Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32548
Tytuł: «Досконала» стратегія діяльності McDonald’s Corporation
Inne tytuły: «Досконала» стратегія діяльності McDonald’s Corporation
Authors: Химич, Ірина Григорівна
Affiliation: ТНТУ, каф. ЕФ
Bibliographic description (Ukraine): Химич І.Г. «Досконала» стратегія діяльності McDonald’s Corporation. Матеріали ІІ Міжнародної науково–практичної конференції «Сучасний менеджмент економічних систем в координатах парадигми сталого розвитку». - Дніпро: Середняк Т.К., 2020. - С. 185-186.
Konferencja/wydarzenie: Матеріали ІІ Міжнародної науково–практичної конференції «Сучасний менеджмент економічних систем в координатах парадигми сталого розвитку».
Data wydania: wrz-2020
Data archiwizacji: sie-2020
Date of entry: 26-wrz-2020
Wydawca: Дніпро: Середняк Т.К., 2020
Kraj (kod): UA
Place edycja: Дніпро: Середняк Т.К., 2020
Słowa kluczowe: McDonald’s
фінансово-економічне планування
загальна стратегія
розвиток бренду
Big Mac Index
система франчайзингу
Zakres stron: 185-186
Abstract: Всесвітньо відома мережа закладів швидкого харчування McDonald’s в своєму розвитку зазнала надзвичайних успіхів. Протягом 2019 дана мережа ресторанів увійшла в Топ-10 найдорожчих та найуспішніших світових брендів. Крім цього, варто зауважити, що лідерські позиції дана корпорація займає вже понад двадцять років поспіль. Забезпеченню цього передували чітка програма менеджменту та маркетингу, а також фінансово-економічне планування щодо етапів здійснення управління даною справою з врахуванням сучасних наукових підходів на основі цифрового забезпечення тощо.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32548
ISBN: 978-617-7953-19-6
Właściciel praw autorskich: © Химич І.Г., 2020
Wykaz piśmiennictwa: 1. Annual report pursuant to section 13 or 15(d) of the securities exchange act of 1934 For the fiscal year ended December 31, 2018. McDONALD’S corporation: веб-сайт. URL: https://www.sec.gov/ix?doc=/Archives/edgar/data/63908/000006390819000010/mcd-12312018x10k.htm. 2. Киш Л.М. Стратегічне управління, як основна частина менеджменту підприємства. Причорноморські економічні студії. Випуск 38-1. 2019. С. 107-113: веб-сайт. URL: http://bses.in.ua/journals/2019/38_1_2019/23.pdf. 3. Терещенко І.О., Білецька Д.І. Конкурентні стратегії управління підприємством. Агросвіт. № 20. 2019. С. 82-87: веб-сайт. URL: http://www.agrosvit.info/pdf/20_2019/14.pdf. 4. Шаманська О.І. Стратегічне управління персоналом підприємства в сучасних умовах. Економiка та держава. № 12. 2019. С. 66-70: веб-сайт. URL: http://www.economy.in.ua/pdf/12_2019/14.pdf. 5. Индекс Биг Мака: The Economist назвал «реальную» стоимость валют: веб-сайт. URL: https://finance.liga.net/ekonomika/novosti/indeks-big-maka-grivnya-snova-sredi-samyh-nedootsenennyhvalyut.
Typ zawartości: Proceedings Book
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Тези_18.09.2020.pdf1,62 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Outils d'administration