Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38659
Назва: Напрями розвитку менеджменту якості підприємства (на прикладі ПП «Самогонна ресторація»)
Інші назви: Some directions of enterprise quality management development (PE “Samohonna restauratsiya” as a case study)
Автори: Папура, Марія Василівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Папура М.В. Напрями розвитку менеджменту якості підприємства (на прикладі ПП «Самогонна ресторація»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / М.В. Папура . — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 72 с.
Дата публікації: чер-2022
Дата подання: чер-2022
Дата внесення: 23-сер-2022
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Мельник, Лілія Миколаївна
УДК: 338.4
Теми: менеджмент
система
якість
обслуговування
послуга
громадське харчування
процес
management
system
quality
service
catering
process
Короткий огляд (реферат): Папура М.В. Напрями розвитку менеджменту якості підприємства (на прикладі ПП «Самогонна ресторація»). Кваліфікаційна робота бакалавра: 72 сторінки, 6 рисунків, 5 таблиць, 36 літературних джерел. Предмет дослідження − процес розвитку системи менеджменту закладу громадського харчування. Об’єкт дослідження − ПП «Самогонна ресторація», що є мережевим закладом громадського харчування. Метою роботи є розроблення рекомендацій щодо розвитку системи менеджменту якості закладу громадського харчування. Методи дослідження − аналіз і синтез; комплексний аналіз; порівняльний і економічний аналіз, метод опису. Практичне значення одержаних результатів. У процесі підготовки роботи запропоновано досліджуваному підприємству – ПП «Самогонна ресторація» впровадити систему менеджменту якості, а також обґрунтовано напрями покращення якості обслуговування клієнтів як складової системи менеджменту якості.
Papura M. Some directions of enterprise quality management development (PE “Samohonna restauratsiya” as a case study). Bachelor degree thesis contains of 72 pages, 6 pictures, 5 tables, 36 references. The subject of investigation is the process of management system developing of the catering organization. The object of investigation is PE “Samohonna restauratsiya”, which is a network catering organization. The aim of the work is to develop the recommendations for the quality management system development of catering organization. The methods of investigation are analysis and synthesis; comprehensive analysis; comparative and economic analysis, method of description. The practical significance of the results obtained. It was proposed to the researched enterprise – PE “Samohonna restauratsiya” to implement a quality management system, and also substantiated the directions of improving the quality of customer service as part of the quality management system.
Зміст: ВСТУП ... 5 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ ПОСЛУГ У ЗАКЛАДАХ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ... 8 1.1. Зміст і концепції управління якістю у сфері послуг ... 8 1.2. Сутнісна характеристика процесу обслуговування у закладах громадського харчування ... 14 Висновок до теоретичного розділу ... 22 2. ПРОБЛЕМНО-АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ЯКІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ПП «САМОГОННА РЕСТОРАЦІЯ» ... 24 2.1. Загальна характеристика діяльності ПП «Самогонна ресторація» ... 24 2.2. Міжнародна практика оцінювання рівня якості послуг ... 30 2.3. Дослідження факторів впливу на якісне обслуговування споживачів послуг та системи менеджменту якості ресторану …….... 35 Висновок до проблемно-аналітичного розділу ... 40 3. ПРОЄКТНО-ПРИКЛАДНИЙ РОЗДІЛ РОЗРОБЛЕННЯ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ ПП «САМОГОННА РЕСТОРАЦІЯ» .... 42 3.1. Опис моделі впровадження системи менеджменту якості закладу громадського харчування ... 42 3.2. Формулювання напрямів покращення якості обслуговування клієнтів ПП «Самогонна ресторація» як складової системи менеджменту якості ... 46 Висновок до проектно-прикладного розділу ... 57 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 59 4.1. Психологічні чинники небезпеки ... 59 4.2. Вплив втоми на безпеку праці ... 62 ВИСНОВКИ ... 66 БІБЛІОГРАФІЯ ... 69
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38659
Власник авторського права: © Папура М.В., 2022
Перелік літератури: 1. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес; ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Київський ун-т туризму, економіки і права. К.: Знання України, 2002. 352 с. 2. Апілат Р.В. Модель механізму управління якістю послуг у підприємствах туризму // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Х.: ХДУХТ, 2014. Вип. 1 (11). С. 677-681. 3. Архіпов В.В. Організація ресторанного господарства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2007. С. 167-170. 4. Архіпов В.В., Іванникова Т.В., Архіпова А.В. Ресторанна справа: Асортимент, технологія і управління якістю продукції в сучасному ресторані. 2-е видання: навч. пос. К: Центр учбової літератури; Фірма «Інкос», 2008. 384 с. 5. Астахов А., Хриплива Л. Система управління якістю – інструмент удосконалення загальної системи управління організацією (підприємством) // Стандартизація, сертифікація, якість, 2015. № 4. С. 60-64. 6. Вакуленко А.В. Управління якістю: Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. К.: КНЕУ, 2013. 167 с. 7. Весперіс С.З. Особливості формування і управління якістю послуг // Актуальні питання сталого розвитку економіки. 2012. Том 1. С. 75-80. 8. Давидова О.Ю., Писаревський І.М., Ладиженська Р.С. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві: посібник. Х.: ХНАМГ, 2012. 414 с. 9. Доманцевич Р.І. Основи стандартизації, метрології та управління якістю. К.: Укоопосвіта, 2000. 219 с. 10. ДСТУ 9000-2007 «Системи Управління Якістю. Основні положення та словник» [Електронний ресурс]. Режим доступу: document.ua /sistemiupravlinnja-jakistyu.-osnovni-polozhennja-ta-slovniknor14237.11. ДСТУ 9001-2009 «Системи Управління Якістю. Вимоги» [Електронний ресурс]. Режим доступу: www.ukrcsm.kiev.ua/index.php/uk/2009-02-03- 14.../325--2009. 12. Захожай В.Б., Чорний А.Ю. Статистичне забезпечення управління якістю: навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2005. 340 с. 13. Зіміна Г.К. Стандартизація систем управління якістю згідно стандартів серії ISO 9000:2000. Київ: Школа Адміністративного Управління Зіміної, 2003. 256 с. 14. Кириченко Л.С., Мережко Н.В. Основи стандартизації, метрології та управління якістю: підруч. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2010. 416 с. 15. Копнов В.А. Стратегічний менеджмент якості. Методичні вказівки по ефективній побудові систем менеджменту якості // Технології якості життя. 2003. № 3-4. С. 69-89. 16. Коваленко І.І., Дубовий О.М., Бідюк П.І. Методи аналізу якості. Миколаїв: НУК, 2013. 208 с. 17. Кравецький А.В. Бабчинська О.І. Менеджмент якості: проблеми та перспективи запровадження на вітчизняних підприємствах [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.rusnauka.com/ 15_APSN_2010/Economics/67675.doc.htm. 18. Кукліна Т.С., Корнієнко О.М. Дослідження якості послуг у закладах ресторанного господарства [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://global-national.in.ua/archive/11-2016/88.pdf. 19. Куць В.Р. Методи оцінки рівня якості продукції // Вимірювальна техніка та метрологія. 2000. № 56. С. 130-133. 20. Лойко Д.П., Вотченікова О.В., Удовіченко О.П., Котляр М.А. Управління якістю: навч. посіб. Львів: Магнолія, 2010. 336 с. 21. Менеджмент якості: навч. посіб. / Векслер Е.М., Рифа В.М., Василевич Л.Ф.; під загальною ред. Е.М. Векслера. К.: «ВД «Професіонал», 2008. 320 с. 22. Мережко Н.В., Осієвська В.В., Ясинська Н.С. Управління якістю:підруч. для вищ. навч. закл. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2010. 216 с. 23. Момот О.І. Менеджмент якості та елементи системи якості: підруч. К.: ЦУЛ, 2007. 368 с. 24. Моргулець О.Б. Менеджмент у сфері послуг: навч. посіб. / Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. К., 2009. 335 с. 25. Мунін Г.Б. та ін. Маркетинг готельно-ресторанного бізнесу: навч. посіб. К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2007. 246 с. 26. Мунін Г.Б. та ін. Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу: навч. посіб. / Під заг. ред. М. М. Поплавського. К.: Кондор, 2008. 460 с. 27. Офіційний сайт ПП «Самогонна ресторація». Режим доступу: https://samogon.org/. 28. Пащук О.В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: навч. посіб. К. ВД «Професіонал», 2005. 558 с. 29. Попова С.Ю., Пусікова О.А., Пшиннік В.О. Управління якістю послуг підприємств готельно-ресторанного господарства // Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 59 (частина 2). С 28-34. 30. П’ятницька Н.О. Організація обслуговування в підприємствах ресторанного господарства: підручник. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005. С. 190-200. 31. Сертифікація продукції: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. (Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. Лист № 1/11 – 16519 від 24.10.12) / Янушкевич Д.А., Тріщ Р.М., Шубіна Л.Ю., Білецький Е.В.; К.: Освіта України, 2012. 520 с. 32. Сиченко В.Г., Ткаченко О.П. Управління якістю продукції: монографія / За заг. редакцією Сиченка В.Г. К.: Віче, 2014. 576 с. 33. Топольник В.Г. Управління якістю продукції ресторанного господарства: навчальний посібник. Донецьк: ДонНУЕТ, 2007. 174 с. 34. Шаповал М.І. Менеджмент якості: підручник. К.: Т-во «Знання», КОО, 2014. 475 с. 35. Шуляр Р.В., Шуляр Н.В. Управління якістю: навч. посіб. нац. ун-т«Львівська політехніка». Л., 2009. 160 с. 36. Язіна В.А., Кучер М.М., Сабіров О.В. Сучасні аспекти управління якістю продукції та послуг підприємств готельно-ресторанного господарства [Електронний ресурс]. // Економіка і суспільство. 2021. Випуск 34. Режим доступу: file:///C:/Users/Admin/Downloads/1058-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-1014-1-10-20220214.pdf.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Papura M_V_2022.pdf568,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Папура.doc69 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора