Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33432
Registo completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.advisorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.advisorFalovych, Volodymyr-
dc.contributor.authorДручків, Ганна Володимирівна-
dc.contributor.authorDruchkiv, Hanna-
dc.date.accessioned2020-12-24T10:44:30Z-
dc.date.available2020-12-24T10:44:30Z-
dc.date.issued2020-12-21-
dc.identifier.citationДручків Г. В. Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства радіоелектронної промисловості : дипломна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Г. В. Дручків. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33432-
dc.descriptionОсновною метою кваліфікаційної роботи було вивчення споживчих мотивацій на засоби радіозв’язку, аналіз ефективності проведення товарної політики та розробка комплексу заходів по вдосконаленню асортименту продукції. Виходячи із мети було сформульовано та вирішено такі завдання: – розглянуто теоретико-методологічні основи формування товарної політики підприємства; – окреслено місце товару в системі складових комплексу маркетингу; – дано його класифікацію; – охарактеризовано особливості життєвого циклу товару; – проаналізовано фактори, що забезпечують конкурентоспроможность товару на ринку. – проведено аналіз маркетингового середовища підприємства; – здійснено маркетингове дослідження; – обрано стратегію розвитку для підприємства; – запропоновано маркетингові заходи, спрямовані на удосконалення товарної політики; – розкрито особливості заходів по охороні праці та безпеці у надзвичайнних ситуаціях. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність ТРЗ «Оріон». Предметом дослідження є управління маркетинговою товарною політикою підприємства. Методи дослідження. У роботі застосовувалися методи соціодосліджень, табличний метод, методи: групування, порівняння. експертних оцінок.uk_UA
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2020. На основі аналізу ефективності маркетингової товарної політики ТРЗ «Оріон», обрано стратегію розвитку підприємства та розроблено заходи по удосконаленню товарної політики.uk_UA
dc.description.abstractResearch for obtaining a master's degree in specialty 075 «Marketing» – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. – Ternopil, 2020. Based on the analysis of the effectiveness of the marketing product policy of TRP «Orion», the strategy of enterprise development is selected and measures to improve the product policy are developed. The work was tested at Ternopilkhlibprom LLC, where the practical value of some provisions of the study were confirmed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ 5uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 1. Теоретико-методологічні основи формування товарної політики підприємства 8uk_UA
dc.description.tableofcontents1.1.Місце товару в системі складових комплексу маркетингу, його суть та класифікація 8uk_UA
dc.description.tableofcontents1.2.Особливості життєвого циклу товару 13uk_UA
dc.description.tableofcontents1.3.Фактори забезпечення конкурентоспроможності товару на ринку 18uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1 24uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 2. Аналіз продуктової стратегії 25uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1.Техніко-економічна характеристика діяльності підприємства 25uk_UA
dc.description.tableofcontents2.2.Аналіз маркетингового середовища 27uk_UA
dc.description.tableofcontents2.3.Дослідження ефективності товарної політики підприємства 40uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2 49uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 3. Розробка заходів по вдосконаленню товарної політики 55uk_UA
dc.description.tableofcontents3.1.Вибір стратегії охоплення ринку 55uk_UA
dc.description.tableofcontents3.2.Оптимізація асортименту продукції підприємства 54uk_UA
dc.description.tableofcontents3.3.Розрахунок витрат на проект та визначення ефективності пропозицій 59uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3 64uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 4. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях 66uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4 70uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки 72uk_UA
dc.description.tableofcontentsСписок використаних джерел 75uk_UA
dc.description.tableofcontentsДодатки 84uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І Пулюяuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.subjectбізнес-середовищеuk_UA
dc.subjectфакторний аналізuk_UA
dc.subjectорганізаційна структураuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.subjectmarketing product policyuk_UA
dc.subjectbusiness environment,uk_UA
dc.subjectfactor analysisuk_UA
dc.subjectorganizational structureuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectrangeuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової товарної політики підприємства радіоелектронної промисловостіuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of marketing product policy of an radio electronic enterpriseuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Дручків Ганна Володимирівна, 2020uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМариненко, Наталія Юріївна-
dc.contributor.committeeMemberMarynenko, Nataliya-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Господарський кодекс України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15;uk_UA
dc.relation.references2. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. //Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.uk_UA
dc.relation.references3. Рекомендації щодо побудови, впровадження та удосконалення системи управління охороною праці //Затверджено Головою Держгірпромнагляду 07.02.2008 р.uk_UA
dc.relation.references4. Андрушків Б.М. Корпоративне управління: навчальний посібник /Б.М. Андрушків, С.П. Черничинець. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2011. – 528 с.uk_UA
dc.relation.references5. Ареф'єва О.В. Корпоративне управління: еволюція, становлення, розвитк: монографія /О.В. Ареф'єва, Н.В. Васюткіна. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2016. – 200 с.uk_UA
dc.relation.references6. Бакуліна Н.М., Фалович В.А. Застосування інноваційних технологій при проведенні мотиваційного моніторингу персоналу організації/ теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу: моногр./ за ред.. д.е.н., доц.. В.А. Фаловича.- Тернопіль: «Бескиди», 2020.- 179с. С. 143-12.uk_UA
dc.relation.references7. Н. Бакуліна, В. Фалович. Розвиток креативних індустрій в Україні: аналіз і оцінка. Науковий журнал: Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. №24, 2020, С. 24-32.uk_UA
dc.relation.references8. Бакуліна Н.М., Фалович В.А. Маркетингові технології формування репутації роботодавця в умовах гіг-економіки. Науковий журнал: Вчені записки таврійського національного університету імені В.І. вернадського. Серія «економіка і управління». Т.31(70), №2, 2020. С. 150-153.uk_UA
dc.relation.references9. Балабанова Л.В. Стратегічний маркетинг: підручник /Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І. В. Балабанова. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 631 с.uk_UA
dc.relation.references10. Балабанова Л.В. Рекламний менеджмент /Л.В. Балабанова. – К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 392 с.uk_UA
dc.relation.references11. Балабанова Л.В. SWOT-аналіз – основа формування маркетингових стратегій: навч. посіб. для вищ. навч. закл. /Л.В. Балабанова, І.В.Балабанова, А.В.Балабаниць; [за ред. Л. В.Балабанової]. – 2-е вид., вип. і доп. – К.: Знання, 2005. – 301 с.uk_UA
dc.relation.references98. Якимишин Л. Я. Логiстика ланцюгiв поставок товарiв повсякденного попиту: Монографiя / Л.Я.Якимишин. - Тернопiль: ФОП Паляниця В. А., 2017. - 220 с.uk_UA
dc.relation.references99. Якимишин Л. Я. Реконструкція бізнес-процесів в ланцюгу поставок у контексті аутсорсингу / Л.Я. Якимишин //Технологічний аудит і резерви виробництва. – 2015.– № 1/5 (21). –С. 4 –9uk_UA
dc.relation.references100. Яковлєв А.І. Маркетинг промислового підприємства: Навчальний посібник /А.І. Яковлєв, М.І. Ларка, С.П. Сударкіна. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 504 с.uk_UA
dc.relation.references101. Sadchenko, O., Davydova, I., Yakymyshyn, L., Kovalchuk, S., Chernenko, D., Zaitseva, A. (2020), Modern marketing to scale the business, International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology, 11(4), pp. 324-333.uk_UA
dc.relation.references12. Балджи М.Д. Економіка та організація торгівлі: навчальний посібник /М.Д. Балджи. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. – 368 с.uk_UA
dc.relation.references13. Балджи М.Д. Торговельне підприємництво: навчальний посібник /М.Д. Балджи. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. – 112 с.uk_UA
dc.relation.references14. Бедрій Я.І. Безпека життєдіяльності: навчальний посібник /Я.І. Бедрій. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2015. – 286 с.uk_UA
dc.relation.references15. Бишовець Н.Г. Ймовірнісне та статистичне моделювання в Exel для прийняття рішень: навчальний посібник /Н.Г. Бишовець, А.І. Кузьмович. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2019. – 200 с.uk_UA
dc.relation.references16. Біловодська O.A. Маркетингова політика розподілу: Навч. посібник / O.A. Біловодська. –К. – : Знання, 2011. - 495 с.uk_UA
dc.relation.references17. Бойчик І.М. Економіка підприємства: підручник /І.М. Бойчик. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2016. – 378 с.uk_UA
dc.relation.references18. Бугайчук Т.В. Маркетингові дослідження: Навч. посібник /Т.В. Бугайчук, В.А. Устименко. –Харків.: Торнадо, 2008. –280 с.uk_UA
dc.relation.references19. Васюткіна Н.В. Управління сталим розвитком підприємств: теоретико-методологічний аспект: монографія /Н.В. Васюткіна – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2014. – 336 с.uk_UA
dc.relation.references20. Гевко І.Б. Методи прийняття управлінських рішень: підручник /І.Б. Гевко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 187 с.uk_UA
dc.relation.references21. Гетьман О.О. Економічна діагностика: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів /О.О. Гетьман, В.М. Шаповал.– К.: ЦУЛ, 2007.–307 с.uk_UA
dc.relation.references22. Гогіташвілі Г. Г. Управління охороною праці та ризиком за міжнародними стандартами: Навч. посіб. /Г. Г.Гогіташвілі, Є.Т. Карчевські, В. М. Лапін. – К.: Знання, 2007. – 367 с.uk_UA
dc.relation.references23. Гончаров С.М. Основи економічної безпеки підприємства: навчальний посібник /С.М. Гончаров, Кузнєцова Т.М. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2015. – 216 с.uk_UA
dc.relation.references24. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник /С.А. Горбаченко, В.А. карпов, Р.І. Шевченко-Перепьолкіна. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 320 с.uk_UA
dc.relation.references25. ГригорукП.М. Методологія і організація наукових досліджень: навчальний посібник /П.М. Григорук, Н.А. Хрущ. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. – 206 с.uk_UA
dc.relation.references26. Грищук М.В. Основи охорони праці: підручник /М.В. Грищук. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references27. Гужвинская Л. Эффективная маркетинговая стратегия. Стратегия как дирижер маркетингового процесса /Л. Гужвинская //Маркетинг и реклама. – 2008. – № 2. – С. 13-15.uk_UA
dc.relation.references28. Діброва Т.Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика: навч. посібник. /Т.Г. Діброва – К.: «Видавничій дім «Професіонал», 2009. – 320 с.uk_UA
dc.relation.references29. Жук Л.А. Господарське право України: підручник /Л.А. Жук. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2009. – 434 с.uk_UA
dc.relation.references30. Іванов В.Б. Потенціал підприємства: навчальний посібник /В.Б. Іванов. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2009. – 300 с.uk_UA
dc.relation.references31. Івах Р.М. Основи охорони праці: навчальний посібник /Р.М. Івах, Я.І. Бедрій. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 464 с.uk_UA
dc.relation.references32. Інфраструктура товарного ринку: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. /О.В. Прокопенко, В.Ю. Школа, О.О. Дегтяренко, С.М. Махнуша. – К.: Центр учб. л-ри, 2007. – 296 с.uk_UA
dc.relation.references33. Капінос Г.І. Управління якістю: навчальний посібник /Г.І. Капінос, І.В. Грабовська. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2016. – 278 сuk_UA
dc.relation.references34. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: навч. посібник /Г.І. Кіндрацька. – 2-ге вид., перероб. і доповн. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2010. – 406 с.uk_UA
dc.relation.references35. Козяр М.М. Основи охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту населення: навчальний посібник /М.М. Козяр, Я.І. Бедрій, Р.М. Івах. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 458 с.uk_UA
dc.relation.references36. Комерційна діяльність організацій: Навч. посібник /Г.М. Старожилова, В.В. Озима, Т.Б. Стайоха; М-во аграр. політики України. – К., 2007. – 359 c.uk_UA
dc.relation.references37. Конкурентная диагностика фирмы: концепция, содержание, методы: монография /Л.С. Шевченко, В.И. Торкатюк, Н.А. Кизим, А.Л. Шутенко; НИЦ индустр. пробл. развития, Харьк. нац. акад. гор. х-ва НАН Украины. – Х.: ИНЖЭК, 2008. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references38. Конкурентні переваги підприємства: оцінка, формування та розвиток: монографія / Ю.Б. Іванов, П.А. Орлов, О.Ю. Іванова; НДЦ індустріал. пробл. розв. НАН України. – Х.: ІНЖЕК, 2008. – 352 c.uk_UA
dc.relation.references39. Конкурентоспроможність: проблеми науки та практики: моногр. / Харк. нац. екон. ун-т, НАН України. НДЦ індустр. пробл. розв. — Х.: ІНЖЕК, 2007. — 264 c.uk_UA
dc.relation.references40. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент /Ф. Котлер, К.Л. Келлер; [пер. с англ.]. – [12-е изд.]. – СПб.: Питер, 2011. – 816 с.uk_UA
dc.relation.references41. Крикавський Є.В. Економіка логістики: навчальний посібник // Є.В. Крикавський, О.А.Похильченко, Н.В.Чорнописька, О.С. Костюк, Н.Б. Савіна, С.М.Нікшич, Л.Я.Якимишин; за заг. ред. Є.В.Крикавського, О.А.Похильченко. - Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2014.- 640 с.uk_UA
dc.relation.references42. Крикавський Є.В. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / Є.В. Крикавський, І.О. Дейнега, О.В. Дейнега, І.Ф. Лорві. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. 380 с.uk_UA
dc.relation.references43. Крикавський Є. В. Маркетингова інформація. Підручник / Є. В. Крикавський, О. В. Дейнега, І. О. Дейнега, Л. О. Шелюк, О. А. Кратт, Р. Патора. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. 416 с.uk_UA
dc.relation.references44. Крикавський Є.В. Логістика. Основи теорії: Підручник /Є.В. Крикавський – Львів: Інтелект–Захід, 2006 – 456 с.uk_UA
dc.relation.references45. Крупка Ю. М. Правові основи підприємницької діяльності: навчальний посібник /Ю. М. Крупка. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 480 с.uk_UA
dc.relation.references46. Левченко Ю.Г. Економіка та організація інноваційної діяльності: навчальний посібник В5 /Ю.Г. Левченко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 448uk_UA
dc.relation.references47. Литовченко І.Л. Інтернет-маркетинг: навч. посібник /І.Л. Литовченко – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 186с.uk_UA
dc.relation.references48. Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: зб. тез та доп. Третьої міжнар. наук.-практ. конф., 1-3 жовт. 2009 р., Суми /Ред.: C.М. Ілляшенко; Сум. держ. ун-т, каф. маркетингу, Сум. регіон. центр інтелект. розв., Укр. асоц. маркетингу. – Суми: Мрія-1, 2009. – 292 с.uk_UA
dc.relation.references49. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія /за ред. д.е.н, проф. С.М.Ілляшенка. – Суми: ТОВ «ТД «Папірус», 2010. – 624с.uk_UA
dc.relation.references50. Маркетинг: від теорії до практики: навч. посіб. /В.Н. Парсяк. – К.: Наук. думка, 2007. – 256 с.uk_UA
dc.relation.references51. Маркетинг: навч. посіб. /Н.І. Волкова, Т.О. Окландер, Е.М. Забарна, О.М. Козакова, О.Б. Мішина, С.І. Рассадникова, Н.О. Черепанова; Одес. нац. політехн. ун-т. – О.: Наука і техніка, 2009. – 160 с.uk_UA
dc.relation.references52. Маркетинг: навч. посіб. /О.С. Іванілов, М.В. Чорна, Т.Б. Кушнір, Л.М. Філіпішина, Ю.А. Сімех. – 2-е вид., доповн. і переробл. – Донецьк: Схід. вид. дім, 2009. – 236с.uk_UA
dc.relation.references53. Маркетинг: Навч. посіб. /С.М. Гончаров. – Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. – Рівне, 2007. – 364 с.uk_UA
dc.relation.references54. Маркетинг: навч. посіб. /Т.І. Бортник, В.І. Рибчак, А.О. Харенко; Уман. держ. аграр. ун-т. – Умань: УВПП, 2008. – 312 с.uk_UA
dc.relation.references55. Маркетинг: навч. посіб. /Т.О. Примак; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. – 2-ге вид., виправл. та доповн. – К., 2007. – 228 с.uk_UA
dc.relation.references56. Маркетинг: навч. посіб. /Ю.Є. Петруня. – К.: Знання, 2007. – 325 с.uk_UA
dc.relation.references57. Маркетинг: навч. посіб. для студ. /І.Д. Падерін, К.В. Комарова, К.О. Сорока, С.А. Шмельова; Дніпропетр. держ. фін. акад. – Д., 2007. – 200 с.uk_UA
dc.relation.references58. Маркетинг: підручник /А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський, В.Я. Заруба, О.Л. Каніщенко. – К.: Знання, 2009. – 1071 с.uk_UA
dc.relation.references59. Маркетинг: підручник /А.Ф. Павленко, І.Л. Решетнікова, А.В. Войчак, Н.В. Куденко, О.О. Бєляєв, Т.Є. Оболенська; ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана». – К., 2008. – 600 с.uk_UA
dc.relation.references60. Маркетинг: підручник /Н.В. Бутенко. – К.: Атіка, 2008. – 300uk_UA
dc.relation.references61. Маркетингова інформація: навч. посіб. /Л.О. Шелюк, Є.В. Крикавський, І.О. Дейнега, О.В. Дейнега, Р. Патора; Рівнен. ін-т слов'янознавства Київ. славіст. ун-ту. – Рівне: [Вид. О.Зень], 2008. – 447 с.uk_UA
dc.relation.references62. Маркетингова політика в системі управління конкурентоспроможністю промислової продукції: монографія /Ю.В. Макогон, М.В. Корж; Донбас. держ. машинобуд. акад. – Краматорськ, 2009. – 244 с.uk_UA
dc.relation.references63. Маркетингова політика комунікацій: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Ч. 1. Теоретичні основи та приклади застосування комунікаційних технологій /Г.В. Афенченко, О.В. Богоявленський, В.С. Верлока, М.Д. Жердєв, О.Е. Наумова; Укр. держ. акад. залізн. трансп. – Х., 2007. – 332 с.uk_UA
dc.relation.references64. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. /Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, А. Чубала; Нац. ун-т «Львів. Політехніка». – Л., 2009. – 232 с.uk_UA
dc.relation.references65. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації: монографія /С.М. Ілляшенко. – Суми: Унів. книга, 2009. – 328 с.uk_UA
dc.relation.references66. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. /Л.Ф. Романенко; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини «Україна». – К., 2008. – 106 с.uk_UA
dc.relation.references67. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. /С.Ю. Хамініч; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. – Д.: Наука і освіта, 2008. – 200 c.uk_UA
dc.relation.references67. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. /С.Ю. Хамініч; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. – Д.: Наука і освіта, 2008. – 200 c.uk_UA
dc.relation.references68. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. /Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора; НТУ «Львів. Політехніка». – 2-ге вид. – Л., 2008. – 276 c.uk_UA
dc.relation.references69. Маркетингова товарна політика: підруч. /С.І. Чеботар, С.М. Боняр, Р.І. Буряк, Я.С. Ларіна, Т.М. Левшукова. – К.: Преса України, 2007. – 262 с.uk_UA
dc.relation.references70. Маркетингова товарна політика: підручник /В.Я. Кардаш, О.К. Шафалюк, М.Ю. Антонченко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. – 2-ге вид., переробл. – К., 2009. – 419 с.uk_UA
dc.relation.references71. Маркетингова цінова політика: Навч. посіб. /Л.Г. Мельник, О.І. Карінцева, Л.В. Старченко. – Суми: Унів. кн., 2007. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references72. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. /С.Ю. Хамініч, С.Я. Касян, М.М. Зайцева; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. – Д.: Наука і освіта, 2008. – 264 c. – Бібліогр.: с. 257-263.uk_UA
dc.relation.references73. Маркетингове забезпечення антиризикових заходів промислових підприємств: монографія /Т.М. Борисова. – Т.: Навч. кн.-Богдан, 2009. – 188 сuk_UA
dc.relation.references74. Маркетинговий аналіз: навч. посіб. /В.В. Липчук, І.Г. Яців, Б.М. Гошко, О.Й. Гошко. – К.: Академвидав, 2008. – 216 с.uk_UA
dc.relation.references75. Маркетинговий менеджмент: підручник /А.В. Войчак; Держ. вищ. навч. закл. «Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана». – К., 2009. – 336 с.uk_UA
dc.relation.references76. Маркетингові дослідження: навч. посіб. /А.І. Федорчук; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. – Л., 2008. – 367 c.uk_UA
dc.relation.references77. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. /І.В. Кошкалда; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. – Х., 2007. – 158 с.uk_UA
dc.relation.references78. Маркетингові дослідження: підруч. /А.В. Войчак, А.В. Федорченко; Держ. вищ. навч. закл. «Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана». – К., 2017. – 402uk_UA
dc.relation.references79. Маркетингові дослідження: підручник /В.В. Ортинська, О.М. Мельникович; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. – К., 2007. – 376 с.uk_UA
dc.relation.references80. Мошек Г.Є. Менеджмент організацій. Теорія та практика: навчальний посібник /Г.Є. Мошек, В.Л. Федоренко, О.В. Коваленко та ін. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2019. – 808 с.uk_UA
dc.relation.references81. Ніколенко І.В. Маркетинг технічних інновацій: підручник /І.В. Ніколенко, М.К. Сукач, Г.О. Оборський. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2016. – 480 с.uk_UA
dc.relation.references82. Окландер М.А. Поведінка споживача : навч. посіб. / М.А. Окландер, І.О. Жарська - К. : «Центр учбової літератури», 2014. – 208 с.uk_UA
dc.relation.references83. Олексенко Л.В. Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник /Л.В. Олексенко. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2018. – 468 с.uk_UA
dc.relation.references84. Палеха Ю.І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг /Ю.І. Палеха, О.Ю. Палеха. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2019. – 480 с.uk_UA
dc.relation.references85. Підприємництво і торгівля: навчальний посібник /під заг. ред. д.е.н., проф. Ковальської Л.Л. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 620 с.uk_UA
dc.relation.references86. Поважний О.С. Корпоративне управління: підручник. В5 /О.С. Поважний, Н.С. Орлова, А.О. Харламова. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 244 с.uk_UA
dc.relation.references87. Портер М. Конкуренция /Майкл Портер. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 495с.uk_UA
dc.relation.references88. Свінцицька О.М. Планування діяльності підприємства: навчальний посібник /О.М. Свінцицька. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2009. – 264 с.uk_UA
dc.relation.references89. Тимохова Г.Б. Менеджмент: навчальний посібник для студентів ВНЗ /Г.Б. Тимохова, Т.А. Белокінь. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. – 654 с.uk_UA
dc.relation.references90. Фалович В.А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку /В. А. Фалович, О. С. Довгунь //Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. – 2018. – Т. 23. Вип. 1 (66). – С. 59-62. URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdfuk_UA
dc.relation.references91. Фалович В.А. Інвестування у відносини ланцюга поставок в концепції Індустрія 4.0 / В.А. Фалович // Електронний фаховий науковопрактичний журнал «Інфраструктура ринку». – 2018. – Вип. 15. – С. 127-136. – Режим доступу до журн.: http://www.market-infr.od.ua/uk/archiveuk_UA
dc.relation.references92. Фордзюн Ю.І. Основи інтелектуальної власності: навчальний посібник. В5 /Ю.І. Фордзюн, В.М. Кабацій. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 208 с.uk_UA
dc.relation.references93. Хомяков В.І. Потенціал і розвиток підприємства: навчальний посібник /В.І. Хомякова, В.М. Бєлінська. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2012. – 432 с.uk_UA
dc.relation.references94. Череп О.Г. Інноваційний розвиток підприємства: навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти /О.Г. Череп. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 548 с.uk_UA
dc.relation.references95. Чурсіна Л.А. Стандартизація продукції та послуг /Л.А. Чурсіна, О.П. Домбровська. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2016. – 226 с.uk_UA
dc.relation.references96. Чухрай Н.І. Маркетинг інновацій: підручник / Н.І.Чухрай. – Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 256с.uk_UA
dc.relation.references97. Шинкарук Л.В. Менеджмент: навчальний посібник для студентів /Л.В. Шинкарук, Т.Л. Мостенська, Т.О. Власенко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 220 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Aparece nas colecções:075 — маркетинг

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Авторська довідка Дручків.pdf518,9 kBAdobe PDFVer/Abrir
Диплом Дручків.pdf1,26 MBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.

Ferramentas administrativas