Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33131

Назва: Маркетингова стратегія як важливий елемент стратегічного набору для забезпечення розвитку агробізнесу і впровадження агротехнологій
Інші назви: Marketing strategy as an important element of strategic set for ensuring agricultural development and implementation of agrotechnic
Автори: Малюта, Людмила Ярославівна
Пончик, Мар’яна
Malyuta, Lyudmila
Ponchyk, Mariana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Малюта Л. Я. Маркетингова стратегія як важливий елемент стратегічного набору для забезпечення розвитку агробізнесу і впровадження агротехнологій / Малюта Людмила, Пончик Мар’яна // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 120–121. — (Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу).
Bibliographic description: Malyuta L., Ponchyk M. (2020) Marketynhova stratehiia yak vazhlyvyi element stratehichnoho naboru dlia zabezpechennia rozvytku ahrobiznesu i vprovadzhennia ahrotekhnolohii [Marketing strategy as an important element of strategic set for ensuring agricultural development and implementation of agrotechnic]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 120-121 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 330.3
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 120-121
Початкова сторінка: 120
Кінцева сторінка: 121
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33131
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.