Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38655
Назва: Удосконалення сервісно-виробничого процесу закладу ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Черчіль» (W.Churchill)
Інші назви: Improvement of the service-production process of a restaurant business facility (restaurant “W. Churchill” as a case study)
Автори: Дзьоник, Софія Віталіївна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Дзьоник С.В. Удосконалення сервісно-виробничого процесу закладу ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Черчіль» (W.Churchill): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / С.В. Дзьоник . — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 71с.
Дата публікації: чер-2022
Дата подання: чер-2022
Дата внесення: 23-сер-2022
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Малюта, Людмила Ярославівна
Теми: ефективність
заклад
обслуговування
ресторан
послуга
управління
якість
efficiency
institution
service
restaurant
management
quality
Короткий огляд (реферат): Дзьоник С.В. Удосконалення сервісно-виробничого процесу закладу ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Черчіль» (W.Churchill). Кваліфікаційна робота бакалавра: 71 сторінка, ____рисунків, ___таблиць, 2 додатка, 42 літературних джерела. Предмет дослідження − сервісно-виробничий процес закладу ресторанного типу. Об’єктом дослідження виступає ресторанне господарство (ресторан «Черчіль» (W. Churchill). Метою роботи є дослідження ефективності надання послуг у галузі ресторанного господарства та удосконалення сервісно-виробничого обслуговування закладу. Методи дослідження – аналіз і синтез, спостереження, порівняння, групування, графічний, табличний. У роботі досліджено понятійний апарат щодо визначень «послуга, «ресторанне господарство», «заклад обслуговування»; здійснено порівняльний аналіз зарубіжних та вітчизняних методів оцінки ресторанного обслуговування та ефективності сервісних послуг; проведено аналіз виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства та виявлення ключових елементів сервісу закладу; розроблено пропозиції щодо удосконалення виробничо-сервісного обслуговування, запропоновано проект удосконалення концепції ведення бізнесу ресторану «Черчіль на основі упровадження нових його напрямів діяльності. Результати дослідження рекомендовано до впровадження в діяльність досліджуваного підприємства.
Dzionyk S.V. Improvement of the service-production process of a restaurant business facility (restaurant “W. Churchill” as a case study) Bachelor's thesis: 71 pages, ____ figures, ___ tables, 2 appendices, 42 references. The subject of research is the service and production process of a restaurant-type institution. The object of the study is the restaurant business (restaurant "Churchill" (W. Churchill). The aim of the work is to study the effectiveness of services in the field of restaurant business and improve the service and production services of the institution. Research methods – analysis and synthesis, observation, comparison, grouping, graphical, tabular. The conceptual apparatus in relation to the definitions "service", "restaurant business", "service establishment" is investigated in the work; the comparative analysis of foreign and domestic methods of estimation of restaurant service and efficiency of service services is carried out; the analysis of production and economic activity of the researched enterprise and revealing of key elements of service of establishment is carried out; developed proposals for improving production and service, proposed a project to improve the business concept of the restaurant "Churchill" on the basis of the introduction of new activities. The results of the study are recommended for implementation in the activities of the studied enterprise.
Зміст: ВСТУП.… РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСЛУГ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ ХАРЧУВАННЯ…. 1.1. Ресторанний бізнес в інфраструктурі торгово-виробничого комплексу. Характеристика основних типів його закладів…. 1.2. Теоретичні аспекти поняття «послуга», її ознаки, властивості та показники якості у ресторанній сфері обслуговування…. 1.3. Структуризація сервісно-виробничого процесу у закладах ресторанного типу….…. РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗУВАННЯ СЕРВІСНО-ВИРОБНИЧОГО ПРОЦЕСУ РЕСТОРАНУ «ЧЕРЧІЛЬ»…. 2.1. Загальна характеристика управлінської діяльності та системи сервісного обслуговування ресторану “Черчіль” …. 2.2. Аналізування основних техніко-економічних показників діяльності ресторану “Черчіль”.… 2.3. Аналіз фінансового стану ресторану “Черчіль” у контексті удосконалення системи виробничо-сервісного обслуговування закладу…. РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ СЕРВІСНО-ВИРОБНИЧОГО ПРОЦЕСУ РЕСТОРАНУ «ЧЕРЧІЛЬ»…. 3.1. Обґрунтування проекту створення чайного салону у структурі ресторану “Черчіль”….. 3.2. Обґрунтування параметрів ринку для визначення ефективності виробничо-сервісного обслуговування ресторану “Черчіль”…. 3.3. Розробка концептуального меню проектованого чайного салону у структурі ресторану “Черчіль” …. РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ….4.1. Заходи безпечної життєдіяльності та охорони праці у виробничих приміщеннях закладу ресторанного господарства “Черчіль”…. 4.2. Протипожежні заходи у ресторані “Черчіль”…. ВИСНОВКИ….БІБЛІОГРАФІЯ… ДОДАТКИ….
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38655
Власник авторського права: © Дзьоник С.В., 2022
Перелік літератури: 1. Агафонова Л. Г., Агафонова О. Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання : навч. посібник. К.: Знання України, 2002. 351 с. 2. Амітан В. Н., Ларіна P. P., Пілюшенко В. Л. Логістизація процесів в організаційно-економічних системах: монографія. Донецьк: Юго-Восток, 2003. 72 с. 3. Андрушків Б.М. Кузьмін О.Є. Основи менеджменту: методичні положення та приклади, механізми: друге вид., перероб. і доп. – Тернопіль: Лілея, 1997. 292 с. 4. Архіпов В. В. Організація ресторанного господарства: навч. посібник. К.: Центр учбової літератури; Фірма “Інкос”, 2007. 280 с. 5. Байлик С.І. Готельне господарство. Обладнання. Євроремонт. Експлуатація.К.: Дакор; Вира-Р, 2003. 334 с. 6. Банько В. Г. Будівлі, споруди та обладнання туристських комплексів: навч. посібн. К.: Дакор, 2008. – 328 с. 7. Болт Гордон Дж. Практическое руководство по управлению сбытом :пер. с англ. М.: МТ- Пресс, 2011. 268 с 8. Борисова О.В. Тенденції розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(2). С. 331–338. 9. Бородіна В.В. Ресторанно-готельний бізнес: Облік, податки, маркетинг, менеджмент : навч. посібник. М. : Книжковий світ, 2003. 165 с. 10. Ванієва А. Р. Методичні засади економічної оцінки виробничо- ресурсного потенціалу господарської діяльності. Агросвіт. 2013. № 9. С. 50-53. 11. Гальчинський А.С. Основи економічних знань: навч, посіб. К.: Вища школа, 2009. 225 с. 12. Герасимчук В. Г. Розвиток підприємництва: діагностика, стратегія, ефективність. К.: Вища школа, 2012. 205 с. 13. Данилюк Т. І. Сутність поняття “послуга”: теоретичні аспектиЕфективна економіка, 2014. №8. С. 56-64. 14. Довбенко В.І., Мельник В.М. Потенціал і розвиток підприємства: навчальний посібник . 2-е вид., випр. і доп. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. 232 с. 15. Должанський І. З. Управління потенціалом підприємства : навч. посібник. К.: Ценр навчальної літератури, 2011. 362 с. 16. Дейниченко Г. В., Ефимова В. А., Оборудование предриятий питання: справочник. Ч. 3. Х.: ДП ред. “Мир техники и технологи”, 2005. 456с. 17. ДСТУ4281-2004 ”Заклади ресторанного господарства. Класифікація”. 18. Евсеев В.И. Потребление услуг непроизводственной сферы. К.: Наукова думка, 1987. 114 с. 19. Іванова І. В. Менеджер – професійний керівник: навч. посібник. К.: Київ. нац. торг.-екон.ун-т, 2008. 207 с. 20. Івахненко В. М. Курс економічного аналізу: навч. посібник. К.: Знання-Перес, 2000. 207с. 21. Калачова І. В. Статистика послуг: концептуальні основи реформування. Статистика України. 2017. № 4. С. 24-28. 22. Комаров В. Е., Улановская В.Д. Социально-экономическая эффективность сферы услуг. М.: Наука, 1980. 126 с. 23. Кочерга А. И. Сфера обслуживания населения: региональные проблемы. К.: Наук. думка, 1980. 424 с. 24. Легорнев С. Ф. Что считать услугой? М.: Знание, 2001. 62 с. 25. Ляпина И.Ю. Организация и технология ресторанного обслуживания: учебник. М. 2006. 207 с. 26. Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку: монографія за заг. ред. С. М. Ілляшенка. Суми: Унів. кн., 2006. 728 с. 27. Пахомов П. Л., Сафонов В.В. Холодильна техніка: навч. посібник. X.: ХДУХТ, 2003. 224 с. 28. Погайдак О. Удосконалення управління якістю обслуговування на основі єдиної системи критеріїв та показників : Електронний ресурс. Соціально-економічні проблеми і держава. 2011. Вип. 2 (5). Режим доступу до журн: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11pobktp.pdf. 29. Покропивний С.Ф., Новак А. П. Ефективність інноваційно-інвестиційної діяльності підприємства. К.: КНЕУ,1997. 184с. 30. Пуцентейло П.Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва: Навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2019. 344 с. 31. Проектування закладів ресторанного господарства: навч. посібник для вищ. навч. закладів за заг.ред. А. А. Мазаракі, 2-ге вид., переробл. та допов. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2010. 340 с. 32. Сидорова А. В. Экономико-статистические методы в управлении сферой услуг . Донецк: ДонНУ, 2002. 240 с. 33. Смірнов О. Якість продукції як джерело зростання конкурентних переваг підприємства // Актуальні проблеми економіки. 2011. №11. С.116–125. 34. Співак Л. С. Формування ринку послуг в трансформаційній економіці: дис. канд. екон. наук: 08.01.01. К., 2012. 192 с. 35. Стаханов В. Н. Маркетинг сферы услуг: учеб. пособ. М.: Экспертное бюро, 2001. 160 с. 36. Тарасенко І. І. Процеси та апарати харчових виробництв: навч. посібник. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2002. 267с. 37. Толковый словарь «Бізнес та менеджмент» под ред. Д. М. Розенберга. М.: Международные отношения, 2002. 658 с. 38. Тавокин Е. П. Социальная статистика: учеб. пособ. М.: РАГС, 2001. 108 с. 39. Ткаченко Л. В. Маркетинг услуг: учеб. пособ. для студ. экон. спец. Д.: ДАУБП, 2000. 102 с. 40. Устаткування закладів ресторанного господарства: навч. посібник для студ. вищих навч. закладів за заг. ред. І. О. Конвісера. К.: КНТЕУ, 2005. 324с. 41. Хмелевська Л. П. Особливості розвитку малого підприємництва у сфері побутового обслуговування населення України: дис. … канд. екон. наук: 08.01.01. К., 2002. 230 с. 42. Черевко О.І., Малюк Л.П., Дейниченко Г.В. Збірник нормативних документів державного регулювання у сфері ресторанного бізнесу. Харків: ПКФ “Фавор ЛТД”, 2013. 402 с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Dzionyk S_V_2022.pdf873,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Дзьоник.docx20,78 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора