Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33339
Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.advisorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.advisorSemenyuk, Svitlana-
dc.contributor.authorБучинський, Валентин Володимирович-
dc.contributor.authorBuchynsky, Vаlentyn-
dc.date.accessioned2020-12-23T16:53:52Z-
dc.date.available2020-12-23T16:53:52Z-
dc.date.issued2020-12-21-
dc.identifier.citationБучинський В. В. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю рекламного агентства : дипломна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / В. В. Бучинський. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 85с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33339-
dc.descriptionМетою дослідження є узагальнення теоретичних та практичних засад, а також розробка рекомендацій щодо управління системою маркетингової діяльності рекламного агентства. Для досягнення поставленої мети у кваліфікаційній роботі магістра були сформульовані та поставлені такі завдання дослідження:  розкрити сутність та охарактеризувати маркетинг як основну функцію менеджменту;  охарактеризувати стратегії та концепції управління маркетингом;  визначити процес управління системою маркетингу;  дати характеристику маркетингової діяльності досліджуваного рекламного агентства;  провести оцінку макро- та мікросередовища компанії «Арніка»;  здійснити SWOT-аналіз досліджуваного підприємства;  сформувати стратегію для управління системою маркетингу рекламного агентства «Арніка»;  запропонувати створення веб-сайту як ефективного інструменту управління маркетингом компанії;  дати обґрунтування стратегічної орієнтації компанії;  проаналізувати систему охорони праці та дослідити систему безпеки в надзвичайних ситуаціях. Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність рекламного агентства «Арніка». Предметом дослідження є теоретичні та науково-методичні підходи до управління системою маркетингу для досліджуваного підприємства. Методи дослідження. Для виконання поставлених завдань було використано наступні методи дослідження : 1) теоретичні (абстрагування, узагальнення, аналіз, синтез, пояснення, порівняння, класифікація,), емпіричні (опис, спостереження,), а також методи теоретичного пізнання, які дозволяють розкрити суть та основні підходи до створення системи управління маркетингом; 2) методи економічного аналізу, за допомогою яких було здійснено аналіз макро- і мікросередовища, та на основі цього SWOT-аналіз рекламного агентства,а також при обґрунтуванні його стратегічної орієнтації; 3) абстрактно-логічний (для узагальнення та формулювання висновків). Наукова новизна полягає у формуванні комплексного підходу до управління маркетинговою діяльністю на основі розробки стратегії та обґрунтування стратегічної орієнтації шляхом побудови стратегічної та розрахункової карти рекламного агентства «Арніка». Практичне значення дослідження. Розроблено практичні рекомендації щодо створення сайту як ефективного інструменту, що надасть змогу досліджуваному рекламному агентству успішно функціонувати на ринку.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота на тему «Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю рекламного агентства»» Бучинського Валентина Володимировича. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Факультет економіки та менеджменту, Кафедра промислового маркетингу, група ПМм–61 // Тернопіль, 2020. C. – 89, рис. – 12, табл. – 10, , додат. – 2, бібліогр. – 75. Мета роботи: узагальнення теоретичних та практичних засад, а також розробка рекомендацій щодо управління системою маркетингової діяльності рекламного агентства. Методи виконання роботи: емпіричний, графічний, порівняльний, теоретичного пізнання; економічного аналізу, абстрактно-логічний. Результатом роботи є проведене дослідження системи управління маркетинговою діяльністю рекламного агентства «Арніка». Проведено STEP-аналіз та SWOT-аналіз діяльності компанії та запропоновано напрямки вдосконалення управління системою маркетингу для досліджуваного підприємства на основі формування стратегії.uk_UA
