กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33099

ชื่อเรื่อง: Конс’юмеризм як концепція захисту прав споживачів
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Consumerism as a concept of consumer protection
ผู้แต่ง: Боднар, Діана
Бурліцька, Оксана Петрівна
Bodnar, Diana
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Боднар Д. Конс’юмеризм як концепція захисту прав споживачів / Боднар Діана, Бурліцька Оксана // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 4–5. — (Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід).
Bibliographic description (International): Bodnar D., Burlitska O. (2020) Konsiumeryzm yak kontseptsiia zakhystu prav spozhyvachiv [Consumerism as a concept of consumer protection]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 4-5 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 16-พฤศ-2020
Date of entry: 13-ธัน-2020
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 4-5
Start page: 4
End page: 5
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33099
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTPSNTS_2020_Bodnar_D-Consumerism_as_a_concept_of_4-5.pdf507,81 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTPSNTS_2020_Bodnar_D-Consumerism_as_a_concept_of_4-5.djvu35,81 kBDjVuดู/เปิด
MTPSNTS_2020_Bodnar_D-Consumerism_as_a_concept_of_4-5__COVER.png301,67 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น