Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33898
Назва: An investigation the PJSC OBOLON marketing
Інші назви: Дослідження маркетингової системи в організації, на прикладі ПрАТ «ОБОЛОНЬ»
Автори: Олід, Емманюель Бабатунде
Oliyide Emmanuel Babatunde
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Oliyide Emmanuel Babatunde. An investigation the PJSC OBOLON marketing : master's thesis in speciality „073 — менеджмент“ / Emmanuel Babatunde Oliyide. — Ternopil : TNTU, 2020. — 72 p.
Bibliographic description: Олід Е. Б. Дослідження маркетингової системи в організації, на прикладі ПрАТ «ОБОЛОНЬ» : дипломна робота магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“ / Е. Б. Олід. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 72 с.
Дата публікації: 21-гру-2020
Дата подання: 16-гру-2020
Дата внесення: 30-гру-2020
Видавництво: Тернопільський національних технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Шведа, Наталія Михайлівна
Члени комітету: Федишин, Ірина Богданівна
УДК: 339.138
Теми: 073
менеджмент
маркетинг
споживач
реклама
ринок
організація
стосунки з клієнтами
marketing
customer
advertising
market
organization
customer relationship
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – процес маркетингу на підприємстві. Предмет дослідження – це характерні риси процесу маркетингу в ПрАТ «Оболонь». Метою роботи є дослідити теоретичні аспекти і сформувати практичні рекомендації для вдосконалення системи маркетингу в ПрАТ «Оболонь». Методи дослідження системний аналіз, логічний і економічний аналіз, синтез та аналіз, структурування, порівняння, фінансовий аналіз та інші. Були запропоновані рекомендації для вдосконалення політики взаємовідносин з клієнтами, проведення маркетингових досліджень перед виведенням нового продукту на ринок, здійснення рекламної компанії для нового продукту ПрАТ «Оболонь».
The object of research is marketing process at the enterprise. The subject of research is the features of marketing process at Obolon Company. The purpose of the thesis is to investigate the theoretical aspects and to form the recommendations for improvement of marketing activity at Obolon Company. Methods of research system analysis, logical and economic analysis, synthesis and analysis, structuring, comparing, financial analysis, etc. To improve the customer relationship policy, to conduct marketing researches before entering the market of a new product, to conduct an advertising campaign for a new product at Obolon Company have been offered.
Зміст: Introduction …6. Chapter 1 The theoretical framework and studies of marketing system at an Enterprise…8. 1.1 Meanings of marketing…8. 1.2 Marketing mix at an enterprise …12. 1.3 Marketing research at an enterprise…17. Chapter 2 Research and analysis of marketing system of the PJSC OBOLON….25 2.1 Characteristics of Obolon Company…25. 2.2 Review of marketing system of Obolon Company …35. 2.3 SWOT-analysis of the activity of Obolon Company…42. Chapter 3 Recommendations for improving of marketing system of the PJSC OBOLON …45. 3.1 Development of new consumer relationship policy principles of Obolon Company…45. 3.2 Recommendations for implementation of marketing research of new market …53. 3.3 Recommendations for advertising improving at Obolon…58.Chapter 4 Occupational health and safety in emergencies…62. 4.1 Labour protection in Obolon company…62. 4.2 Satisfaction of Obolon employees need and population in protection in the event of accident with hazardous chemical release (spill)…64. Conclusions …67. References…69.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33898
Власник авторського права: © Олід Емманюель Бабатунде, 2020
Перелік літератури: 1. Aaker, D and Joachimsthaler, E. Brand leadership, The Free Press. 2000. 2. Ancona, Deborah Gladstein, and David F. Caldwell. Demography and Design: Predictors of New Product Team Performance. Organization Science. 1992. N3 (3), P. 321–341. 3. Assael, H. Consumer Behaviour and Marketing Action, 4th Edition, USA: PWS-Kent. 1992. 4. Athens, Deborah, “Integration Between Marketing and Sales,” American Marketing Association. 2001. 5. Baker, M. Marketing Management and Strategy, 3rd edition, Macmillan Business. 2000. 6. Biemans, W. G., Brenčič, M. M., & Malshe, A. Marketing–sales interface configurations in B2B firms. Industrial Marketing Management. 2010. 39(2). P.183-194. 7. Blythe, J. Essentials of Marketing, 2nd edition, Prentice Hall. 2001. 8. Booms, B.H. and Bitner, M.J., Marketing strategies and organisation structures for service firms, in Marketing of Services, J. Donnelly and W.R. George (eds), American Marketing Association. 1981. 9. Brassington, F and Pettitt, S. Principles of Marketing, Second Edition, Prentice Hall, Harlow. 2000. 10. Brooks, I and Weatherston, J. The Business Environment. Challenges and Changes, Prentice Hall. 1997. 11. Cespedes, F. V. Sales coordination: an exploratory study. Journal of Personal Selling & Sales Management. 