Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32462

Başlık: Корпоративна соціальна відповідальність підприємств в умовах пандемії
Diğer Başlıklar: Corporate social responsibility of enterprises in the pandemic conditions
Yazarlar: Стеценко, Вікторія Анатоліївна
Березова, Юлія Вікторівна
Stetsenko, Victoriia
Berezova, Yuliia
Affiliation: Національний університет харчових технологій, Київ, Україна
National University of Food Technology, Kyiv, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Стеценко В. А. Корпоративна соціальна відповідальність підприємств в умовах пандемії / Вікторія Анатоліївна Стеценко, Юлія Вікторівна Березова // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2020. — Том 63. — № 2. — С. 243–250. — (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність).
Bibliographic description (International): Stetsenko V., Berezova Y. (2020) Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist pidpryiemstv v umovakh pandemii [Corporate social responsibility of enterprises in the pandemic conditions]. Galician economic journal (Tern.), vol. 63, no 2, pp. 243-250 [in Ukrainian].
Is part of: Галицький економічний вісник, 2 (63), 2020
Galician economic journal, 2 (63), 2020
Journal/Collection: Галицький економічний вісник
Issue: 2
Volume: 63
Yayın Tarihi: 14-Nis-2020
Submitted date: 10-Nis-2020
Date of entry: 17-Eyl-2020
Yayıncı: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.02.243
UDC: 338.23
316.4
Anahtar kelimeler: корпоративна соціальна відповідальність
соціальна відповідальність українських підприємств
бізнес під час пандемії
corporate social responsibility
social responsibility of Ukrainian enterprises
business during the pandemic
Number of pages: 8
Page range: 243-250
Start page: 243
End page: 250
Özet: Сьогодні корпоративна соціальна відповідальність є метрикою того, наскільки добре підприємство взаємодіє з партнерами, працівниками, громадами, як на місцевому, так і на глобальному рівні. Підтримка загального соціального блага стає для більшості компаній важливою метою діяльності. Підприємства, які дотримуються засад корпоративної соціальної відповідальності, використовують власні ресурси на користь суспільства, надають моральну та фінансову підтримку тим, хто цього найбільше потребує, допомагають у вирішення проблем, які не в змозі вирішити органи влади. Всі сили та фінансові ресурси нині покладені на боротьбу з Covid-19. Кількість жертв збільшується щодня, карантинні заходи зупинили діяльність багатьох галузей економки, люди залишилися без джерела доходу, зменшилася купівельна спроможність населення. Пандемія вплинула на попит, пропозицію та на спроможність компаній доставляти товари на ринок. Підприємства повинні швидко реагувати на ці зміни, щоб задовольнити потреби населення і уникнути дефіциту на товари першої необхідності. Багато вітчизняних підприємств малого бізнесу, через збитки завдані карантинними заходами, не зможуть повернутися до своєї роботи. Cкладно точно оцінити наслідки Covid-19, адже немає сектору економіки, який би був поза межами руйнівного впливу епідемії. Органи влади взяли на себе зобов`язання не допустити поширення вірусу, але без допомоги підприємств, зокрема, фінансової, подолати епідемію неможливо. Стаття присвячена дослідженню ролі корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) у подоланні світової пандемії. Розглянуто сутність, історію виникнення поняття «корпоративна соціальна відповідальність» та основні підходу до формування КСВ на підприємстві. Досліджено наслідки впливу пандемії на стан світової та української економіки. Проаналізовано досвід найбільших іноземних компаній у реалізації соціально орієнтованих заходів у боротьбі з пандемією. На основі отриманих результатів досліджень, було надано пропозиції щодо визначення ролі корпоративних соціальних підприємств у подоланні епідемії в Україні.
At present corporate social responsibility is the metrics of company interaction with partners, staff, citizens at local and global level. The support of the common social welfare is becoming an important activity target for most businesses. Companies which follow the principles of corporate social responsibility, use their own resources for the benefit of society, provide moral and financial support to those who need, assist in solving the problems that can not be solved by the authorities. Nowadays all efforts and financial resources are focused on the fight against Covid-19. The number of casualties increases every day, quarantine measures have interrupted many economy sectors operation, people stay without earning sources, and the purchasing power of the population has decreased. The pandemic affected the demand, supply and companies ability to deliver goods to the market. Companies should quickly respond to these changes in order to meet the population needs and avoid essential goods shortage. Many national small business enterprises, due to losses caused by quarantine measures, will not be able to return to their work. It is difficult to assess accurately Covid-19 impact, as there is no economy sector that is beyond the devastating epidemic effect. The authorities commit themselves to prevent the virus spread, but is impossible to overcome the epidemic without companies assistance, particularly financial one. The paper deals with the investigation of corporate social responsibility (CSR) role in overcoming the global pandemic. The essence, history of «corporate social responsibility» concept and main approaches to CSR development at the enterprise are considered. The consequences of pandemic impact on the global and Ukrainian economies are investigated. The experience of the largest foreign companies in the implementation of socially-oriented activities in the fight against the pandemic is analysed. Based on the obtained investigation results proposals concerning the corporate social enterprise role in overcoming the epidemic in Ukraine are given.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32462
ISSN: 2409-8892
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
URL for reference material: http://www.globalcompact.org.ua/ua/howtojoin/benefits
https://gordonua.com/publications/polnyy-spisok-biznesmenov-i-kompaniy-kotorye-pomogayut-ukrainespravitsya-s-koronovirusom-obnovlyaetsya-1491415.html
https://mind.ua/openmind/20209018-virus-recesiyi-shcho-bude-zi-svitovoyu-ekonomikoyu-pislya-pandemiyi
http://www.colorado.edu/studentgroups/libertarians/isissue/friedman-soc-resp-business.html
https://gordonua.com/publications/polnyy-spisok-biznesmenov-i-kompaniy-kotorye-pomogayut-ukraine-spravitsya-s-koronovirusom-obnovlyaetsya-1491415.html
References (Ukraine): 1. Глобальний договір ООН в Україні. URL:http://www.globalcompact.org.ua/ua/howtojoin/benefits.
2. Аделькин Ф. Результаты исследования социальной ответственности украинского бизнеса. Блакить, 2005. С. 345–349.
3. Боднар О. А. Умови і чинники регулювання соціально-економічного розвитку. Економічні науки. 2014. № 11 (41). С. 52–59.
4. Боуен Г. Соціальна відповідальність бізнесмена. Нью-Йорк: Harper & Brothers, 1953. 276 с.
5. Буян О. А. Підходи до оцінки корпоративної соціальної відповідальності підприємств України. Вісник Дніпропетровського університету. 2012. № 6 (2). С. 159–169.
6. Воробей В. Корпоративна соціальна відповідальність чи вигода. Києво-Могилянська Бізнес Студія. 2005. № 10. С. 34–38.
7. Елкінгтон Дж. Канібали з виделками: потрійна нижня лінія бізнесу ХХІ століття. Capstone Publishing, 2000. 162 c.
8. Котлер Ф. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства. Київ: Стандарт, 2005. 302 с.
9. Полторак А. С. Ефективне управління фінансовими ризиками в системі економічної безпеки України. Агросвіт. 2015. № 1. С. 34–39.
10. Посканна О. Список бізнесменів та компаній, які допомагають справитись з Covid-19. URL: https://gordonua.com/publications/polnyy-spisok-biznesmenov-i-kompaniy-kotorye-pomogayut-ukrainespravitsya-s-koronovirusom-obnovlyaetsya-1491415.html.
11. Рамазанов А. Концепція корпоративної соціальної відповідальності. Проблеми теорії та практики управління. 2007. № 3. С. 38–46.
12. Ульянова Н. Вірус рецесії: що буде зі світовою економікою після пандемії. URL: https://mind.ua/openmind/20209018-virus-recesiyi-shcho-bude-zi-svitovoyu-ekonomikoyu-pislya-pandemiyi.
13. Фрідман М. Соціальна відповідальність бізнесу полягає у збільшенні прибутку. URL: http://www.colorado.edu/studentgroups/libertarians/isissue/friedman-soc-resp-business.html.
References (International): 1. Globalnij dogovir OON v Ukrayini. URL: http://www.globalcompact.org.ua/ua/howtojoin/benefits.
2. Adelkin F. Rezultaty issledovaniya socialnoj otvetstvennosti ukrainskogo biznesa. Blakit, 2005. Р. 345–349.
3. Bodnar O. A. Umovi i chinniki regulyuvannya socialno-ekonomichnogo rozvitku. Ekonomichni nauki. 2014. No. 11 (41). Р. 52–59.
4. Bouen G. Socialna vidpovidalnist biznesmena. Nyu-Jork: Harper & Brothers, 1953. 276 p.
5. Buyan O. A. Pidhodi do ocinki korporativnoyi socialnoyi vidpovidalnosti pidpriyemstv Ukrayini. Visnik Dnipropetrovskogo universitetu. 2012. № 6 (2). Р. 159–169.
6. Vorobej V. Korporativna socialna vidpovidalnist chi vigoda. Kiyevo-Mogilyanska Biznes Studiya. 2005. No. 10. Р. 34–38.
7. Elkington Dzh. (2000) Kanibali z videlkami: potrijna nizhnya liniya biznesu XXI stolittya. Capstone Publishing.
8. Kotler F. Korporativna socialna vidpovidalnist. Yak zrobiti yakomoga bilshe dobra dlya vashoyi kompaniyi ta suspilstva. Kiyiv: Standart, 2005. 302 p.
9. Poltorak A. S. Efektivne upravlinnya finansovimi rizikami v sistemi ekonomichnoyi bezpeki Ukrayini. Agrosvit. 2015. No. 1. Р. 34–39.
10. Poskanna O. Spisok biznesmeniv ta kompanij, yaki dopomagayut spravitis z Covid-19. URL: https://gordonua.com/publications/polnyy-spisok-biznesmenov-i-kompaniy-kotorye-pomogayut-ukraine-spravitsya-s-koronovirusom-obnovlyaetsya-1491415.html.
11. Ramazanov A. Koncepciya korporativnoyi socialnoyi vidpovidalnosti. Problemi teoriyi ta praktiki upravlinnya. 2007. No. 3. Р. 38–46.
12. Ulyanova N. Virus recesiyi: sho bude zi svitovoyu ekonomikoyu pislya pandemiyi. URL: https://mind.ua/openmind/20209018-virus-recesiyi-shcho-bude-zi-svitovoyu-ekonomikoyu-pislya-pandemiyi.
13. Fridman M. Socialna vidpovidalnist biznesu polyagaye u zbilshenni pributku. URL: http://www.colorado.edu/studentgroups/libertarians/isissue/friedman-soc-resp-business.html.
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Галицький економічний вісник, 2020, № 2 (63)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.