Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33138

Pealkiri: Маркетинг цінностей
Teised pealkirjad: Value marketing
Autor: Шморгун, Віталій
Shmorgun, Vitaly
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Шморгун В. Маркетинг цінностей / Шморгун Віталій // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 132–133. — (Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу).
Bibliographic description (International): Shmorgun V. (2020) Marketynh tsinnostei [Value marketing]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 132-133 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ilmumisaasta: 16-nov-2020
Date of entry: 13-det-2020
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 132-133
Start page: 132
End page: 133
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33138
References (Ukraine): 1) Семенюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств. / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович / Маркетинг і цифрові технології. - №1. – С.61-72.
References (International): 1) Semeniuk S.B., Falovych V.A. Suchasni tendentsii vykorystannia marketynhu v diialnosti pidpryiemstv., S.B. Semeniuk, V.A. Falovych, Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii, No 1, P.61-72.
Content type: Conference Abstract
Asub kollektsiooni(de)s:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.