dc.description.abstractQualification work on theme «Improving the management system of marketing activities of an advertising agency» by student Buchynsky Vаlentyn. – Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University, Faculty of Faculty of Economics and Management, Department of Industrial Marketing, group PMm-61 // Ternopil, 2020. Pages. – 89, pictures. – 12, tables. – 10, slides – 2, bibl.ref. 2,– 75. The purpose of the work: generalization of theoretical and practical principles, as well as the development of recommendations for the management of the marketing system of the advertising agency. Methods of work execution: empirical, graphical, comparative, theoretical knowledge; economic analysis, abstract-logical. The result of the work is a study of the management system of marketing activities of the advertising agency "Arnica". The STEP-analysis and SWOT-analysis of the company's activity are carried out and the directions of improvement of marketing system management for the researched enterprise on the basis of strategy formation are offered.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ ...86uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 1. Теоретичні підходи до управління системою маркетингової діяльності підприємства ... 7uk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Маркетинг як основна функція менеджменту...7uk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Характеристика стратегій та концепцій управління маркетингом...13uk_UA
dc.description.tableofcontents1.3. Процес управління системою маркетингу...22uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1...24uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 2. Аналіз діяльності рекламного агентства «арніка» на ринку рекламних послуг тернопільської області ...26uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Загальна характеристика маркетингової діяльності компанії...26uk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Оцінка макро-та мікросередовища рекламного агентства «Арніка»...30uk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. SWOT-аналіз досліджуваного підприємства ...42uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2...48uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 3. Напрямки вдосконалення управління системою маркетингової діяльності досліджуваного підприємства ...50uk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Формування стратегії для управління системою маркетингу рекламного агентства «Арніка»…50uk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Створення веб-сайту як ефективного інструменту управління маркетинговою діяльністю компанії...58uk_UA
dc.description.tableofcontents3.3. Обґрунтування стратегічної орієнтації компанії...65uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3...71uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 4. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях ...72uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4...75uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки...76uk_UA
dc.description.tableofcontentsСписок використаних джерел...79uk_UA
dc.description.tableofcontentsДодатки...86uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectринок рекламних послугuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmarket of advertising servicesuk_UA
dc.titleВдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю рекламного агентстваuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of management system of an advertising agency marketinguk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Бучинський Валентин Володимирович, 2020uk_UA
dc.contributor.committeeMemberТимошик, Наталя Степанівна-
dc.contributor.committeeMemberTimoshik, Natalia-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages85-
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Господарський кодекс України [прийнято ВР 16 січня 2003 року, №436-IV]. // Відомості Верховної Ради України, 2003, № 18, № 19-20, № 21-22, ст.144 - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15uk_UA
dc.relation.references2. Про захист від недобросовісної конкуренції: Закон України [прийнято ВР 18 грудня 2008 року № 689-VІ] // www.rada.gov.ua.uk_UA
dc.relation.references3. Про захист прав споживачів: Закон України [прийнято ВР 12 травня 1991 року № 1023-XII] // www.rada.gov.ua.uk_UA
dc.relation.references4. Про охорону праці: Закон України [прийнято ВР 14 жовтня 1992 року № 2694-ХІ] // www.rada.gov.ua.uk_UA
