Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33778
Назва: Розробка браузерної онлайн гри «Over world» на базі Java Script із використанням Node is та Phaser
Інші назви: Java Script-based browser online game «Over world» development using Node is and Phaser
Автори: Верницький, Ігор Романович
Vernytskyi, Ihor
Бібліографічний опис: Верницький І. Р. Розробка браузерної онлайн гри «Over world» на базі Java Script із використанням Node is та Phaser : дипломна робота магістра за спеціальністю „121 — інженерія програмного забезпечення“ / І. Р. Верницький. — Тернопіль: ТНТУ, 2020. — 57 с.
Дата публікації: 29-гру-2020
Дата внесення: 29-гру-2020
Країна (код): UA
УДК: 004.9
Теми: 121
інженерія програмного забезпечення
javascript
node.js
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є вирішення проблеми із надто довгою реакцією клієнта на дії гравця, у процесі розробки браузерної багатокористувацької онлайн гри «Over world». Методи розробки базуються на технологіях синхронізації та узгодження, із застосуванням технологій ігрового движка із фіксованим часовим кроком, синхронізації часу за допомогою NTP, а також лінійної інтерполяції ігрових станів. В результаті роботи сформовано алгоритм синхронізації та узгодження ігрових станів на клієнтах та сервері браузерної онлайн гри. Розроблений робочий зразок даного алгоритму для гри «Over world».
The aim of the work is to solve the problem of too long reaction of the client to the player's actions, in the process of developing a browser multiplayer online game "Over world". Development methods are based on synchronization and coordination technologies, with the use of game engine technologies with a fixed time step, time synchronization using NTP, as well as linear interpolation of game states. As a result of work the algorithm of synchronization and coordination of game states on clients and the server of browser online game is formed. A working sample of this algorithm for the game "Over world" has been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33778
Перелік літератури: 1. Дуглас Крокфорд, Как устроен JavaScript – Питер, 2019 – 304 с.
2. Стандарт ECMA-262, ECMAScript® 2020 Language Specification, 11-е видання, червень 2020.
3. Современный учебник JavaScript, електронний посібник, URL: https://learn.javascript.ru/ (дата звернення: 11.09.2020).
4. Node.js v14.15.1 Documentation, програмний інтерфейс додатку, URL: https://nodejs.org/dist/latest-v14.x/docs/api/ (дата звернення: 17.09.2020)
5. WebSocket // «Ресурси для розробників, від розробників», MDN web docs, програмний інтерфейс додатку, URL: https://developer.mozilla.org/uk/docs/Web/API/WebSocket (дата звернення: 22.09.2020).
6. Introducing JSON, онлайн документація, URL: https://www.json.org/json-en.html (дата звернення: 25.09.2020).
7. PHASER, Desktop and Mobile HTML5 game framework, веб ресурс, URL: https://phaser.io/ (дата звернення: 27.09.2020).
8. Трофімов В.В., Інформаційні технології в економіці і управлінні // Системи колективного використання інформації, 2014, онлайн версія, URL: https://stud.com.ua/50110/informatika/informatsiyni_tehnologiyi_v_ekonomitsi_i_upravlinni (дата звернення: 29.09.2020).
9. Разработка игр на JavaScript, DOU: Сообщество программистов, веб стаття, URL: https://dou.ua/lenta/articles/javascript-gamedev/ (дата звернення : 02.10.2020).
10. Синхронизация состояний в многопользовательских играх, Хабр, веб стаття, URL: https://habr.com/ru/post/328702/ (дата звернення: 05.09.2020).
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:121 — інженерія програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Верницький.pdf1,45 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора