Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33120

Назва: Значення маркетингового аналізу в діяльності підприємства
Інші назви: The importance of marketing analysis in the activity of the enterprise
Автори: Шеремета, Ольга
Sheremeta, Olga
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Шеремета О. Значення маркетингового аналізу в діяльності підприємства / Шеремета Ольга // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 100–101. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description: Sheremeta O. (2020) Znachennia marketynhovoho analizu v diialnosti pidpryiemstva [The importance of marketing analysis in the activity of the enterprise]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 100-101 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Конференція/захід: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 16-лис-2020
Дата внесення: 13-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 100-101
Початкова сторінка: 100
Кінцева сторінка: 101
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33120
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://marketinghelping.com/konspekti-lekcz/21-konspekt-lekczj-qosnovi-marketinguq/427-metodi-vivchennya-rinku.html;
Перелік літератури: 1). Липчук В. В. Маркетинговий аналіз : навч. посіб. /В. В. Липчук, І.Г. Яців, Б. М. Гошко, О. Й. Гошко. - К. : Академвидав, 2008. – 216 c.;
2) Методи вивчення ринку. UTL: http://marketinghelping.com/konspekti-lekcz/21-konspekt-lekczj-qosnovi-marketinguq/427-metodi-vivchennya-rinku.html;
3) Тищенко Д. Передові технології інтелектуального аналізу даних у маркетингу / Д. Тищенко // Маркетинг в Україні. – 2006. - №4. – С.52-54.
References: 1). Lypchuk V. V. Marketynhovyi analiz : tutorial /V. V. Lypchuk, I.H. Yatsiv, B. M. Hoshko, O. Y. Hoshko, K. : Akademvydav, 2008, 216 c.;
2) Metodi vivchennia rinku. UTL: http://marketinghelping.com/konspekti-lekcz/21-konspekt-lekczj-qosnovi-marketinguq/427-metodi-vivchennya-rinku.html;
3) Tyshchenko D. Peredovi tekhnolohii intelektualnoho analizu danykh u marketynhu, D. Tyshchenko, Marketynh v Ukraini, 2006, No 4, P.52-54.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.