Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32548
Назва: «Досконала» стратегія діяльності McDonald’s Corporation
Інші назви: «Досконала» стратегія діяльності McDonald’s Corporation
Автори: Химич, Ірина Григорівна
Приналежність: ТНТУ, каф. ЕФ
Бібліографічний опис: Химич І.Г. «Досконала» стратегія діяльності McDonald’s Corporation. Матеріали ІІ Міжнародної науково–практичної конференції «Сучасний менеджмент економічних систем в координатах парадигми сталого розвитку». - Дніпро: Середняк Т.К., 2020. - С. 185-186.
Конференція/захід: Матеріали ІІ Міжнародної науково–практичної конференції «Сучасний менеджмент економічних систем в координатах парадигми сталого розвитку».
Дата публікації: вер-2020
Дата подання: сер-2020
Дата внесення: 26-вер-2020
Видавництво: Дніпро: Середняк Т.К., 2020
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Дніпро: Середняк Т.К., 2020
Теми: McDonald’s
фінансово-економічне планування
загальна стратегія
розвиток бренду
Big Mac Index
система франчайзингу
Діапазон сторінок: 185-186
Короткий огляд (реферат): Всесвітньо відома мережа закладів швидкого харчування McDonald’s в своєму розвитку зазнала надзвичайних успіхів. Протягом 2019 дана мережа ресторанів увійшла в Топ-10 найдорожчих та найуспішніших світових брендів. Крім цього, варто зауважити, що лідерські позиції дана корпорація займає вже понад двадцять років поспіль. Забезпеченню цього передували чітка програма менеджменту та маркетингу, а також фінансово-економічне планування щодо етапів здійснення управління даною справою з врахуванням сучасних наукових підходів на основі цифрового забезпечення тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32548
ISBN: 978-617-7953-19-6
Власник авторського права: © Химич І.Г., 2020
Перелік літератури: 1. Annual report pursuant to section 13 or 15(d) of the securities exchange act of 1934 For the fiscal year ended December 31, 2018. McDONALD’S corporation: веб-сайт. URL: https://www.sec.gov/ix?doc=/Archives/edgar/data/63908/000006390819000010/mcd-12312018x10k.htm. 2. Киш Л.М. Стратегічне управління, як основна частина менеджменту підприємства. Причорноморські економічні студії. Випуск 38-1. 2019. С. 107-113: веб-сайт. URL: http://bses.in.ua/journals/2019/38_1_2019/23.pdf. 3. Терещенко І.О., Білецька Д.І. Конкурентні стратегії управління підприємством. Агросвіт. № 20. 2019. С. 82-87: веб-сайт. URL: http://www.agrosvit.info/pdf/20_2019/14.pdf. 4. Шаманська О.І. Стратегічне управління персоналом підприємства в сучасних умовах. Економiка та держава. № 12. 2019. С. 66-70: веб-сайт. URL: http://www.economy.in.ua/pdf/12_2019/14.pdf. 5. Индекс Биг Мака: The Economist назвал «реальную» стоимость валют: веб-сайт. URL: https://finance.liga.net/ekonomika/novosti/indeks-big-maka-grivnya-snova-sredi-samyh-nedootsenennyhvalyut.
Тип вмісту: Proceedings Book
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_18.09.2020.pdf1,62 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора