Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33012
Title: | Підвищення залишкової довговічності елементів авіаційних конструкцій пластичним деформуванням матеріалу в околі отворів |
Other Titles: | Increasing the residual lifetime elements of aircraft structures by plastic deformation of the material in the vicinity of the holes |
Authors: | Дивдик, Олександр Васильович Dyvdyk, O. V |
Bibliographic description (Ukraine): | Дивдик О. В. Підвищення залишкової довговічності елементів авіаційних конструкцій пластичним деформуванням матеріалу в околі отворів : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 131 «Прикладна механіка» / Олександр Васильович Дивдик. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 169 с. |
Issue Date: | Nov-2020 |
Date of entry: | 30-Nov-2020 |
Country (code): | UA |
Place of the edition/event: | ТНТУ ім. І.Пулюя |
Supervisor: | Ясній, Петро Володимирович |
Committee members: | Підгурський, Микола Іванович Ляшук, Олег Леонтійович Пиндус, Юрій Іванович |
UDC: | 539.3 |
BBK: | 22.251 |
Keywords: | пластина з отвором алюмінієвий сплав сплав із пам’яттю форми фазові перетворення аустеніт мартенсит відносне розширення отвору втомна довговічність натяг дорнування тріщина фронт тріщини швидкість росту втомної тріщини коефіцієнт інтенсивності напруження попередньо вирощена тріщина plate with hole aluminum alloy shape memory alloys phase transformations austenite martensite cold expansion hole residual lifetime cold expansion degree crack crack front fatigue crack growth stress intensity factor preexisting crack |
Abstract: | Дана робота стосується актуальної науково-технічної проблеми
підвищення залишкової довговічності елементів авіаційних конструкцій з
концентраторами напружень. Високі вимоги до надійності конструкцій і їх
безпечної експлуатації мають особливе значення в умовах циклічного
навантаження і високих напружень. Важливою є наукова задача оцінки
залишкової довговічності конструктивних елементів з експлуатаційними
пошкодженнями (втомними тріщинами) в околі функціональних і кріпильних
отворів з підвищеними вимогами до безпечної експлуатації. This work concerns the topical scientific and technical problem of increasing the residual lifetime of elements of aircraft structures with stress concentrators. High requirements for the reliability of structures and their safe operation are of particular importance in conditions of cyclic loading and high stresses. An important scientific task is to assess the residual lifetime of structural elements with operational damage (fatigue cracks) in the vicinity of functional and mounting holes with high requirements for safe operation |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33012 |
Copyright owner: | Терноільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
Content type: | Dissertation |
Appears in Collections: | 131 Прикладна механіка |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Анотація.pdf | SUMMARY | 446,77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Висновок про наукову новизну, теоретичне і практичне значення результатів дисертації.pdf | 4,78 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Дисертація Дивдик last.pdf | 7,82 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Відгук офіційного опонента Кіндрацького Б.І..pdf | 2,18 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Відгук офіційного опонента Біщак Р. Т..pdf | 5,2 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.