Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32548
Název: «Досконала» стратегія діяльності McDonald’s Corporation
Další názvy: «Досконала» стратегія діяльності McDonald’s Corporation
Autoři: Химич, Ірина Григорівна
Affiliation: ТНТУ, каф. ЕФ
Bibliographic description (Ukraine): Химич І.Г. «Досконала» стратегія діяльності McDonald’s Corporation. Матеріали ІІ Міжнародної науково–практичної конференції «Сучасний менеджмент економічних систем в координатах парадигми сталого розвитку». - Дніпро: Середняк Т.К., 2020. - С. 185-186.
Conference/Event: Матеріали ІІ Міжнародної науково–практичної конференції «Сучасний менеджмент економічних систем в координатах парадигми сталого розвитку».
Datum vydání: zář-2020
Submitted date: srp-2020
Date of entry: 26-zář-2020
Nakladatel: Дніпро: Середняк Т.К., 2020
Country (code): UA
Place of the edition/event: Дніпро: Середняк Т.К., 2020
Klíčová slova: McDonald’s
фінансово-економічне планування
загальна стратегія
розвиток бренду
Big Mac Index
система франчайзингу
Page range: 185-186
Abstrakt: Всесвітньо відома мережа закладів швидкого харчування McDonald’s в своєму розвитку зазнала надзвичайних успіхів. Протягом 2019 дана мережа ресторанів увійшла в Топ-10 найдорожчих та найуспішніших світових брендів. Крім цього, варто зауважити, що лідерські позиції дана корпорація займає вже понад двадцять років поспіль. Забезпеченню цього передували чітка програма менеджменту та маркетингу, а також фінансово-економічне планування щодо етапів здійснення управління даною справою з врахуванням сучасних наукових підходів на основі цифрового забезпечення тощо.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32548
ISBN: 978-617-7953-19-6
Copyright owner: © Химич І.Г., 2020
References (Ukraine): 1. Annual report pursuant to section 13 or 15(d) of the securities exchange act of 1934 For the fiscal year ended December 31, 2018. McDONALD’S corporation: веб-сайт. URL: https://www.sec.gov/ix?doc=/Archives/edgar/data/63908/000006390819000010/mcd-12312018x10k.htm. 2. Киш Л.М. Стратегічне управління, як основна частина менеджменту підприємства. Причорноморські економічні студії. Випуск 38-1. 2019. С. 107-113: веб-сайт. URL: http://bses.in.ua/journals/2019/38_1_2019/23.pdf. 3. Терещенко І.О., Білецька Д.І. Конкурентні стратегії управління підприємством. Агросвіт. № 20. 2019. С. 82-87: веб-сайт. URL: http://www.agrosvit.info/pdf/20_2019/14.pdf. 4. Шаманська О.І. Стратегічне управління персоналом підприємства в сучасних умовах. Економiка та держава. № 12. 2019. С. 66-70: веб-сайт. URL: http://www.economy.in.ua/pdf/12_2019/14.pdf. 5. Индекс Биг Мака: The Economist назвал «реальную» стоимость валют: веб-сайт. URL: https://finance.liga.net/ekonomika/novosti/indeks-big-maka-grivnya-snova-sredi-samyh-nedootsenennyhvalyut.
Content type: Proceedings Book
Vyskytuje se v kolekcích:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Тези_18.09.2020.pdf1,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora