Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33012
Назва: Підвищення залишкової довговічності елементів авіаційних конструкцій пластичним деформуванням матеріалу в околі отворів
Інші назви: Increasing the residual lifetime elements of aircraft structures by plastic deformation of the material in the vicinity of the holes
Автори: Дивдик, Олександр Васильович
Dyvdyk, O. V
Бібліографічний опис: Дивдик О. В. Підвищення залишкової довговічності елементів авіаційних конструкцій пластичним деформуванням матеріалу в околі отворів : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 131 «Прикладна механіка» / Олександр Васильович Дивдик. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 169 с.
Дата публікації: лис-2020
Дата внесення: 30-лис-2020
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя
Науковий керівник: Ясній, Петро Володимирович
Члени комітету: Підгурський, Микола Іванович
Ляшук, Олег Леонтійович
Пиндус, Юрій Іванович
УДК: 539.3
ББК: 22.251
Теми: пластина з отвором
алюмінієвий сплав
сплав із пам’яттю форми
фазові перетворення
аустеніт
мартенсит
відносне розширення отвору
втомна довговічність
натяг дорнування
тріщина
фронт тріщини
швидкість росту втомної тріщини
коефіцієнт інтенсивності напруження
попередньо вирощена тріщина
plate with hole
aluminum alloy
shape memory alloys
phase transformations
austenite
martensite
cold expansion hole
residual lifetime
cold expansion degree
crack
crack front
fatigue crack growth
stress intensity factor
preexisting crack
Короткий огляд (реферат): Дана робота стосується актуальної науково-технічної проблеми підвищення залишкової довговічності елементів авіаційних конструкцій з концентраторами напружень. Високі вимоги до надійності конструкцій і їх безпечної експлуатації мають особливе значення в умовах циклічного навантаження і високих напружень. Важливою є наукова задача оцінки залишкової довговічності конструктивних елементів з експлуатаційними пошкодженнями (втомними тріщинами) в околі функціональних і кріпильних отворів з підвищеними вимогами до безпечної експлуатації.
This work concerns the topical scientific and technical problem of increasing the residual lifetime of elements of aircraft structures with stress concentrators. High requirements for the reliability of structures and their safe operation are of particular importance in conditions of cyclic loading and high stresses. An important scientific task is to assess the residual lifetime of structural elements with operational damage (fatigue cracks) in the vicinity of functional and mounting holes with high requirements for safe operation
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33012
Власник авторського права: Терноільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Тип вмісту: Dissertation
Розташовується у зібраннях:131 Прикладна механіка



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.