Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33241
Назва: Розробка модуля автоматизованого генерування електронного підручника на базі матеріалів електронного навчального курсу в середовищі LMS ATutor
Інші назви: Development of the module of the automated generation of the electronic textbook on the basis of materials of an electronic training course in the LMS ATutor environment
Автори: Бойчун, Віктор Анатолійович
Boychun, Victor
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Кафедра автоматизації технологічних процесів і виробництв
Бібліографічний опис: Бойчун В. А. Розробка модуля автоматизованого генерування електронного підручника на базі матеріалів електронного навчального курсу в середовищі LMS ATutor : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „151 — автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології“ / В. А. Бойчун. – Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 62 c.
Bibliographic description: Boychun V. A., Development of the module of automated generation of the electronic textbook on the basis of materials of the electronic educational course in the LMS ATutor environment: qualification work of the master on a specialty "151 - automation and computer-integrated technologies" / V. A. Boychun. Boychun, - Ternopil: TNTU, 2020. - 62 p.
Дата публікації: 21-гру-2020
Дата подання: 18-гру-2020
Дата внесення: 20-гру-2020
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, Факультет прикладних інформаційних технологій та електроінженерії, Кафедра автоматизації технологічних процесів і виробництв
Країна (код): UA
Установа захисту: ЕК №22, 2020 р.
Науковий керівник: Шкодзінський, Олег Ксаверович
Shkodzinskyi, Oleh
Члени комітету: Курко, Андрій Михайлович
Kurko, Andriy
УДК: 681.3
Теми: 151
автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
дистанційне навчання
електронне навчання
електронний освітній ресурс
електронний навчальний курс
електронний підручник
distance learning
e-learning
e-learning resource
e-learning course
e-textbook
Діапазон сторінок: 1-62
Кінцева сторінка: 62
Короткий огляд (реферат): Мета кваліфікаційної роботи - обрати оптимальну технологію створення електронного підручника та перевірити її ефективність при використанні в рамках навчання за курсом «Гідрогазодинаміка» Засоби розробки, технології та стандарти - С#, XML, PHP, Action Script, HTML5. Основне завдання кваліфікаційної роботи полягає у порівняльному аналізі існуючих технологій веб-програмування та виборі найоптимальнішої для створення електронного підручника, який у подальшому може знайти використання в освітньому процесі Сфера застосування - галузь освіти
The purpose of the qualification work is to choose the optimal technology for creating an electronic textbook and check its effectiveness when used in the course of "Hydrogas Dynamics" Development tools, technologies and standards - C #, XML, PHP, Action Script, HTML5. The main task of the qualification work is a comparative analysis of existing web programming technologies and the selection of the most optimal for the creation of an electronic textbook, which can later be used in the educational process. Scope - the field of education
Опис: Робота виконана на кафедрі автоматизації технологічних процесів і виробництв факультету прикладних інформаційних технологій та електроінженерії Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України. Захист відбудеться «21» грудня 2020 р. о 14.00год. на засіданні екзаменаційної комісії №22 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя
Зміст: ЗМІСТ...6 СПИСОК СКОРОЧЕНЬ...8 ВСТУП...9 1 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА...13 1.1. Інформатизація освіти як складова інформатизації суспільства..13 1.2. Системи електронного навчання у дистанційній освіті....15 1.3. Висновки по розділу ...17 2 ТЕХНОЛОГІЇ СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА ТА ЙОГО СТРУКТУРА...18 2.1 Електронний підручник як освітній ресурс...18 2.2. Концепція побудови електронного навчального посібника...20 2.3. Структура програмного забезпечення...21 2.4. Висновки по розділу 2...26 3 ЗМІСТ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА ТА ЙОГО СТРУКТУРА...27 3.1 Структура електронного підручника «Гідрогазодинаміка»…27 3.2. Зміст електронного підручника «Гідрогазодинаміка»…28 3.2.1 Візитівка електронного курсу…28 3.2.2. Картка навчальної дисципліни…28 3.2.3. Короткий опис предмету…29 3.2.4. Календарний план вивчення дисципліни…30 3.2.5. Методичні рекомендації щодо роботи з курсом та вхідне тестування…31 3.2.6. Шкала оцінювання…31 3.2.7.Оголошення…31 3.2.8.Навчальні модулі…32 3.3. Організація тестування в ЕНК…35 3.3.1. Види тестових запитань та формування їх бази…35 3.3.2. Види тестових контролів …35 3.4. Висновки по розділу 3....42 4 НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ЧАСТИНА....43 4.1. Веб-технології створення електронних підручників....43 4.2 Стандартизація у системах дистанційного навчання....47 4.3. Висновки по розділу 4....50 5 ХАРАКТЕРИСТИКА ЕП ТА ЕП «ГІДРОГАЗОДИНАМІКА»...51 5.1. Опис вступної частини курсу…51 5.2. Опис основного матеріалу ЕП «Гідрогазодинаміка»…52 5.3. Висновки по розділу 5...54 6 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ....55 6.1 Основні методи та засоби нормалізації повітря робочої зони...55 6.2 Природне освітлення та основні вимоги до його організації...57 ВИСНОВКИ...59 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ...61 ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33241
Власник авторського права: © Бойчун В.А., 2020
Перелік літератури: 1. Ибрагимов И. М. Информационные технологии и средства дистанционного обучения: учебное пособие / И. М. Ибрагимов. – С.- П.: Академия, 2007, -360 с.
2. Освіта в інноваційному поступі суспільства: доповідь на підсумковій колегії Міністерства освіти і науки України, 17 серпня 2006 року / Освіта України. – 2006. – 14 серпня (№ 60-61). – С. 1-21.
3. Полат Е. С. Дистанционное обучение: каким ему быть? [Текст]: учебник / Е. С. Полат, А. Е. Петров. –М.: Педагогика. - 2001.
4. Жук Ю.О. Системні особливості освітнього середовища як об’єкту інформатизації // Післядипломна освіта в Україні. – 2002. – № 2. – С. 35 – 37
5, SCORM [Електронний ресурс]: стаття. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/SCORM.–Назва з екрану.
6. Гусева А.И. Методология SCORM для проектирования информационных образовательных ресурсов // Информационные технологии в образовании: сб.науч. тр. XIXМеждунар. конф.-выставки. М.: МИФИ, 2009. Ч. II. С. 66–68.
7. Положення про електронні освітні ресурси у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя - наказ №4/7-1109 від 06.12.2019
8. Биков В. Ю. Концептуальні засади інформатизації бібліотек освітянської галузі України: Документознавство.Інформологія / В. Ю. Биков, П. І. Рогова, Ю. І. Артемов– 2004. – № 4. – С. 44-47.
9. Веліховська А. Б. Проблеми та перспективи використання програмних педагогічних засобів у навчальному процесі /А.Б.Веліховська // Вересень. – 2000. – 140 с.
10. Гутгарц Р.Д. Компьютерная технология обучения / Р.Д.Гутгарц, В.П. Чебышева // Информатика и образование, 2000. – №5. –С.44-45.
11. Доманский Е. Информационное общество и образование: мифология и реальность / Е. Доманский // Народное образование. – 2008. - № 2. - С.
12. Гузеев В. В. Организационные формы обучения и уроков [Текст] учебник / В. В. Гузеев. - С.: Наука, 2002.
13. Башмаков А. Разработка компьютерных пособий и обучающих систем / А.Башмаков, І.Башмаков. – М.: Филинъ, 2003. — 616 с.
14. Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання [Текст]: Наук. метод. посіб. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко – К.: А. С. К. – 2004. – 300 с.
15. Adobe Flash [електронний ресурс]: стаття. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/Adobe_Flash – Назва з екрану.
16. ActionScript [електронний ресурс]: стаття. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/ActionScript .–Назва з екрану.
17. Алекс Макки. Введение в .NET 4.0 и Visual Studio 2010 для профессионалов / Алекс Макки. – [пер. с англ.]. – Вильямс, 2010. – 416с.
18. ASP.NET для профессионалов.В 2 томах: Андерсон Р., Фрэнсис Б., Хомер А. и др. — М.: Лори, 2004. - 1164 с.
19. Лещев Д. Создание интерактивного Web-сайта: учебный курс / Д. Лещев. СПб.: – Питер, 2005. – 350 с.
20. Положення про дистанційне навчання», затверджене наказом №466 Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 року.
21. Положенням про електронні освітні ресурси у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя (наказ №4/7-1109 від 06.12.2019).
22. Уніфіковані вимоги до електронних навчальних курсів у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя. (наказ №4/7-956 від 12.09.2011).
23. Бойчун В.А. «Огляд інформаційної моделі управління навчальних систем за стандартом IMS Enterprise Information Model» // Матеріали VIII науково-технічної конференції «Інформаційні моделі, системи та технології» (9-10 грудня 2020 року).– 2020.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:151 — автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtorska_Form Boichun Viktor.docАвторська довідка61,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
KRM Boichun Viktor KAm-61_Elartu.pdfКваліфікаційна робота магістра1,83 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора