М.: К.:Видавничий дім „Вільямс”, 2003.uk_UA
dc.relation.references2. Гінгстон П. Найкраща книжка про збут і маркетинг. Пер. з англ. – Львів: Сейбр-Світло, 1996.uk_UA
dc.relation.references3. Гончаров С.М. Маркетинг: Навч. посібник. – Рівне: РДТУ,1998.uk_UA
dc.relation.references4. Гончаров С.М., Барановський С.В., Дубенюк І.Є., Петрук І.Р. Маркетинг: вправи, ситуації, тести: Навч. посібника. – Рівне: РДТУ, 2000.uk_UA
dc.relation.references5. Гончаров С.М. Маркетинг: Інтерактивний комплекс навчально-методичного забезпечення. – Рівне: НУВГП, 2006.uk_UA
dc.relation.references6. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. – 2-е европ. изд. – М.: СПб.: К.: Издательский дом „Вильямс”, 2003.uk_UA
dc.relation.references7. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг: Підручник. – К.: КНЕУ, 2003.uk_UA
dc.relation.references8. Райс Э., Траут Д. Маркетинговые войны. – СПБ.: Питер, 2000.uk_UA
dc.relation.references9. Старостіна А.О., Черваньов Д.М., Зозульов О.В. Маркетинг: Навч. посібник. – К.: Знання – Прес, 2002.uk_UA
dc.relation.references10. Уткин Э.А., Кочеткова А.И., Юликов Л.И. Сборник ситуационных задач, деловых и психологических игр, тестов, контрольных заданий, вопросов для самопроверки по курсу „Маркетинг” – М.: Финансы и статистика, 2000. Internetuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
методичні вказівки МЦП _2020.pdf852,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора