Lehitse "Бакалавр" Teema послуга

Otsi: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
või sisesta esimesed tähed:  
Näidatakse tulemusi 1 kuni 10 11 -st
TüüpIlmumisaegDate of entryPealkiriAutor(id)
Bachelor Thesisjuu-202223-aug-2022Напрями розвитку менеджменту якості підприємства (на прикладі ПП «Самогонна ресторація»)Папура, Марія Василівна
Bachelor Thesisjuu-20243-juu-2024Онлайн-продажі готельно-ресторанних послуг: проблеми (назви записувати нижнім регістром) та перспективи їх вирішення в сучасних умовах ( на прикладі кафе «DALI PizzaSushi»)Максимюк, Андрій Русланович; Maksymiuk, Andrii
Bachelor Thesisjuu-20244-juu-2024Розвиток діяльності підприємства сфери ресторанного бізнесу на основі впровадження додаткової послуги (на прикладі ресторану «Версаль»)Горін, Вікторія Олексіївна; Horin, Viktoriia
Bachelor Thesisjuu-202223-aug-2022Удосконалення сервісно-виробничого процесу закладу ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Черчіль» (W.Churchill)Дзьоник, Софія Віталіївна
Bachelor Thesisjuu-202323-juu-2023Удосконалення системи надання послуг у закладі індустрії гостинності (на прикладі ПрАТ «Готель «Дніпро»)Янч, Ольга Володимирівна; Yanch, Olha
Bachelor Thesisjuu-202518-juu-2025Удосконалення системи управління персоналом в готельному та ресторанному бізнесі: стратегії ефективного найму та розвитку працівників (на прикладі ПрАТ «Готель «Поділля»)Понтус, Олена Андріївна; Pontus, Olena
Bachelor Thesisjuu-20248-juu-2024Удосконалення системи управління персоналом у закладах громадського харчування (на прикладі мережі закладів «Sushi Pizza 39»)Ноготков, Назарій Юрійович; Nohotkov, Nazarii
Bachelor Thesisjuu-202321-juu-2023«Удосконалення системи управління якістю послуг закладу готельного типу (на прикладі ТОРП «Сервісно-туристичний комплекс «РУТА»)Березна, Ольга Миколаївна; Berezna, Olha
Bachelor Thesisjuu-202321-juu-2023«Удосконалення стратегічного управління підприємствами ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Містер Чарлі»)»Кернаджук, Петро Михайлович; Kernadzhuk, Petro
Bachelor Thesisjuu-202428-juu-2024Формування соціально відповідальної поведінки суб’єктів індустрії гостинності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Avalon Palace»)Крук, Ілля Максимович; Kruk, Illia