Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33120

Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorШеремета, Ольга
dc.contributor.authorSheremeta, Olga
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:51Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:51Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationШеремета О. Значення маркетингового аналізу в діяльності підприємства / Шеремета Ольга // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 100–101. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33120-
dc.format.extent100-101
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.relation.urihttp://marketinghelping.com/konspekti-lekcz/21-konspekt-lekczj-qosnovi-marketinguq/427-metodi-vivchennya-rinku.html;
dc.titleЗначення маркетингового аналізу в діяльності підприємства
dc.title.alternativeThe importance of marketing analysis in the activity of the enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1). Липчук В. В. Маркетинговий аналіз : навч. посіб. /В. В. Липчук, І.Г. Яців, Б. М. Гошко, О. Й. Гошко. - К. : Академвидав, 2008. – 216 c.;
dc.relation.references2) Методи вивчення ринку. UTL: http://marketinghelping.com/konspekti-lekcz/21-konspekt-lekczj-qosnovi-marketinguq/427-metodi-vivchennya-rinku.html;
dc.relation.references3) Тищенко Д. Передові технології інтелектуального аналізу даних у маркетингу / Д. Тищенко // Маркетинг в Україні. – 2006. - №4. – С.52-54.
dc.relation.referencesen1). Lypchuk V. V. Marketynhovyi analiz : tutorial /V. V. Lypchuk, I.H. Yatsiv, B. M. Hoshko, O. Y. Hoshko, K. : Akademvydav, 2008, 216 c.;
dc.relation.referencesen2) Metodi vivchennia rinku. UTL: http://marketinghelping.com/konspekti-lekcz/21-konspekt-lekczj-qosnovi-marketinguq/427-metodi-vivchennya-rinku.html;
dc.relation.referencesen3) Tyshchenko D. Peredovi tekhnolohii intelektualnoho analizu danykh u marketynhu, D. Tyshchenko, Marketynh v Ukraini, 2006, No 4, P.52-54.
dc.identifier.citationenSheremeta O. (2020) Znachennia marketynhovoho analizu v diialnosti pidpryiemstva [The importance of marketing analysis in the activity of the enterprise]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 100-101 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage100
dc.citation.epage101
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Vyskytuje se v kolekcích:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.