Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33407
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства будівельної галузі
Інші назви: Improvement of marketing policy of a construction engineering enterprise
Автори: Грабовський, Андрій Володимирович
Hrabovskyi, Andrii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Грабовський А. В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства будівельної галузі : дипломна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / А. В. Грабовський. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 102 с.
Дата публікації: 21-гру-2020
Дата внесення: 23-гру-2020
Видавництво: ТНТУ ім. І Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Оксентюк, Богдана Андріївна
Oksentiuk, Bohdana
Члени комітету: Мариненко, Наталія Юріївна
Marynenko, Nataliia
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
будівництво
маркетинг
маркетингова діяльність
конкурентоспроможність
реклама
товар
Internet-реклама
комплекс просування
construction
marketing
marketing activities
competitiveness
advertising
goods
Internet advertising
promotion
Кількість сторінок: 101
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю (200 – 300 слів) 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2020. На основі проведеного аналізу було запропоновано комплекс заходів щодо Internet- вдосконалення маркетингової діяльності підприємства: запропоновано використання реклами як інструменту маркетингової діяльності та розроблено заходи щодо організації комплексу просування продукції компанії. Робота пройшла апробацію на підприємстві ПП «Інвест-Родина», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.
Research on achievement of Master Degree on a speciality 075 «Marketing». – (200 – 300 слів) Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2020. Based on the analysis, a set of measures to improve the marketing activities of the enterprise was proposed: the use of Internet advertising as a tool for marketing activities was proposed and measures were developed to organize a complex of promotion of the company's products. The work was tested at the enterprise PP «Invest-Rodyna», which confirmed the practical value of some provisions of the study.
Опис: Мета і завдання дослідження. Мета роботи – проведення дослідження будівельного ринку, оцінка позицій підприємства на ньому, виявлення проблем та можливостей ПП «Інвест-Родина» та розробка шляхів вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Виходячи з поставленої мети, у роботі сформульовано і вирішено наступні завдання: - розкрити суть маркетингової діяльності та її основних елементів; - розкрити сутність та значення конкурентоспроможності та конкурентних переваг; - висвітлити теоретичні аспекти здійснення маркетингової комунікаційної політики; - провести дослідження стану та перспектив розвитку будівельного ринку України; - запропонувати шляхи вдосконалення маркетингової діяльності ПП «Інвест-Родина». Об’єкт дослідження – приватне підприємство «Інвест-Родина». Предметом дослідження є маркетингова діяльність ПП «Інвест-Родина» на ринку будівництва.
Зміст: Вступ 5
Розділ 1. Теоретичні підходи до організації
Маркетингової діяльності на підприємстві 9
1.1. Поняття та сутність маркетингової діяльності 9
1.2. Конкурентоспроможність та конкурентні переваги в системі маркетингової діяльності підприємства 16
1.3. Теоретичні аспекти здійснення маркетингової комунікаційної політики 20
Висновки до розділу 1 26
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності пп «інвест- Родина» 27
2.1. Стан та перспективи розвитку будівельного ринку України 27
2.2. Оцінка впливу маркетингових факторів на діяльність ПП «Інвест- Родина» на ринку будівельних послуг 32
2.3. Дослідження маркетингової діяльності підприємства 43
Висновки до розділу 2 53
Розділ 3. Розробка заходів щодо вдосконалення
Маркетингової діяльності пп «інвест-родина» 54
3.1. Internet-реклама як інструмент маркетингової діяльності ПП «Інвест-Родина» 54
3.2. Планування комплексу просування продукції підприємства 65 Висновки до розділу 3 78
Розділ 4. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях 80
4.1. Аналіз заходів з охорони праці на ПП «Інвест-Родина» 80
4.2. Інженерні заходи захисту персоналу ПП «Інвест-Родина» 85
Висновки до розділу 4 88
Висновки 89
Список використаних джерел 95
Додатки 103
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33407
Власник авторського права: © Грабовський Андрій Володимирович, 2020
Перелік літератури: 1. Господарський кодекс України від 16.01.2003 № 436-IV [Електронний ресурс] // Режим доступу:http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/436-15.
2. НПАОП 0.00-4.03-04 «Положення про Державний реєстр нормативно-правових актів з питань охорони праці» // Наказ Держнаглядохоронпраці від 08.06.2004 р. – № 151.
3. НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» //Наказ Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 р. – № 15.
4. НПАОП 0.00-4.21-04 «Типове положення про службу охорони праці» // Наказ Держнаглядохоронпраці від 15.11.2004 р. – № 255.