dc.relation.references5. Про рекламу: Закон України [прийнято ВР 3 липня 1996 № 270/96-ВР] // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 39, ст. 181 - [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references6. Про ціни і ціноутворення: Закон України [прийнято ВР 21 червня 2012 року № 5007-VI] // www.rada.gov.ua.uk_UA
dc.relation.references7. Аналіз господарської діяльності: навчальний посібник / за ред. І.В. Сіменко, Т.Д. Косової. – К.: Центр учбової літератури, 2013. – 384 с.uk_UA
dc.relation.references8. Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия : Учеб. для вузов / Генри Ассэль; [Пер. с англ. Штернгарца М. З.]. - 2. изд. - М. : Инфра-М : НФПК NTF, 2001. - XII, 803 с.uk_UA
dc.relation.references9. Балабанова Л.В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [Текст]: навч. посібник / Л.В. Балабанова, О.А. Бриндіна. – Київ: Професіонал, 2006. – 336 с.uk_UA
dc.relation.references10. Балабанова Л.В. Маркетинговий менеджмент : [навч. посіб.] / Л.В. Балабанова ; 3-тє вид., перероб. і доп. – К. : Знання, 2004. – 354 с. 36uk_UA
dc.relation.references11. Белявцев М.І. Маркетинговий менеджмент : [навч. посіб. для студ. вищ. навч. заклад.] / За ред. М.І. Белявцева, В.М. Воробйова, В.Г. Кузнєцова. – К. : Донецький нац. ун-т, 2006. – 407 с.uk_UA
dc.relation.references12. Біловодська О.А. Маркетинговий менеджмент: навчальний посібник / О.А. Біловодська. – К. : Знання, 2010. – 332 с.uk_UA
dc.relation.references13. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент / А.В. Войчак. – Київ : КНЕУ, 2000. – 100 с.uk_UA
dc.relation.references14. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник./ С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002. – 712 с.uk_UA
dc.relation.references15. Герасимчук З.В. Маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності регіону / З.В. Герасимчук, О.О. Яринюк // Економічні науки. Серія : Регіональна економіка. - 2014. - Вип. 11. - С. 75-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnre_2014_11_9uk_UA
dc.relation.references16. Голодец Б.М. Современная концепция соціального маркетинга [Электронный ресурс] / Б.М. Голодец // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – № 6. – Режим доступа: http://www.mavriz.ru/articles/ 2001/6/321. html.uk_UA
dc.relation.references17. Голубков Е.П. Маркетинг для профессионалов: учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры / Е.П. Голубков. – М. Изд-во «Юрайт», 2016. – 474с.uk_UA
dc.relation.references18. Друкер П. Практика менеджмента. /П. Друкер – Манн, Иванов и Фербер , 2015 – 416 с.uk_UA
dc.relation.references19. Друкер П. Энциклопедия менеджмента / Под ред Т.А. Гуреш, пер. с англ. О.Л. Пелявского – М. : Издательский дом «Вильяме», 2004. – 432 с.uk_UA
dc.relation.references20. Ивашкова Н.И. Управление маркетингом / Н.И Ивашкова – М. : ИНФРА-М, 2010. – 176 с. 6. Бейкер М. Маркетинг / М Бейкер – СПб : Питер, 2002. – 1192 с.uk_UA
dc.relation.references21. Іванова Р.Х. Маркетинговый менеджмент / Р. Х. Иванова. – Х.: «ИНЖЭК», 2007. – 120 с.uk_UA
dc.relation.references22. Калмикова Н.М. Маркетинговий менеджмент в системі управління підприємством [Електронний ресурс] / Н.М. Калмикова. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/node/906.uk_UA
dc.relation.references23. Калюжнова Н.Я. Маркетинг: общий курс / Н.Я. Калюжнова, А.Я. Якобсон. – 2-е изд., испр. – М. : Омега-Л, 2007. – 476 с.uk_UA
dc.relation.references24. Копич І. М., Сороківський В.М., Стефаняк В.І. Математичні моделі в менеджменті та маркетингу. Навч. посібник. Рекомендовано МОН України. «НОВИЙ СВІТ-2000», 2020. – 376сuk_UA
dc.relation.references25. Короткова А.В Управление маркетингом / А.В. Короткова, И.М. Синяевой. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Юнити-Дана, 2005. – 463с.uk_UA
dc.relation.references26. Котлер Ф. Маркетинг / Ф. Котлер. – «КМ-Букс». – 2019. – 224с. 27. Краузе О.І. Дослідження конкурентоспроможності підприємства [Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу:колективна монографія /за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: «Бескиди», 2020. – 179 с.] - С. 77-86.uk_UA
dc.relation.references28. Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент / В.М. Куценко. – Київ: МАУП, 2003. – 184 с.uk_UA
dc.relation.references29. Ламбен Ж-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Ламбен Жан-Жак – «Наука», 1996. – 589 с. 37uk_UA
dc.relation.references30. Левицька І. В. Менеджмент підприємств за кризових умов: Навч. посібник. 2-гє видання. Рекомендовано МОН України. «НОВИЙ СВІТ2000», 2020 р. – 176с.uk_UA
dc.relation.references31. Майсак О.С. SWOT-анализ: объект, факторы, стратегии. Проблема поиска связей между факторами / О.С. Майсак // Управление и высокие технологи. – 2013. – №1.uk_UA
dc.relation.references32. Маркетинг / Романов А.А., Басенко В.П., Жуков Б.М. – Під заг. ред.. А.А. Романова. - М.: 2012. — 440 с.uk_UA
dc.relation.references33. Маркетинг підприємства : навчальний посібник / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 612 с.uk_UA
dc.relation.references34. Маркетинг. Учебник /А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильников и др. — М.: Банки и биржи, 1996. — 560 с.uk_UA
dc.relation.references35. Маркетинг: Підручник / В. Руделіус, О.М. Азарян, О.А. Виноградов та ін.: Ред.-упор. О. І. Сидоренко, П. С Редько. - К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2005. - 422 с.uk_UA
dc.relation.references36. Маркетинг-менеджмент : [учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры] / Под ред. И.В. Липсица, О.К. Ойнер. – М. : Юрайт, 2016. – 379 с.uk_UA
dc.relation.references37. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. / Під ред. Н. Карперко. – Центр навчальної літератури. – 2019. – 252 с.uk_UA
dc.relation.references38. Маркетинговий аудит системи збуту [Текст ]: навч. посібник / Л.В. Балабанова, А.В. Балабаниць. - К. : Професіонал, 2004. - 224 с.uk_UA
dc.relation.references39. Маркетинговий менеджмент. [Текст]: навч. посібник / Л.В.Балабанова [та ін.] – 2-ге вид., переробл. і доп. – Донецьк: Дон ДУЕТ, 2002. – 290 с.uk_UA
dc.relation.references40. Маркетинговий менеджмент: навчальний посібник / [Россоха В.В., Гуменна О.В., Пічик К.В., Романченко Н.В.] ; за ред. В.В. Россохи. - К. : ННЦ "ІАЕ", 2014. - 244 с.uk_UA
dc.relation.references41. Маркетинговий менеджмент: Опорний конспект лекцій: навч. посіб. для студ. спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисловий маркетинг» / Н. В. Язвінська;. КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 37 с.uk_UA
dc.relation.references42. Маркетинговий менеджмент: Підручник / Ф. Котлер, К.Л. Келлер, А.Ф. Павленко та ін. – К.: Видавництво «Хімджест», 2008. – 720 с.uk_UA
dc.relation.references43. Мягков Е. Как разработать, формализовать и внедрить систему KPI в компании / Е. Мягков // Финансист. – 2008. – №11.uk_UA
dc.relation.references44. О’Шонесси Дж. Конкурентный маркетинг: стратегический подход / Дж. О’Шонесси ; пер. с англ. под ред. Д.О. Ямпольской. – СПб. : Питер, 2002. – 857 сuk_UA
dc.relation.references45. Огилви Д. Тайны рекламного двора. Советы старого рекламиста / Д. Огилви. - М.: Эксмо, 2007. [Электронный ресурс].- Режим доступа:http://www.bt-ural.ruuk_UA
dc.relation.references46. Оксентюк Б.А. Інформація в системі маркетингового управління підприємством / Богдана Андріївна Оксентюк, Ольга Михайлівна Фроленко // Галицький економічний вісник, — Тернопіль: ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 198-204.uk_UA
dc.relation.references47. Основи маркетингу: Навч. посіб. для студ. екон. ф-тів вузів / А. Кус; Пер., наук.ред.: А. Ф Павленко, В. П Пилипчук. - К. : Нічлава, 1999. – 223с.uk_UA
dc.relation.references48. Основи охорони праці [Текст]: підручник / К.Н. Ткачук, Н.О. Халімовський, В.В. Зацарний та ін. ; за ред. К.Н. Ткачука і М.О. Халімовського. – К. : Основа, 2006. – 448 с.uk_UA
dc.relation.references49. Основы некоммерческого маркетинга / Андреев С.Н; Мельниченко Л.Н.- Изд-во: М.: Прогресс-Традиция, 2000. – 320с.uk_UA
dc.relation.references50. Офіційний сайт Державної служби статистики України: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukrstat.gov.uauk_UA
dc.relation.references51. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг: Навч. Посібник / В.Р. Прауде, О.Б. Білий. - К.: Вища шк., 1994. - 256 с.uk_UA
dc.relation.references52. Приймак А. Управління проектами: навчальний посібник – 2-ге вид., перероб. і доп.: КНУ ім. Т.Шевченка, 2011. – 420с.uk_UA
dc.relation.references53. Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на 2021—2027 роки / Постанова КМУ від 05.08.2020 р Режим доступу: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-derzhavnoyi-strategiyi-regionalnogo-rozvitku-na-20212027-t50820uk_UA
dc.relation.references54. Райко Д.В. Концептуальна модель автоматизованої інформаційної системи маркетингу на підприємстві / Д.В. Райко, Л.Е. Лебедєва // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2014. – №3. – С. 142-153.uk_UA
dc.relation.references55. Семенюк С. Маркетингові стратегії [Маркетинговий менеджмент. Навчальний посібник /за ред. Штефанича Д.А. – Тернопіль: «Економічна думка», 2015. – 241 с.] - С. 126-135.uk_UA
dc.relation.references56. Семенюк С. Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Світлана Богданівна Семенюк // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 204-212.uk_UA
dc.relation.references57. Семенюк С. Ефективний пошук покупців – основа бізнесу / С. Семенюк // Галицький економічний вісник, 2018. — Том 55. — №2. – С.98-106uk_UA
dc.relation.references58. Семенюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. - № 1 (Том 4). – С.61-72uk_UA
dc.relation.references59. Сидорук Ю. А. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: теоретичні засади [Електронний ресурс] / Ю. А. Сидорук // Ефективна економіка. – 2013. – № 11. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2485.– Назва з екрана.uk_UA
dc.relation.references60. Соловьёв Б.А. Управление маркетингом./ Б.А Соловьёв. – М. : Инфра-М, 1999. – 147 с.uk_UA
dc.relation.references61. Старостіна А.О. Маркетинг. Підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В.Крикавський та ін., за ред.. А.О. Старостіної. – К.: Знання, 2009. – 1070с.uk_UA
dc.relation.references62. Терминологический словар маркетинга [Электронный ресурс] / ред.. Г.Л. Багиева. - Режим доступа: . https://www.marketing.spb.ru/read/docum/a21.htmuk_UA
dc.relation.references63. Титова В.А. Маркетинг / В.А. Титова. – Ростов-на-Дону : Феникс, 2001. – 448 с.uk_UA
dc.relation.references64. Титоренко Г.А. Информационные системы в экономике / Г.А. Титоренко. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Юнити-Дана, 2008. – 463 с.uk_UA
dc.relation.references65. Фалович В.А. Комунікації підприємств в Інтернеті: тренди і напрями розвитку /В.А. Фалович, О.С. Довгунь //Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. – 2018. – Т. 23. Вип. 1 (66). – С. 59-62. URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdfuk_UA
dc.relation.references66. Федорович Р.В., Семенюк С.Б. Маркетингове моделювання діяльності підприємств / Р.В. Федорович, С.Б. Семенюк // Наука й економіка, 2010. - №2. – С.150-155uk_UA
dc.relation.references67. Федорченко А.В. Система маркетингових досліджень: монографія / А.В. Федорченко. – К. : КНЕУ, 2009. – 267 с.uk_UA
dc.relation.references68. Чисельність наявного населення Тернопільської області – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.te.ukrstat.gov.ua/files/Bul/nm_z1_2019.pdfuk_UA
dc.relation.references69. Шпилик С. В. Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства / Світлана Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 53. — № 2. — С. 89–102.uk_UA
dc.relation.references70. Шубіна С.В., Мірошник О.Ю. Стратегічний аналіз практикум. Навчальний посібник Рекомендовано МОН України. «НОВИЙ СВІТ2000», 2020 р. – 218с.uk_UA
dc.relation.references71. Шумейко В.М. Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах / В.М. Шумейко // Маркетинг в Україні. – 2009. – №1. – С. 46-48.uk_UA
dc.relation.references72. Щербань В.М. Маркетинговий менеджмент [Текст]: навч. посібник / В.М. Щербань. – Київ: Центр навчальної літ., 2006. – 223 с.uk_UA
dc.relation.references73. Эванс Дж.Р. Маркетинг / Дж.Р. Эванс, Б. Берман ; пер. с англ. – М.: Сирин, 2002. – 308 с.uk_UA
dc.relation.references74. American Marketing Association. Marketing Dictionary [Електронний ресурс].- Режим доступу: https://www.ama.org/topics/branding/uk_UA
dc.relation.references75. Drucker, Peter F., «The Practice of Management», 1954. ISBN 0-06-011095- 3. Русскоязычное издание: Практика менеджмента. — М.: «Вильямс», 2007. — С. 400.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Bildumetan azaltzen da:075 — маркетинг

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Магістерська_Бучинський.pdf1,34 MBAdobe PDFBistaratu/Ireki
Авторська довідка (Бучинський).pdf668,02 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak