Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33110

Pealkiri: Еволюція розвитку маркетингу
Teised pealkirjad: Evolution of marketing development
Autor: Бодрух, Ірина
Bodrukh, Iryna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бодрух І. Еволюція розвитку маркетингу / Бодрух Ірина // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 6–7. — (Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід).
Bibliographic description (International): Bodrukh I. (2020) Evoliutsiia rozvytku marketynhu [Evolution of marketing development]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 6-7 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ilmumisaasta: 16-nov-2020
Date of entry: 13-det-2020
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 6-7
Start page: 6
End page: 7
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33110
References (Ukraine): 1. Котлер Ф. Маркетинг 3.0. От продуктов к потребителям и далее – к человеческой душе / Филип Котлер, Хермаван Картаджайя, Айвен Сетиаван. – М.:Изд-во «Альпина Бизнес Бук», 2012. – 240с.
2. Семенюк С. Б.; Фалович В. А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств. / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович / Маркетинг і цифрові технології. - №1. – С.61-72.
References (International): 1. Kotler F. Marketinh 3.0. Ot produktov k potrebiteliam i dalee – k chelovecheskoi dushe, Filip Kotler, Khermavan Kartadzhaiia, Aiven Setiavan, M.:Izd-vo "Alpina Biznes Buk", 2012, 240p.
2. Semeniuk S. B.; Falovych V. A. Suchasni tendentsii vykorystannia marketynhu v diialnosti pidpryiemstv., S.B. Semeniuk, V.A. Falovych, Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii, No 1, P.61-72.
Content type: Conference Abstract
Asub kollektsiooni(de)s:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.