5. Балабанова Л.В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: навч. посіб. / Балабанова Л.В., Холод В.В. – К.: ВД „Професіонал”, 2006. – 448 с.
6. Березин И. Практика исследования рынков / И. Березин. – М.: Бератор-Пресс, 2003.– 376 с.
7. Бугайчук Т.В. Маркетингові дослідження: Навч. посібник / Т.В. Бугайчук, В.А. Устименко. –Харків.: Торнадо, 2008. –280 с.
8. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент / А.В. Войчак. – К.: КНЕУ, 2002. – 268 с.
9. Дослідження і прогнозування економічної кон'юнктури: конспект лекцій / І.А. Сєрова, Т.С. Мирна; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2008. — 91 с.
10. Зінь Е.А. Планування діяльності підприємства: Підручник / Е.А. Зінь, М.О.Турченюк. – К.: ВД „Професіонал”, 2004.– 320 с.
11. Комерційна діяльність організацій: Навч. посібник / Г.М. Старожилова, В.В. Озима, Т.Б. Стайоха; М-во аграр. політики України. — К., 2007. — 359 c.
12. Конкурентні переваги підприємства: оцінка, формування та розвиток: монографія / Ю.Б. Іванов, П.А. Орлов, О.Ю. Іванова; НДЦ індустріал. пробл. розв. НАН України. — Х.: ІНЖЕК, 2010. — 352 c.
13. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент / Ф. Котлер. – СПб.: Питер Ком, 1999. – 896 с.
14. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. / Под ред. Е. М. Паньковой. – М.: Прогресс, 1990. – 736 с.
15. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – 2-е европ. изд./ Филип Котлер, Гари Армстронг, Джон Сондерс, Вероника Вонг. – К.; М.; СПб.: Издат. дом "Вильямс", 1998. – 1056 с.
16. Крикавський Є., Чухрай Н. Промисловий маркетинг: Підручник. 2 – ге вид. / Є. Крикавський, Н. Чухрай – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2004. – 472 с.
17. Крупка Ю. М. Правові основи підприємницької діяльності [Текст]: навчальний посібник /Ю. М. Крупка. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 480 с.
18. Ламбен Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива: Пер. с франц. / Ж. Ламбен. – С.Пб.: Наука, 1996. – 589 с.
19. Логістика: конспект лекцій / С.О. Огієнко, І.П. Дзьобко; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2009. — 95 с.
20. Логістика: навч.-метод. посіб. / Л.І. Антошкіна, В.І. Амелькін. — Донецьк: Юго-Восток, 2009. — 301 с.
21. Логістичні системи: навч. посіб. / Є.В. Крикавський, Н.В. Чорнописька; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2009. — 263 с.
22. Макаревич Л.М. Управление предпринимательскими рисками / Л.М. Макаревич. – М.: Дело и Сервис, 2006. – 448 с.
23. Мак–Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга / М. Мак–Дональд. – С.Пб., 2000.– 267с.
24. Маркетинг XXI століття. Тенденції концептуального розвитку / Л.О.Стрій. — О.: Фенікс, 2009. — 64 с.
25. Маркетинг відносин в системі управління підприємством: монографія / Л.В. Балабанова, С.В. Чернишева; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2009. — 280 с.
26. Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: зб. тез та доп. Третьої міжнар. наук.-практ. конф., 1 - 3 жовт. 2009 р., Суми / Ред.: C.М. Ілляшенко; Сум. держ. ун-т, каф. маркетингу, Сум. регіон. центр інтелект. розв., Укр. асоц. маркетингу. — Суми: Мрія-1, 2009. — 292 с.
27. Маркетинг інновацій: навч. посіб. / Д.В. Табачник, Ю.В. Каракай, А.М. Гуржій; Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка". — Луганськ, 2009. — 288 с.
28. Маркетинг менеджмент: новые решения: моногр. / А.А. Шубин, И.Г. Бритченко, Г.И. Бритченко, А.А. Ворошилова, Д.В. Махноносов; Донец. нац. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. — Донецк, 2007. — 326c.
29. Маркетинг у сферах і галузях економіки регіону: матеріали II Міжнар. (VI Всеукр.) наук.-практ. конф. для молодих вчен., асп., студ., 13 - 14 квіт. 2007 р., Чернівці / Ред.: І.М. Буднікевич; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. — Чернівці: Рута, 2007. — 416 с.
30. Маркетинг: від теорії до практики: навч. посіб. / В.Н. Парсяк. — К.: Наук. думка, 2007. — 256 с.
31. Маркетинг: навч. посіб. / Н.В. Васюткіна. – К.: Європ. ун-т. 2007. – 227 с.
