Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33778
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Верницький, Ігор Романович | - |
dc.contributor.author | Vernytskyi, Ihor | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-29T17:13:31Z | - |
dc.date.available | 2020-12-29T17:13:31Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-29 | - |
dc.identifier.citation | Верницький І. Р. Розробка браузерної онлайн гри «Over world» на базі Java Script із використанням Node is та Phaser : дипломна робота магістра за спеціальністю „121 — інженерія програмного забезпечення“ / І. Р. Верницький. — Тернопіль: ТНТУ, 2020. — 57 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33778 | - |
dc.description.abstract | Метою роботи є вирішення проблеми із надто довгою реакцією клієнта на дії гравця, у процесі розробки браузерної багатокористувацької онлайн гри «Over world». Методи розробки базуються на технологіях синхронізації та узгодження, із застосуванням технологій ігрового движка із фіксованим часовим кроком, синхронізації часу за допомогою NTP, а також лінійної інтерполяції ігрових станів. В результаті роботи сформовано алгоритм синхронізації та узгодження ігрових станів на клієнтах та сервері браузерної онлайн гри. Розроблений робочий зразок даного алгоритму для гри «Over world». | uk_UA |
dc.description.abstract | The aim of the work is to solve the problem of too long reaction of the client to the player's actions, in the process of developing a browser multiplayer online game "Over world". Development methods are based on synchronization and coordination technologies, with the use of game engine technologies with a fixed time step, time synchronization using NTP, as well as linear interpolation of game states. As a result of work the algorithm of synchronization and coordination of game states on clients and the server of browser online game is formed. A working sample of this algorithm for the game "Over world" has been developed. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | 121 | uk_UA |
dc.subject | інженерія програмного забезпечення | uk_UA |
dc.subject | javascript | uk_UA |
dc.subject | node.js | uk_UA |
dc.title | Розробка браузерної онлайн гри «Over world» на базі Java Script із використанням Node is та Phaser | uk_UA |
dc.title.alternative | Java Script-based browser online game «Over world» development using Node is and Phaser | uk_UA |
dc.type | Master Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 004.9 | uk_UA |
dc.relation.references | 1. Дуглас Крокфорд, Как устроен JavaScript – Питер, 2019 – 304 с. | uk_UA |
dc.relation.references | 2. Стандарт ECMA-262, ECMAScript® 2020 Language Specification, 11-е видання, червень 2020. | uk_UA |
dc.relation.references | 3. Современный учебник JavaScript, електронний посібник, URL: https://learn.javascript.ru/ (дата звернення: 11.09.2020). | uk_UA |
dc.relation.references | 4. Node.js v14.15.1 Documentation, програмний інтерфейс додатку, URL: https://nodejs.org/dist/latest-v14.x/docs/api/ (дата звернення: 17.09.2020) | uk_UA |
dc.relation.references | 5. WebSocket // «Ресурси для розробників, від розробників», MDN web docs, програмний інтерфейс додатку, URL: https://developer.mozilla.org/uk/docs/Web/API/WebSocket (дата звернення: 22.09.2020). | uk_UA |
dc.relation.references | 6. Introducing JSON, онлайн документація, URL: https://www.json.org/json-en.html (дата звернення: 25.09.2020). | uk_UA |
dc.relation.references | 7. PHASER, Desktop and Mobile HTML5 game framework, веб ресурс, URL: https://phaser.io/ (дата звернення: 27.09.2020). | uk_UA |
dc.relation.references | 8. Трофімов В.В., Інформаційні технології в економіці і управлінні // Системи колективного використання інформації, 2014, онлайн версія, URL: https://stud.com.ua/50110/informatika/informatsiyni_tehnologiyi_v_ekonomitsi_i_upravlinni (дата звернення: 29.09.2020). | uk_UA |
dc.relation.references | 9. Разработка игр на JavaScript, DOU: Сообщество программистов, веб стаття, URL: https://dou.ua/lenta/articles/javascript-gamedev/ (дата звернення : 02.10.2020). | uk_UA |
dc.relation.references | 10. Синхронизация состояний в многопользовательских играх, Хабр, веб стаття, URL: https://habr.com/ru/post/328702/ (дата звернення: 05.09.2020). | uk_UA |
dc.coverage.country | UA | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 121 — інженерія програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Верницький.pdf | 1,45 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора