Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32972

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячун, Ольга Дмитрівна
dc.contributor.authorDyachun, Olga
dc.coverage.temporal30 жовтня 2020 року
dc.coverage.temporal30 October 2020
dc.date.accessioned2020-11-26T22:38:21Z-
dc.date.available2020-11-26T22:38:21Z-
dc.date.created2020-10-30
dc.date.issued2020-10-30
dc.identifier.citationДячун О. Д. Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємства / Ольга Дячун // ФМЗКПНЕС, 30 жовтня 2020 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2020. — С. 34–35. — (Роль та потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
dc.identifier.isbn978-617-7875-10-8
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32972-
dc.format.extent34-35
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2020
dc.relation.ispartofProceedings of the 5th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2020
dc.titleОцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємства
dc.title.alternativeEvaluation of the results of the activity of the marketing service of the industrial enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В. А., 2020
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Бутенко Н.В. Основи маркетингу: Навчальний посібник. К.: Видавничополіграфічний центр «Київський університет», 2004. 140 с.
dc.relation.references2.Котлер Ф., Келлер К.П. Маркетинг менеджмент. СПб.: Питер. 2018. 848 с.
dc.relation.references3.Маркетинговий менеджмент. Навч. Посібник./ за ред.Штефанича Д.А. Тернопіль. ТНЕУ. 2015. 241 с.
dc.relation.referencesen1. Butenko N.V. Osnovy marketynhu: Navchalnyi posibnyk. K., Vydavnychopolihrafichnyi tsentr "Kyivskyi universytet", 2004. 140 p.
dc.relation.referencesen2.Kotler F., Keller K.P. Marketinh menedzhment. SPb., Piter. 2018. 848 p.
dc.relation.referencesen3.Marketynhovyi menedzhment. Navch. Posibnyk./ ed.Shtefanycha D.A. Ternopil. TNEU. 2015. 241 p.
dc.identifier.citationenDyachun O. (2020) Otsinka rezultativ diialnosti marketynhovoi sluzhby promyslovoho pidpryiemstva [Evaluation of the results of the activity of the marketing service of the industrial enterprise]. FMZKPNES (Tern., 30 October 2020), pp. 34-35 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage34
dc.citation.epage35
dc.citation.conferenceⅤ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Розташовується у зібраннях:V Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.