32. Маркетинг: навч. посіб. / Н.І. Волкова, Т.О. Окландер, Е.М. Забарна, О.М. Козакова, О.Б. Мішина, С.І. Рассадникова, Н.О. Черепанова; Одес. нац. політехн. ун-т. — О.: Наука і техніка, 2009. — 160 с.
33. Маркетинг: навч. посіб. / О.С. Іванілов, М.В. Чорна, Т.Б. Кушнір, Л.М. Філіпішина, Ю.А. Сімех. — 2-е вид., доповн. і переробл. — Донецьк: Схід. вид. дім, 2009. – 236с.
34. Маркетинг: Навч. посіб. / С.М. Гончаров. - Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. — Рівне, 2007. — 364 с.
35. Маркетинг: навч. посіб. / Т.І. Бортник, В.І. Рибчак, А.О. Харенко; Уман. держ. аграр. ун-т. — Умань: УВПП, 2008. — 312 с.
36. Маркетинг: навч. посіб. / Т.О. Примак; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. – 2-ге вид., виправл. та доповн. — К., 2007. — 228 с.
37. Маркетинг: навч. посіб. / Ю.Є. Петруня. — К.: Знання, 2007. — 325 с.
38. Маркетинг: навч. посіб. для студ. / І.Д. Падерін, К.В. Комарова, К.О. Сорока, С.А. Шмельова; Дніпропетр. держ. фін. акад. – Д., 2007. – 200 с.
39. Маркетинг: підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський, В.Я. Заруба, О.Л. Каніщенко. — К.: Знання, 2009. – 1071 с.
40. Маркетинг: підручник / А.Ф. Павленко, І.Л. Решетнікова, А.В. Войчак, Н.В. Куденко, О.О. Бєляєв, Т.Є. Оболенська; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2008. — 600 с.
41. Маркетинг: підручник / Н.В. Бутенко. – К.: Атіка, 2008. — 300 с.
42. Маркетинг: теорія і практика: зб. наук. пр. N 14 / Ред.: Т.С. Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. – Луганськ, 2008. – 252 с.
43. Маркетинг: теорія і практика: зб. наук. пр. N 15 / Ред.: Т.С. Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 446 с.
44. Маркетинг: учеб. пособие / Б.И. Сергеев, Г.Я. Харичева, Д.В. Чудаков, А.А. Анфалов, Е.Н. Бобарыкина; Крым. экон. ин-т ГВУЗ "Киев. нац. экон. ун-т им. В.Гетьмана". — Симф.: Феникс, 2008. — 480 с.
45. Маркетингова політика в системі управління конкурентоспроможністю промислової продукції: монографія / Ю.В. Макогон, М.В. Корж; Донбас. держ. машинобуд. акад. – Краматорськ, 2009. – 244 с.
46. Маркетингова політика комунікацій: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Ч. 1. Теоретичні основи та приклади застосування комунікаційних технологій / Г.В. Афенченко, О.В. Богоявленський, В.С. Верлока, М.Д. Жердєв, О.Е. Наумова; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2007. — 332 с.
47. Маркетингова політика розподілу: конспект лекцій / С.Є. Петропавловська, В.Є. Командровська, О.В. Хмельницька; Нац. авіац. ун-т. — К., 2008. — 48 с.
48. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. / В.А. Герцик, Ю.К. Федорова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 148 c.
49. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, А. Чубала; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2009. — 232 с.
50. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації: монографія / С.М. Ілляшенко. — Суми: Унів. книга, 2009. — 328 с.
51. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. / С.Ю. Хамініч; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. — Д.: Наука і освіта, 2008. — 200 c.
52. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора; НТУ "Львів. політехніка. — 2-ге вид. — Л., 2008. — 276 c.
53. Маркетингова товарна політика: підруч. / С.І. Чеботар, С.М. Боняр, Р.І. Буряк, Я.С. Ларіна, Т.М. Левшукова. — К.: Преса України, 2007. — 262 с.
54. Маркетингова товарна політика: підручник / В.Я. Кардаш, О.К. Шафалюк, М.Ю. Антонченко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — 2-ге вид., переробл. — К., 2009. — 419 с.
55. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. / І.Р. Лошенюк, А.М. Гуменюк, Ю.Б. Чаплінський. — К.: Дакор: КНТ, 2008. — 184 с.
56. Маркетингова цінова політика: Навч. посіб. / Л.Г. Мельник, О.І. Карінцева, Л.В. Старченко. — Суми: Унів. кн., 2007. — 240 с.
57. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. / С.Ю. Хамініч, С.Я. Касян, М.М. Зайцева; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. — Д.: Наука і освіта, 2008. — 264 c. — Бібліогр.: с. 257-263.
58. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. / Я.В. Литвиненко; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. — К.: Персонал, 2008. — 244 с.
59. Маркетинговий аналіз: навч. посіб. / В.В. Липчук, І.Г. Яців, Б.М. Гошко, О.Й. Гошко. — К.: Академвидав, 2008. — 216 с.
60. Маркетинговий менеджмент: конспект лекций / Р.Х. Иванова; Харьк. нац. экон. ун-т. — Х.: ИНЖЭК, 2007. — 120 с.
61. Маркетинговий менеджмент: конспект лекцій / О.П. Третьяк, К.В. Ларіна; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2008. — 80 с.
62. Маркетинговий менеджмент: підручник / А.В. Войчак; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2009. — 336 с.
63. Маркетингові дослідження: навч. посіб. / А.І. Федорчук; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. — Л., 2008. — 367 c.
64. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. / І.В. Кошкалда; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2007. — 158 с.
65. Маркетингові дослідження: підруч. / А.В. Войчак, А.В. Федорченко; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2007. — 402c.
66. Маркетингові дослідження: підручник / В.В. Ортинська, О.М. Мельникович; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2007. — 376 с.
67. Оксентюк Б., Оксентюк А. Особливості комунікаційної політики просування екологічного продукту [Електронний ресурс] / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2012. – Вип. 2 (7). – С. 225-233. – Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12obapep.pdf.
68. Оксентюк Б., Фроленко О. Інформація в системі маркетингового управління підприємством / Б. Оксентюк, О.Фроленко // Галицький економічний вісник. – № 2 (49). – 2015. – С. 192-198.
69. Основи охорони праці: Підручник / За ред. проф. В.В.Березуцького – Х.: Факт, 2005. – 480 с.
70. Основні чинні кодекси і закони України [Текст] /укладач Ю. П. Єлісовенкою – К.: Махаон, 2010. – 976 с.
71. Охорона праці. Курс лекцій. Практикум: Навч. посіб. / Л. А. Катренко, Ю. В. Кіт, Ы. П. Пістун. – Суми: Університетська книга, 2009. – 540 с.
72. Портер Майкл Е. Конкуренция [пер. с англ. ] / М. Портер. – М.: Издательский дом «Вилямс», 2001.– 478 с.
73. Русаловський А. В. Правові та організаційні питання охорони праці: Навч. посіб. – 4-те вид., допов. і перероб. / А. В. Русаловський. – К.: Університет «Україна», 2009. – 295 с.
74. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження. Практичний аспект. / А. О. Старостіна. – К.; М.; СПб.: Видавничий дім “Вільямс”, 1999. – 262с.
75. Статистичний щорічник України за 2011 рік / Держкомстат України; За ред. О.Г. Осауленка – К.: Консультант, 2012. – 664с.
76. Третьяков О.В., Зацарний В.В., Безсонний В.Л. Охорона праці: Навчальний посібник з тестовим комплексом на CD / За ред. К.Н. Ткачука. – К.: Знання, 2010. – 167 с. + компакт-диск.
77. Фалович В.А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку /В. А. Фалович, О. С. Довгунь //Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. – 2018. – Т. 23. Вип. 1 (66). – С. 59-62. – Режим доступу: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
78. Фатхутдинов P.A. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент / Р.А. Фатхутдинов. – М.: Издательско-книготорговый центр «Маркетинг», 2002. – 237 с.
79. Федорчук А. І. Маркетингові дослідження: Навч. посібник / А.І. Федорчук. - Укоопспілка. Львівська комерційна академія. – Видвництво: Львівської комерц. академії, 2008. - 367 с.
80. Федулова І. Ринок молочної продукції України: можливості та загрози / І. Федулова // Товари і ринки. – 2018. – №1. – С. 15-28.
81. Ціни на новобудови Тернополя [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://dom.ria.com/uk/novostroyki/tseny-ternopol/
82. Чухрай Н., Патора Р. Товарна інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві: Підручник / Н.Чухрай, Р.Патора – К.:КОНДОР, 2006. – 308 с.
83. Шкляєва Г.О. Інтерактивні маркетингові комунікації у менеджменті підприємства / Г.О. Шкляєва // Економічний нобелівський вісник. – 2016. – №1 (7). – С. 509-515.
84. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика. Учебно-практическое пособие. 3-е изд. исправ. и доп./А.Ю. Юданов. - М., Издательство "Гном-пресс", 1998. – 287 с.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hrabovskyi A.V.pdf2,55 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Грабовський.pdf409,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора