Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33134

Tytuł: Методики модифікації поведінки споживачів
Inne tytuły: Methods of modification of consumer behavior
Authors: Саламон, Антон
Бурліцька, Оксана Петрівна
Salamon, Anton
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Саламон А. Методики модифікації поведінки споживачів / Саламон Антон, Бурліцька Оксана // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 124–125. — (Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу).
Bibliographic description (International): Salamon A., Burlitska O. (2020) Metodyky modyfikatsii povedinky spozhyvachiv [Methods of modification of consumer behavior]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 124-125 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 16-lis-2020
Date of entry: 13-gru-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 124-125
Główna strona: 124
Strona końcowa: 125
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33134
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi