Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32995

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаптєва, Лариса
dc.contributor.authorДемидюк, Оксана
dc.contributor.authorLapteva, Larisa
dc.contributor.authorDemydiuk, Oksana
dc.coverage.temporal30 жовтня 2020 року
dc.coverage.temporal30 October 2020
dc.date.accessioned2020-11-26T22:38:25Z-
dc.date.available2020-11-26T22:38:25Z-
dc.date.created2020-10-30
dc.date.issued2020-10-30
dc.identifier.citationЛаптєва Л. Використання власних торгових марок (брендингу) – шлях до підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства / Лариса Лаптєва, Оксана Демидюк // ФМЗКПНЕС, 30 жовтня 2020 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2020. — С. 83–85. — (Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).
dc.identifier.isbn978-617-7875-10-8
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32995-
dc.format.extent83-85
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2020
dc.relation.ispartofProceedings of the 5th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2020
dc.relation.urihttp://www.vr.com.ua/book/marketing/guseva_brand.htm
dc.relation.urihttp://www.zakon.rada.gov.ua
dc.relation.urihttps://www.atbmarket.com/news
dc.titleВикористання власних торгових марок (брендингу) – шлях до підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства
dc.title.alternativeThe use of own brands (branding) is a way to increase competitivenes of a commercial enterprises
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В. А., 2020
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc336
dc.relation.references1.Струтинська І. В. Бренд-менеджмент: теорія і практика.-Навч. посібник/ – Тернопіль: Прінт-офіс, 2015. – 204 с.
dc.relation.references2.Porter M.E. Competitive Advantage of Nations / M.E. Porter. – New York : Free Press, 1990. – 426 p.
dc.relation.references3.Гусева О.В. Брендинг [Електронний ресурс]/ О.В. Гусева.– Режим доступу: http://www.vr.com.ua/book/marketing/guseva_brand.htm.
dc.relation.references4.Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.zakon.rada.gov.ua.
dc.relation.references5.Офіційний веб-сайт Мережі продуктових супермаркетів «АТБ-Маркет» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.atbmarket.com/news
dc.relation.referencesen1.Strutynska I. V. Brend-menedzhment: teoriia i praktyka.-Navch. posibnyk/ – Ternopil: Print-ofis, 2015, 204 p.
dc.relation.referencesen2.Porter M.E. Competitive Advantage of Nations, M.E. Porter, New York : Free Press, 1990, 426 p.
dc.relation.referencesen3.Huseva O.V. Brendinh [Electronic resource]/ O.V. Huseva, Access mode: http://www.vr.com.ua/book/marketing/guseva_brand.htm.
dc.relation.referencesen4.Zakon Ukrainy "Pro okhoronu prav na znaky dlia tovariv i posluh" [Electronic resource], Access mode: http://www.zakon.rada.gov.ua.
dc.relation.referencesen5.Ofitsiinyi veb-sait Merezhi produktovykh supermarketiv "ATB-Market" [Electronic resource], Access mode: https://www.atbmarket.com/news
dc.identifier.citationenLapteva L., Demydiuk O. (2020) Vykorystannia vlasnykh torhovykh marok (brendynhu) – shliakh do pidvyshchennia konkurentospromozhnosti torhovelnoho pidpryiemstva [The use of own brands (branding) is a way to increase competitivenes of a commercial enterprises]. FMZKPNES (Tern., 30 October 2020), pp. 83-85 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationВідокремлений структурний підрозділ «Коломийський економіко-правовий коледж Київського національного торговельно-економічного університету», м. Коломия, Україна
dc.contributor.affiliationSeparate Structural Subdvision «Kolomyia Professional College of Economics and Law jf Kyiv National University of Trade and Economics»
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage83
dc.citation.epage85
dc.citation.conferenceⅤ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Розташовується у зібраннях:V Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.