1992. 12(3). P. 13−29. 12. Cespedes, Frank V. Coordination Sales and Marketing in Consumer Goods Firms. Journal of Consumer Marketing. 1993. 10 (2). P. 37–55. 13. Chisnall, P.M. Marketing Research, Fifth Edition, London: McGraw-Hill. 1997). 14. Davies, M. Understanding Marketing, 1st edition. Prentice Hall. 1998. 15. Dawes, Philip L., and Graham R. Massey. Antecedents of Conflict in Marketing’s Cross-Functional Relationship with Sales. European Journal of Marketing. 2005. 14 (11–12). 16. Day, George S. (1994), “The Capabilities of Market-Driven Organizations,” Journal of Marketing, 58 (October), 38–52. 17. Dewsnap, Belinda, and David Jobber. The Sales– Marketing Interface in Consumer Packaged Goods Companies: A Conceptual Framework. Journal of Personal Selling & Sales Management. 2000. 20, 2 (Spring). P. 109–119. 18. Ellwood, I. The Essential Brand book, Kogan Page Limited. 2002. 19. Fill, C. Marketing Communications, Contexts, strategies and applications, Prentice Hall. 2002. 20. Gabriel, Y & Lang, T. The Unmanageable Consumer, Sage, London. .1995. 21. Grewal, R., Lilien, G. L., Bharadwaj, S., Jindal, P., Kayande, U., Lusch, R. F. & Spekman, R. Business-to-Business Buying: Challenges and Opportunities. Customer Needs and Solutions, 2015. P. 1-16. 22. Hoffman ,D & Novak, T. ‘Marketing in Hypermedia Computer-mediated Environments: Conceptual Foundations’, Journal of Marketing. 1996. Vol 60(July). P. 50-68 23. Hoyer, W.D. and MacInnis, D.J. Consumer Behaviour, 2nd Edition, USA: Houghton Mifflin Company. 2001. 24. Järvinen, J., & Taiminen, H. Harnessing marketing automation for B2B content marketing. Industrial Marketing Management. 2015. 25. Kahn, Kenneth B. Interdepartmental Integration: A Definition with Implications for Product Development Performance. Journal of Product Innovation Management. 1996. 13 (2), P. 137–151. 26. Kapferer, J. Strategic Brand Management, Kogan Page. 1997. 27. Keller, K. Strategic Brand Management, Building, measuring and managing brand equity, Kogan Page, London. 1998. 28. Kimberly Judson Denise D. Schoenbachler Geoffrey L. Gordon Rick E. Ridnour Dan C. Weilbaker. The new product development process: let the voice of the salesperson be heard. Journal of Product & Brand Management. 2006. Vol. 15 Iss 3. P. 194 – 202. 29. Kotler, P. and Armstrong, G. Marketing An Introduction. Fourth Edition. New Jersey. Prentince Hall International. 1997. 30. Kotler, P, Armstrong, G, Saunders, J and Wong, V. Principles of Marketing: Third European Edition, Prentice Hall, Harlow. 2001. 31. Kotler, Philip, Neil Rackham, and Suj Krishnaswamy. Ending the War Between Sales and Marketing. Harvard Business Review. 2006. 84, 7–8 (July–August). P. 68–78. 32. Lauterborn, R. New marketing litany:4Ps passe; 4Cs take over, Advertising Age. 1990. Oct. 1:26 33. Le Bon, Joel, and Dwight Merunka (2006), “The Impact of Individual and Managerial Factors on Salespeople’s Contribution to Market Intelligence Activities,” International Journal of Research in Marketing, 23 (4), 395–408. 34. Le Meunier-FitzHugh, Ken, and Nigel F. Piercy. Integrating Marketing Intelligence Sources: Reconsidering the Role of the Salesforce. International Journal of Marketing Research. 2006. 48 (6). P. 699–716. 35. Linneman, R.E. and Stanton, J.L. Making Niche Marketing Work, New York: McGraw Hill. .1991. 36. Lorge, S. Marketers are from Mars, salespeople are from Venus. Sales and Marketing Management. 1999. 151(4). P. 26−33. 37. Lovelock Services Marketing, people, technology, strategy, Prentice Hall. 2001. 38. Lovelock, C. Product plus: How product + service = competitive advantage, McGraww Hill. 1994. 39. Lury, G. Brand Watching; lifting the lid on the phenomena of branding, Blackhall. 1998. 40. McCarthy, J. Basic Marketing: a managerial approach, Homewood, IL 1975. 41. McDonald, M. Marketing Plans. How to prepare them, how to use the. 4th edition, Butterworth Heinenamm. 2001. 42. McMartin, J. (1995) Personality Psychology: A student Centered Approach, UK: Sage Publication. 43. Moschis, G.P. Consumer Socialisation, USA: Lexington Books Heath. 1990. 44. OBOLON URL: https://obolon.ua/en 45. Peter, J.P. and Olson, J.J. Consumer Behaviour and Marketing Strategy, USA: Irwin. 1996. 46. Piercy, Nigel F. The Strategic Sales Organization. Marketing Review. 2006. 6 (1). P. 3–28. 47. Proctor, T. Essentials of Marketing research, UK: Financial Times-Prentice Hall. .2000. 48. Randall, G. Principles of Marketing, 2nd edition, Thomson Learning. .2001. 49. Ziethmal, & Bitner, Services Marketing: integrating customer focus across the firm, McGraw Hill, .2003.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Qualifing paper Oliyide E.pdfКваліфікаційна робота Олід Е.836,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка Олід Е.pdfавторська довідка Олід Е.418,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора