Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33131

Tytuł: Маркетингова стратегія як важливий елемент стратегічного набору для забезпечення розвитку агробізнесу і впровадження агротехнологій
Inne tytuły: Marketing strategy as an important element of strategic set for ensuring agricultural development and implementation of agrotechnic
Authors: Малюта, Людмила Ярославівна
Пончик, Мар’яна
Malyuta, Lyudmila
Ponchyk, Mariana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Малюта Л. Я. Маркетингова стратегія як важливий елемент стратегічного набору для забезпечення розвитку агробізнесу і впровадження агротехнологій / Малюта Людмила, Пончик Мар’яна // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 120–121. — (Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу).
Bibliographic description (International): Malyuta L., Ponchyk M. (2020) Marketynhova stratehiia yak vazhlyvyi element stratehichnoho naboru dlia zabezpechennia rozvytku ahrobiznesu i vprovadzhennia ahrotekhnolohii [Marketing strategy as an important element of strategic set for ensuring agricultural development and implementation of agrotechnic]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 120-121 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 16-lis-2020
Date of entry: 13-gru-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 330.3
Strony: 2
Zakres stron: 120-121
Główna strona: 120
Strona końcowa: 121
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33131
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi